دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
در حکمی از سوی استاندار مازندران
مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید بهشهر در نخستین روز از هفته آینده با حضور نماینده استاندار مازندران برگزار می‌شود.
فرماندار جدید بهشهر معرفی شد/ برگزاری مراسم تکریم و معارفه در 7 بهمن

به گزارش آوای خزر از بهشهر، سید خالق سجادی که 26 دی ماه 94 بعنوان فرماندار این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده بود، روز شنبه هفتم بهمن‌ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با برگزاری مراسم تکریم، جای خود را به هادی خنجری خواهد داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران و فرماندار شهرستان نور دو سمت مهم هادی خنجری هستند، هر چند او را منصوب به اصولگرایان می‌دانند اما نشان داد که در دولت تدبیر و امید حساب جداگانه‌ای برای او باز شده است و در جابجایی‌های اخیری که در اکثر فرمانداریهای استان مازندران با نظر استاندار جدید صورت گرفته است، عملکرد او رضایت‌بخش بوده است.

قرار بود مراسم تکریم از سید خالق سجادی و معارفه هادی خنجری در ماه قبل برگزار شود اما بنا به دلایلی برگزار نشد و حتی صحبتهایی مبنی بر ماندگار شدن فرماندار بهشهر تا ابتدای سال آینده عنوان شد اما لازم بود که در گرماگرم تغییرات و جابجایی‌ها در سطح فرمانداریها و بخشداریهای استان، این تغییر نیز صورت بگیرد.

تلاشهای هادی خنجری در مدیریت بحران سیل سال 91 بهشهر که مسئولیت مدیریت بحران استان را برعهده داشت از یاد نمی‌رود. حضور مؤثر او در ستاد مدیریت بحران بهشهر و استان و بررسی میدانی و به روز از مناطق سیل‌زده سبب شده بود که از سوی استاندار وقت مورد تجلیل قرار بگیرد.

شهرستان بهشهر با سه شهر رستمکلا در غرب، خلیلشهر در شرق و بهشهردر مرکز این شهرستان دارای 180 هزار جمعیت است، دارای 52 روستا در بخش یانه‌سر و 8 روستا در بخش مرکزی است.  باتوجه به ظرفیتهای مهمی که در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد اما میزان بیکاری در آن به 25 درصد و بالاتر می‌رسد!

بهشهر نیازمند مدیریت ارشد قوی است که به معنای واقعی مدیر و مدبر و توانمند باشد و بتواند از ظرفیتهای موجود در این شهرستان در جهت رفاه مردم شهر و روستا استفاده کند.

بهشهر در 10 سال گذشته تاوان سختی را به دلیل سیاست‌بازی‌های برخی از مسئولان پرداخت کرده است، مردم بهشهر در دیاری که سابقه تمدن حدود 5 قرن را دارد؛ شایسته بهترینها هستند و نباید در صدر آمار بیکاری استان بلکه آمار کشور باشند.

بهشهر شهر اشرف‌البلاد نیاز به تغییرات اساسی دارد، مدیران باید از صندلی‌های خود فاصله بگیرند و کار میدانی انجام دهند، باید جایگاه معاونان اداره بازنگری شود، و رؤسای ادارات در دل مردم قرار بگیرند، از پروژه‌ها و مناطق تحت مدیریت خود کاملا باخبر شوند و اگر هدف واقعا خدمت است، کار جهادی انجام دهند.

ضمن اینکه برای سید خالق سجادی فرماندار سابق بهشهر آرزوی موفقیت بیشتر در ادامه مسیر خدمتی‌اش را داریم، انتظار می‌رود که فرماندار جدید باتوجه به ظرفیتهای موجود در شهرستان بهشهر اعم از طبیعی و نیروهای انسانی طرحی نو در اندازد.
 
انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار