دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
گزارشی از صحبتهای عنوان‌شده در مراسم معارفه فرماندار جدید در بهشهر
مراسم تودیع و معارفه در هر سطحی از مدیریت که باشد جالب است، همه میخواهند بدانند دو عضو سابق و جدید چه می گویند و چه عکس‌العملی دارند، در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید بهشهر نیز صحبتهایی گفته شد؛ از اعلام فرماندار سابق بهشهر به‌عنوان «مشاور» توسط امام جمعه تا گفتن از سهم مردم در امورات شهرستان.
به گزارش آوای خزر از ساری، مراسم تودیع سید خالق سجادی فرماندار سابق بهشهر و هادی خنجری سرپرست فرمانداری این شهرستان روز شنبه با حضور دکتر علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد.
 
در این مراسم، امام جمعه بهشهر ابتدا فرماندار سابق بهشهر را مشاور خود خواند و گفت: دولت تدبیر و امید باید به فرماندارانی مانند سید خالق سجادی ببالد و ایشان را به عنوان الگوی فرمانداران معرفی کند.
 
حجت الاسلام سید عربعلی جباری اظهار داشت: سید خالق سجادی فرمانداری بی تکلف، متواضع، فروتن و مردمی و عاشق خدمت با دستان خالی است و امروز با زبان تواضع و فروتنانه از همه تقدیر و تشکر کرد و خود را مقصر اعلام کرد! دلش می خواست بیشتر کار کند اما عواملی اجازه نمی داد. از طرف مردم و به عنوان امام جمعه از جناب آقای سجادی تشکر می کنم.
 
وی افزود: فرماندارانی می خواهیم که صادقانه در خدمت نظام باشند. ما عاشق راست قامتان خدمتیم نه تشنگان قدرت.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر گفت: منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر مهد عالمان بزرگی چون آیت الله جباری است و جناب سجادی فرزند همین منطقه است که فرزندانش خالصانه و بی ریا کار و تلاش می کنند. کسی که خود سختی و رنج کشیده، درد پابرهنگان را درک می کند. ما سجادی را فردی قوی در مدیریت می دانیم و جناب خنجری نیز از جانبازان و معلولین دوران جنگ هستند که به جبهه و جنگ تعلق دارند.

از اعلام فرماندار سابق بهشهر به‌عنوان «مشاور» تا سهیم‌کردن مردم در امورات شهرستان 

این مسئول ادامه داد: صداقت اولین نکته ای است که به مدیران در تمام عرصه ها به ویژه عرصه مدیریت سفارش می کنم. همه به ویژه مدیران در دعاهایشان بخواهند خدایا لحظه ای ما را به خود وامگذار.
 
جباری بیان کرد: وظایف مسئولین در نظام اسلامی با نظام های دیگر متفاوت است. مسئولین به بصیرت در دین توجه کنند. آنکه بصیرت در دین دارد جلوه هایش را می بیند و از خدا می خواهیم به مصیبت در دین گرفتارتان نکند.
 
امام جمعه بهشهر به فرماندار جدید شهرستان بهشهر اینگونه توصیه کرد که فرماندار باید «فرماندار»، باشد  تا دستگاه ها و ادارات پیگیر باشند. به دنبال اشتغال برای جوانان بیکار باشد. به مردم وعده دروغین ندهیم. با اشتغال بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه ما مانند طلاق، دزدی و اعتیاد و... حل می شود.

***
فرماندار سابق بهشهر در سخنانی اظهار داشت: از اینکه به من اعتماد کردید و سکان شهر را به دست بنده سپردید، دست تک تک شماها را می بوسم و از همه بزرگواران حلالیت می طلبم.
سید خالق سجادی افزود: بیش از ۶۰ طرح با همکاری بسیج سازندگی اجرا  و مشکلات صدرا را حل کردیم، موانع زیادی را از سر راه کارخانه چیت سازی برداشتیم فقط مانده یک مشکل که با همکاری دستگاه قضایی مرتفع می‌شود!
 
وی بیان کرد: سد گلورد تکمیل و آبگیری شد و پل روگذر آن در حال انجام است و این تلاش دولت تدبیر و امید است اگرچه از سال ۵۵ تاکنون هر کسی به نوبه خود در این قضیه سهیم بوده است.

از اعلام فرماندار سابق بهشهر به‌عنوان «مشاور» تا سهیم‌کردن مردم در امورات شهرستان 

آغاز طرح اشتغالزایی گیاهان دارویی در روستاهای بالادست با ۱۰۰ هکتار، توسعه بندر امیرآباد با حضور رییس جمهور و افزایش وسعت شهرک صنعتی بهشهر ازجمله اقداماتی بود که سجادی در دوره خدمتی خود عنوان کرد.

***
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: مردم علیرغم مشکلات اقتصادی، تا امروز بر آرمانهای انقلابی که خود آن را بنیان نهادند؛ پافشاری کردند.
 
علیرضا یونسی رستمی گفت: ما باید برگردیم به آرمانها و ارزشهایی که برایش انقلاب کردیم. امروز جامعه تشنه رفتار و منش پیامبر عظیم الشأن  و تشنه عدالت علی (ع) و تشنه شجاعت شهدا است، و ما برای استمرار راه انقلاب هیچ راهی جز وحدت و باهم بودن و اطاعت از رهبری نداریم زیرا در این آسمان کبود هیچ مردی به تواضع و توانمندی رهبر انقلاب نداریم.

از اعلام فرماندار سابق بهشهر به‌عنوان «مشاور» تا سهیم‌کردن مردم در امورات شهرستان

وی تصریح کرد: هیچ جامعه ای با اختلاف به پیروزی نخواهد رسید. اختلاف، سم کشنده در جامعه است. همه باید در پایداری و تعالی تلاش کنیم و هیچ راهی جز اطاعت نداریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: در دهه مبارکه فجر، ۷۹۳ پروژه به مبلغ ۸۱۰ میلیون تومان در مازندران افتتاح می‌شود.
 
یونسی رستمی گفت: بالای ۹۱ درصد از مردم بهشهر در انتخابات شرکت کردند، این شهرستان از منزلت و قدمت بالایی در تاریخ ایران برخوردار است و مردم آن همیشه ولایتمدار بودند و هستند.
***
سرپرست فرمانداری بهشهر نیز بعد از دریافت حکم خود گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و کسانی است که از مال و جان خود گذشتند، مردم صاحب این نظام هستند، وظیفه ما به ‌عنوان یک مسئول خدمتگزاری به مردم است و و فراموش نکنیم که شأن  مسئولان در نوکری به مردم است.

از اعلام فرماندار سابق بهشهر به‌عنوان «مشاور» تا سهیم‌کردن مردم در امورات شهرستان

هادی خنجری افزود: ما نیامده ایم سهم تقسیم کنیم بلکه آمده ایم تا همه را سهیم کنیم، در بهشهر ظرفیت های انسانی و طبیعی بسیاری وجود دارد، باید دست در دست هم دهیم و در جهت توسعه و پیشرفت شهر گام برداریم.
 
وی با تأکید بر اهمیت همدلی و وحدت شبرای پیشبرد کارها، عامل اصلی در کندی و رکود کارها را اختلاف دانست و گفت: آنچه سبب مأیوس شدن دشمن است همین اتحاد و همدلی است، باید تلاش کنیم تا با همت جمعی در سال اقتصاد مقاومتی برای مردم کار کنیم و ما مسئولان موظف به انجام کار برای مردم هستیم و نباید لحظه ای در این کار سکوت کنیم.

به گزارش آوای خزر، فرمانداران سابق و جدید بهشهر، معاون و بخشداران یانه‌سر و مرکزی بهشهر و تعدادی از کارکنان فرمانداری بهشهر، پس از این مراسم در گلزار شهدای بهشت فاطمه این شهر حاضر شدند.

 انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار