دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
شاعری:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: حضور نسل چهارمی ها در راهپیمایی امروز نشان از بصیرت انقلابی شان بود که در صحنه های مختلف نقش آفرینی می کنند و ثابت کردند این انقلاب، متعلق به آیندگان است و آنها در جهت ریل قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می کنند.
علی محمد شاعری امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار آوای خزر در بهشهر، اظهار کرد: ۲۲ بهمن یادآور خاطرات شیرین و حماسى پیروزی مردم بر نظام ستمشاهی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است که بساط رژیم پهلوی را برچید و جمهوری اسلامی را با تکیه بر آرای مردم مستقر کرد.

وی افزود: راه انقلاب، راه امام خمینی «ره» و شهدای انقلاب است و امروز حفظ آرمان های انقلاب، نماد انقلابی گری است و هر که به این آرمان ها بی حرمتی میکند خائن است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و تداوم مسیر انقلاب، وظیفه ای است که جوانان باید بر آن همت گمارند.

 وی تصریح کرد: دشمنان ایران در راس آمریکا جنایتکار بدانند، ملت ایران تا پای جان از این انقلاب به خوبی محافظت و با قدرت پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند و گوش به فرمان رهبری اقدامات لازم را اجرا می کنند.

شاعری با اشاره به اینکه در اعتراضات اخیر دشمن قصد موج سواری بر خواسته های مشروع و قانونی مردم را داشت، اظهار کرد:حضور هوشمندانه، گسترده و خودجوش مردم، ثابت کرد مردم فهیم کشورمان هرچقدر مشکلات اقتصادى داشته باشند اما بر عهد و پیمان خود با خمینی کبیر، شهدا و رهبری معظم انقلاب همچنان استوار و از نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون جان خود محافظت می کنند. 

وی ادامه داد: پیشرفت علمی و فناوری در نیروهای مسلح بسیار چشمگیر است و این پیشرفت ها همگی نشات گرفته از روح خودباوری، اعتماد به نفس، شجاعت و مدیریت جهادی است.

شاعری با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی تمامی قدرت های جهانی را در حیرت فرو برد، خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و چنان سیلی محکم بر صورت ستمگران زد که برخی از آن ها هنوز نتوانستند تعادل خود را به دست بیاورند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خطاب به مسؤولین خاطرنشان کرد: مسؤولین باید صدای مردم را که ولی نعمتان ما هستند به خوبی بشنوند و با عزم جدی و راسخ با فساد و تبعیض و بی عدالتی مقابله کنند تا شرمنده امام، شهدا و مردم عزیزمان نباشیم. 

وی افزود:یک بار دیگر مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن، آب سردی بر آتش دشمنان ریخته و با امیدشان به آینده ، دشمنان را خوار و مایوس کردند.

شاعری در پایان با بیان اینکه حضور جوانان در راهپیمایی امروز بسیار دلگرم کننده بود، گفت: حضور نسل چهارمی ها در راهپیمایی امروز نشان از بصیرت انقلابی شان بود که در صحنه های مختلف نقش آفرینی می کنند و ثابت کردند این انقلاب، متعلق به آیندگان است و این جوانان آینده سازان کشور بوده و در جهت ریل قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می کنند، لذا باید با آموزش و مشارکت و ایجاد فرصت های نو، چشم اندازی جدید برای این جوانان باز کنیم تا آنها در جهت استقلال و آزادی خود تلاش و به اهداف خطیر خود بر قلل رفیع این نظام دست یابند.

وی از حضور بی بدلیل و وحدت آفرین مردم، مسؤولین، جوانان و تمامی گروه ها و سلایق سیاسی در راهپیمایی عظیم امروز در شهرستان بهشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/1002
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار