دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
وزیر تعاون در جمع مردم ساری اعلام کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع راهپیمایان مرکز مازندران از اختصاص 72 هزار میلیارد تومان جهت ایجاد اشتغال در کسور ابر داد و گفت: 330 میلیارد تومان از این اعتبار به اشتغال روستایی مازندران تخصیص داده شده است.
به گزارش آوای خزر از ساری، علی ربیعی صبح امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن 96 در مرکز مازندران اظهار کرد: حضور نسلهای متفاوت را امروز در این جمعیت و در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم. در مسیر راهپیمایی که در جمع مردم حضور داشتم، نسلهای دهه 40 تا 80 را دیدم.

وی افزود: عده ای دلخوش کرده اند به نسلهای جدید و فکر می کنند این نسلها می توانند اهداف آنها را محقق کنند اما این حضور مردم ساری تودهنی محکمی به آنهاست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز نارساییهایی است و با گوش شنوا می شنویم و انکار نمی کنیم درد و رنج و غم مردم را می فهمیم و صورت مسئله را پاک نمی کنیم ما آماده یک جهش بزرگ هستیم و همه چیز برای این جهش بزرگ آماده است.

ربیعی بیان کرد: آنهایی که امروز صحبت از این دارند که آیا آزادی هست یا خیر؟ بدانند ما در دورانی بودیم که پدر و پسر می ترسیدند با یکدیگر حرف بزنند، اما امروز دشمن از دموکراسی موجود در ایران ترس دارد.

وی ادامه داد: با کمک هم در سایه عقلانیت و سختکوشی و مدارا قادر خواهیم بود مسائل را حل کنیم؛ روزگاران سختی را گذراندیم، افراد بیگناه زیادی کشته شدند و مشکلات فراوانی را از پیش رو برداشتیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای سال آینده 72 هزار میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفتیم، 330 میلیارد تومان را برای اشتغال روستایی در مازندران قرار داده ایم، باید مازندران از مسافرگردی به گردشگری تغییر کند.

ربیعی گفت:  تحول در بندر امیرآباد و بسیاری از اقدامات دیگر را باید در مازندران انجام بدهیم، ما در کنار هم و  دست در دست هم باید از زندگی ها غمها را کم کنیم.

به گزارش آوای خزر، علی ربیعی در سفر به مازندران، در مراسم افتتاح طرح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی قائم شهر و استانداردسازی اورژانس این بیمارستان شرکت کرد، دیدار با یکی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی در ساری و شركت در جلسه شوراي اداري نوشهر، چالوس و كلاردشت از دبگر برنامه های سفر وزیر تعاون به مازندران است.

انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها