دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
شاعری:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: امسال 10 هزار نفر در مازندران بیکار شدند، به استاندار گفتم مدیران ناکارآمد در استان و شهرستان را باید تعیین تکلیف کنیم.
10 هزار نفر در مازندران بیکار شده‌اند/ تا زنده هستم نمی‌گذارم کار بی‌مورد انجام شود

به گزارش آوای خزر از بهشهر علی محمد شاعری چهارشنبه شب در جمع مردم بهشهر با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: توطئه ها ادامه دارد اما بر مواضع خود ایستادیم و با عنصر تبعیت از ولایت و کار جهادی این مسیر را ادامه خواهیم داد و مراقب توطئه های دشمن هستیم.

وی افزود: باید با مهربانی و با جذب حداکثری مردم در مشارکتهای اجتماعی مقابل توطئه ها بایستیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری جهادی ما را زودتر به مقصد می رساند, به عملکرد خود در حوزه انتخابیه بهشهر پرداخت.

شاعری بیان کرد: پنج میلیارد تومان برای بخش فاضلاب سه شهرستان بهشهر, نکا و گلوگاه در نظر گرفته شد ضمن اینکه امروز افتتاحیه سیستم فاضلاب مسکن مهر بهشهر را داشتیم و در بخش آب آشامیدنی نیژ پروژه آب شیرین کن گلوگاه با اعتبار 4میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون آبرسانی به ۳۷ روستای شرق مازندران انجام شد و در سال آینده نیز 30 روستای دیگر را آبرسانی می کنیم, در بخش گازرسانی نیز تاکنون 20 روستا گازرسانی شده و بزودی ۲۰ روستای دیگر نیز از این نعمت بهره‌مند می شوند.

نماینده مردم بهشهر,نکا و گلوگاه بیان کرد: 95 کیلومتر روکش آسفالت طی دو سال در جاده های بهشهر, نکا و گلوگاه انجام دادیم و جدیدا نیز ۲۷ میلیارد تومان توافق در حوزه جاده شرق مازندران انجام شد که دوم اردیبهشت ماه پیمانکار کار را آغاز می کند.

شاعری همچنین گریزی به بحث منطقه آزاد بندرامیرآباد بهشهر زد و گفت: زمانی می گفتند موقع انتخابات است بگذارید انتخابات تمام شود و رأی نوشهریها کم می شود و حالا انتخابات تمام شد می گویند باز هم صبر کنید. 

وی درباره یکی از بزرگترین پروژه‌های بخش خصوصی در (کشتارگاه صنعتی) اظهار داشت: این پروژه با اعتبار 90 میلیارد تومان در گلوگاه به بهره برداری خواهد رسید که از معاون اول رییس جمهور دعوت خواهیم کرد و زمان افتتاح آن احتمالا در فروردین ماه خواهد بود. 

 شاعری همچنین در بخشی از سخنان خود گریزی به دست‌اندازی در حوزه منابع طبیعی بهشهر در عباس‌آباد این شهرستان زد و با طرح این سوال که چرا این اتفاق می افتد، افزود: مگر اینجا  ساخت و ساز می کنند؟ باید ببینید چه کسانی با چه افرادی زد و بند دارند و شب را کجا می خوابند؟

منتخب مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با انتقاد از وضعیت شهرداری بهشهر و عدم انتخاب شهردار پس از دوره جدید شورای شهر، گفت: میخواهند شهرداری را بر مسند بگذارند که تجربه ندارد؛ عزل و نصب به من ارتباطی ندارد اما مردم هم مطالبه دارند و به بنده می گویند.

وی ادامه داد: پارسال 17 هکتار زمین سالارتپه را به شهرداری دادیم اما تاکنون کاری انجام نشد.آقایان شورا باید تکلیف شهردار را مشخص کنند.شهرداری انتخاب کنید که متخصص، مدیر، کاردان و دارای سابقه باشد، کسی که مدیر نباشد چگونه میلیاردها تومان از اعتبارات پول بیت المال در اختیارش قرار بگیرد؟ شهر و استان و کشور را باید به دست افراد متعهد بدهیم.

 شاعری که نشان میداد از عملکرد فرماندار گلوگاه و فرماندار جدید بهشهر رضایت خاطر دارد، گریزی به اقدام فرماندار نکا در 22 بهمن امسال زد و گفت: یک فرماندار می آید در 22 بهمن حرف می زند و صدای آن به گوش رسانه های بیگانه می رسد.

 وی ادامه داد: شهر و استان را با همدلی و تدبیر اداره کنید کسی که اداره یک بیمارستان و شهر را ندارد نباید باشد. 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه من مطالبه گری می کنم و آرام نمی نشینم بیان کرد:  تهدید یک مدیر کارآمد بیشتر است یا آمریکا؟ حریف آمریکا که هستیم! مدیریت را باید اصلاح کنیم،آگاهی ما باید بالا برود کارها و هدف اصلی را فراموش نکنیم. 

شاعری گفت: دست بخش خصوصی  را میبوسم،بانکها همکاری کنند،فرمانداران نیز بانکها را به خط کنند.هر جا لازم باشد کمک و پشتیبانی می کنیم, امسال ۱۰ هزار نفر در مازندران بیکار شدند.

 وی در پایان گفت: تا من زنده هستم نمی گذارم کار بی مورد انجام شود. تعیین تکلیف شهردار بهشهر را از شورای شهر و استاندار می خواهیم. به استاندار گفتم مدیران ناکارآمد در استان و شهرستان را باید تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش آوای خزر، مشروح این خبر منتشر می شود.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار