دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن پردیس به لاریجان و آمل در حال اجرا است و در نظر داریم در مسیر راه‌آهن رشت به آستارا، قطعه رشت به سمت قائمشهر را وصل کنیم تا از این طریق، رینگ دریای خزر را تکمیل کنیم.

راه‌آهن پردیس به آمل در حال اجرا است/ پیگیر تکمیل رینگ خزر با اتصال راه‌آهن رشت به قائمشهر هستم/ برآورد 2200 میلیارد تومانی برای ادامه آزادراه پردیس به امامزاده هاشم

به گزارش آوای خزر، عباس آخوندی امروز در سفر به مازندران جهت افتتاح یا آغاز به کار چند پروژه مهم در محور هراز و غرب این استان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده هراز یکی از پرترافیک ترین جاده های تهران به شمال است، از امامزاده هاشم تا آمل 101 کیلومتر مسیر داریم که از این مقدار، 64 کیلومتر کاملاً چهار خطه شده است.

وی افزود: 7 کیلومتر کارهای زیرسازی آن تمام شد و انشاالله تا پیش از سفرهای تابستان آماده شود، و برای 30 کیلومتر باقی مانده نیز کارگاههای آن فعال است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت جاده کار بسیار سختی است و این مسیر 64 کیلومتری کاملاً فعال و زیر بار است، افزود: تمام اقدامات انجام شده در آن یا تونل، و یا دیوارسازی و پل بوده است، هر یک کیلومتر ساخت آن برابر با ساخت پروژه در جاهای دیگر کشور است.

آخوندی بیان کرد: خوشبختانه امروز یک پل بسیار بزرگی را شروع کردیم با دهنه 350 متر و با ارتفاع کف پل از رودخانه بیش از 100 متر و یک پل بسیار زیبا و تک‌پایه ای است.

وی ادامه داد: همزمان با آن نیز دو پل 150 متری که کار عملیات حدود 650 متر تونل را هم همزمان آغاز کردیم و بقیه پروژه با شدت در حال فعالیت است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ادامه آزادراه پردیس تا امامزاده هاشم را داریم که می تواند مسیر تهران تا آمل را یکپارچه کند.

راه‌آهن پردیس به آمل در حال اجرا است/ پیگیر تکمیل رینگ خزر با اتصال راه‌آهن رشت به قائمشهر هستم/ برآورد 2200 میلیارد تومانی برای ادامه آزادراه پردیس به امامزاده هاشم

آخوندی تصریح کرد: حدود 24 کیلومتر آزادراه داریم که همه پل و تونل است و برآورد 2200 میلیارد تومانی برای آن داریم و هر کیلومتر 100 میلیارد تومان هزیه دارد و پروژه بسیار سنگین و مهمی است.

وی ابراز امیدواری کرد که ظرف چهار سال آینده یک بزرگراه پیوسته از آمل تا تهران داشته باشیم و یک مسیر خوب و مطمئن را در اختیار مردم شمال قرار بدهیم.

آخوندی همچنین از در حال اجرا بودن راه آهن پردیس به لاریجان و آمل گفت و درباره موضوع دیگری که خود شخصاً بسیار پیگیر آن است، اظهار داشت: باتوجه به راه آهن رشت به آستارا، در نظر داریم قطعه رشت به سمت قائمشهر را وصل کنیم تا رینگ دریای خزر را تکمیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با علاقه این موضوع را پیگیری می‌کنم، مراحل قانونی آن هنوز طی نشده است ولی امیدوارم مراحل قانونی آنرا تصویب کنم.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار