دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
فرماندار بهشهر:
فرماندار بهشهر با بیان اینکه چندصدایی مانع توسعه و پیشرفت شهرستان بهشهر شده است، عنوان کرد: نباید درگیر زدوبند، حواشی و کوبیدن بر طبل تفرقه در بین مردم بود بلکه باید با تمام توان برای این ولی نعمتان کار کرد و دغدغه آنها را دغدغه خود بدانیم.
چندصدایی مانع پیشرفت بهشهر است/ بهشهر نیازمند تجمیع ظرفیت‌ها است

به گزارش خبرنگار آوای خزر از شهرستان بهشهر، هادی خنجری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مشی اعتدالی باید متمرکز به خدمت به مردم باشد، اظهار کرد: خدمت به ولی نعمتانی که همیشه وظیفه شناس هستند و در برابر خون عزیزانشان و هر جایی که نظام و انقلاب نیاز داشته باشند جانفشانی می کنند؛ ارزشمند است.

وی افزود: مشی اعتدالی باید منجر به کار اعتدالی شود یعنی از تمام توان و ظرفیت هایی که متعهد به ارکان نظام به ویژه ولایت مطلقه فقیه هستند.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه دولت در شهرستان باید کارآمد باشد، خاطرنشان کرد: این کارآمدی بدین معنا نیست تا فقط به وظیفه ای که می خواهیم انجام دهیم عمل کنیم بلکه آرمان های متعالی را محقق کنیم چرا که مردم از ما انتظار دارند و این انتظار یقینا برحق است.

خنجری با بیان اینکه باید وظیفه شناس باشیم و فراتر از وظیفه کار کنیم، عنوان کرد: یکی از این شاخص های کارآمدی دوری از حواشی است و با عمل گرایی می توانیم از این حواشی دوری بجوییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر در ادامه بیان کرد: توانمندی زمانی محقق می شود که صرفا در جهت مسؤولیت ها تلاش کنیم و بکوشیم تمام توان خود را برای تمامی ظرفیت ها بکار بگیریم نه صرفا برای تقابل و حاشیه ورزی.

خنجری تصریح کرد: باید به شایستگان میدان داده نه اینکه با حرف و شعار شمشیری در دست گرفته و در صدد قطع ریشه ها باشیم.

وی خطاب به تمامی مدیران دستگاه های اجرایی، بیان کرد: کارها به نحو احسن صورت بگیرد و خروجی کار باید برای مردم آشکار شود چرا که پایش و رصد از عملکرد کارتان در حال اجرایی شدن است و بعد از جمع بندی به یکایک شما عرض خواهم کرد که شایسته سالاری یعنی چه و چگونه باید منشا اثر باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اقتدار مدیریتی، خدمت به مردم است، اظهار کرد: اگر اقتدار حاکمیتی و مدیریتی نداشته باشیم چه کسی می تواند اهداف نظام را در قالب وظیفه و یک برنامه مدون عمل کند و این امر را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم اقتدار مدیریتی با خدمت به مردم محقق می شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه نباید بین مردم تبعیض قایل شد، عنوان کرد: دوری از تبعیض و اجرای عدالت مردم را خرسند می کند و ما باید طوری گام برداریم و به وظایف خود عمل کنیم که رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشند چون در وهله اول رضایت مردم ملاک کار ما است.

وی ادامه داد: کم کاری و بروکراسی مذموم است بلکه سلامت اداری مدنظر کار ماست و همه باید به این وظیفه مقدس خود عمل کنیم نه برای تقابل و تفرقه بلکه برای خدمت به مردم باید گام های موثر برداریم.

خنجری با بیان اینکه چندصدایی مانع توسعه و پیشرفت شهرستان بهشهر شده است، عنوان کرد: نباید درگیر زدوبند، حواشی و کوبیدن بر طبل تفرقه در بین مردم بود بلکه باید با تمام توان برای این ولی نعمتان کار کرد و دغدغه آنها را دغدغه خود بدانیم.

وی افزود:معضل بیکاری چالشی است که ما با آن دست به گریبان هستیم همه باید تلاش کنیم و وارد این میدان شویم تا گره از مشکلات باز کنیم و ناگفته نماند متاسفانه این حرکت جهادی در شهرستان خیلی کند است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر با بیان اینکه بهشهر نیاز به تجمیع ظرفیت ها و توان افزایی دارد، خاطرنشان کرد: ما باید این مطالبات را در وهله اول برای خود تعریف کنیم و آموزش مدیران را در دستور کار خود قرار دادیم.

خنجری بیان کرد: همه ما مجموعه دولت و نظام هستیم لذا بایستی به خوبی همین حرف زدن ها، عمل گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و به آن عمل کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تمامی ظرفیت ها و سرمایه های عظیم نیروی اجتماعی را باید در شهرستان بهشهر جدی بگیریم، اظهار کرد: این مسیله نقش بسزایی در توسعه شهرستان دارد و ما باید گلایه های مردم را جدی بگیریم و نباید لحظه ای از آن غفلت کنیم و بگوییم موجی ایجاد شد و رفت و ضدانقلاب در این میان موج سواری کرد و رفت، نه بلکه مستلزم داشتن برنامه هستیم.

فرماندار بهشهر در ادامه عنوان کرد: باید ظرفیت های درونی را افزایش و از ظرفیت های بیرون استفاده و ظرفیت های جدید را به کارگیری کنیم و نمونه اش بحث آی سی تی در شهرستان است که همچنان مغفول مانده است.

خنجری در پایان با بیان اینکه با وحدت و همدلی موجود می توان از فرصت هایی که برای ما فراهم است استفاده کرد و شاهد پیشرفت هرچه بهتر شهرستان باشیم؛ خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، گفت: رؤوسای ادارات حتی الامکان از مسافرت هایشان بزنند و در دسترس باشند بعضا مشاهده نکنیم گوشی ها خاموش و در دسترس نیستند چرا که عذرشان غیر موجه است و هر مدیری که می خواهد شهرستان را ترک کند باید از شخص فرماندار اجازه بگیرد چرا که برای ما مهم است در ایام نوروز میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران باشیم.

انتهای پیام/ 1002/ فرزانه حسنی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار