دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در راهیان نور:
مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در راهیان نور با بیان اینکه حضور بار اولی ها در اردوهای راهیان نور امسال بسیار چمشگیر بود، گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری ما هم همین است که سال اولی ها برای اعزام در اولویت باشند و بعد از بازدید از این مناطق، خود مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند.
حضور بار اولی ها در اردوهای راهیان نور امسال بسیار چمشگیر بود


به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ احمد ذلیکانی با بیان اینکه در بازه ای که پیش بینی شد برای حضور زائرین راهیان نور در مجموع 14 هزار و 829 نفر را در این اردوگاه پذیرش کردیم، گفت:  که از این تعداد 6 هزار 534 نفر خواهر و 8 هزار 295 نفر برادر بودند که توانستند از ظرفیت اسکان و فضای اردوگاه استفاده کنند.


مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در راهیان نور با اشاره به کار خوب ستاد راهیان نور مازندران در سال های اخیر بدلیل بُعد مسافت به استان خوزستان از شمال کشور، اظهارداشت: دو مقر اردوگاهی برای اسکان و پذیرایی از زائران راهیان نور مازندران آماده شده که یک اردوگاه در شمال خوزستان به نام اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک و یک اردوگاه هم اردوگاه شهدای مازندران در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر می باشد.


ذلیکانی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی که از سوی ستاد راهیان نور استان مازندران صورت گرفت کاروان هایی که وارد استان خوزستان می شوند به عنوان پیشانی اسکان، یک شب را در این اردوگاه بیتوته می کنند، افزود: امسال در حوزه محتوایی تهیه بروشورهای دفاع مقدس که با همکاری خوب اداره کل حفظ و آثار تهیه شد و در همه کاروان های راهیان نور توزیع شد.


وی تصریح کرد: گروه های خادمین ما به استعداد 150 خواهر و برادر در دو مرحله از 10 اسفند برای پذیرش زائرین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بخصوص ارائه خدمات فرهنگی در اردوگاه شهید جعفرزاده مستقر بودند.


مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در راهیان نور در بحث خادمین، اذعان داشت: حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان به عنوان خادم الشهداء بود حتی ما در جمع خادمین حضور نخبگان علمی در سطح دکترا هم داشتیم که باعث رضایتمندی زائرین هم بود.


ذلیکانی بیان کرد: در سال جاری اتفاق خوب دیگر حضور بیش از 90 درصدی حضور روحانیون به عنوان مبلغین بود که بسیار چمشگیر و قابل توجه بود.


وی در بحث راویان ، گفت: ما از همین جا از همه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و فرماندهان دوران دفاع مقدس دعوت می کنیم که کار بسیار بزرگ روایت گری را که حضرت آقا فرمودند این جنگ یک گنج است آیا ما خواهیم توانست این گنج را استخراج کنیم؟


مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در راهیان نور ادامه داد: استخراج این گنج برگشت می کند به اینکه، فرماندهان دفاع مقدس و عزیزان پیشکسوت به همراه کاروان ها به عنوان هم راوی استقراری و هم راوی رفت و برگشتی حضور داشته باشند.

ذایکانی با بیان اینکه حضور بار اولی ها در اردوهای راهیان نور امسال بسیار چمشگیر بود، اظهارداشت:  برنامه ریزی و هدف گذاری ما هم همین است که سال اولی ها برای اعزام در اولویت باشند و بعد از بازدید از این مناطق، خود مبلغ فرهنگ
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها