دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
شهردار ساری در جمع نمازگزاران مرکز مازندران:
شهردار ساری با اشاره به تعریف پروژه‌هایی به ارزش 1300 میلیارد تومان طی 70 ماه خدمت خود و رسیدن سرانه اعتباری شهروندان ساروی به 1.7 میلیون تومان گفت: اصلاح‌طلب و اصولگرا، تدبیر و امید و مدیر و مدبر همه و همه در سایه وحدت، همدلی و وفاق باید به جریان عملگرایی برای توسعه این شهر کمک کنند.
اصلاح‌طلب و اصولگرا به جریان عملگرایی در ساری کمک کنند/ سرانه اعتباری شهروندان ساروی به 1.7 میلیون تومان رسید

به گزارش آوای خزر از ساری، مهدی
عبوری در سخنان پیش از خطبه این‌هفته نماز جمعه مرکز مازندران ابتدا به فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره و آن را فرصتی جهت فاصله گرفتن از گناه، پرهیز از دروغ و البته زمانی برای رفاقت، حقیقت و صداقت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: اگر این ماه در اخلاق ما اثر نکند یعنی آن را درک نکردیم و اگر همچنان غیبت بکنیم، تهمت بزنیم و بر طبل اختلافات بکوبیم و یا یکدیگر را ترور شخصیت نماییم؛ یعنی نه معنویتی را شکار کرده‌ایم و نه با خداوند متعال ملاقات داشته‌ایم.

شهردار ساری با بیان اینکه من در این شهر نهضتی را بنا نهادم که طی آن پایان هر پروژه‌ای با آغاز پروژهای جدید همزمان می‌شود، معتقد است که شهرداری و همه مدیران اجرایی باید دو اتاق کار داشته باشند یکی در ستاد و یکی در کارگاه عملیاتی و اجرایی.

عبوری سکوت و سکون را براندازنده مدیران ندانست و استراتژی خود و اعضای شورا و تیم مدیریت شهری ساری را تحرک مطلق عنوان کرد.

وی که با شعار عملگرایی کار خود را آغاز کرده است؛ به مردم شهرش این اطمینان را داد که اگر روزی طرح جدیدی نداشته باشد یا نتواند پروژه جدیدی را شروع کند و یا فکرجدیدی برای شهر خود نداشته باشد باید داوطلبانه شهرداری را ترک کند و جایش را به جوان تازه نفسی که طرح و فکر نو برای ساختن شهرش دارد بدهد.

این شهردار جوان از فعالیت 70 ماهه خود بعنوان شهردار ساری گفت و اینکه در این مدت پروژه‌هایی به ارزش 1300 میلیارد تومان برای آبادانی این شهر یکی پس از دیگری معرفی شد.

وی ازجمله این پروژه‌ها به ساخت چهار پل، 10 زیرگذر، 16 دور برگردان، فاز یک پارک ملل، ساخت بوستان ولایت و عن‌قریب افتتاح پارک بانوان و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پارک ملل با پیش‌بینی 5 هزار اشتغال و پارک جنگلی شهید نوبخت در سکوتپه اشاره کرد.

عبوری مانند همیشه از شهروندان سؤالاتی درباره اینکه کجا بودیم و به کجا رسیدیم و اگر زیرگذرها و روگذرها، میانبرها و میان‌گذرها، خیابان‌ها و میادین جدید نبودند چه اتفاقی می‌افتاد؟ و آیا چهره امروز ساری تغییر کرده است؟ به این نتیجه رسید که مهدی عبوری به همراه تک تک اعضای محترم شورای شهر ثابت کردند که ظرفیت کار در ساری بی‌نهایت است.

شهردار ساری در ادامه به افزایش سرانه اعتباری شهروندان ساروی از 269 هزار تومان به 1.7 میلیون تومان اشاره و بیان کرد: این میزان افزایش سرانه به این معنا است که اشتغال و ایجاد پی در پی پروژه‌های عمرانی فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در ساری با عدالت خدمات در همه مناطق شهر صورت گرفته است.

وی البته به کوچ عملگرایانه‌ی خود نیز اشاره و اظهار کرد: امروز که با شما سخن می‌گویم از کارگاهی عمرانی به کارگاهی عمرانی دیگر کوچ کردم.

عبوری با اشاره به پروژه بزرگ زباله‎سوز ساری و حمایت دولت از این پروژه گفت: اهمیت این پروژه برای شهر ساری بیشتر از شهرهای بزرگ استان است به این دلیل که تنها شهری که نه در ایران بلکه در دنیا 120 کیلومتر زباله را در منطقه کوهستانی حمل و دفن می‌کند ساری است.

شهردار ساری اعتبار اختصاص داده دولتی جهت تکمیل این پروژه را 30 میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: تلاش داریم که در هفته‌های آتی هم‌زمان با تکمیل شدن ساختمان نیروگاه، تجهیزات آن توسط متخصصین چینی نصب شود و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

عبوری در ادامه به عملیات اجرایی پل شهید جانباز مصطفی علمدار در میدان هلال احمر، بازگشایی ادامه بلوار داراب از پل شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری در ذغالچال به طول 2.5 کیلومتر، در حال انجام بودن فاز سوم میدان ابن شهر آشوب، ادامه پروژه بزرگ بافت قدیم ادامه مسیر قارن، اجرای الحاق پارک جنگلی شهید زارع به شهر ساری و احداث کانال هدایت آبهای سطحی با هزینه بیش از 250 میلیارد تومانی شهرداری ساری اشاره و اظهار امیدواری کرد که بتواند این پروژه‌ها را تا پایان سال به اتمام برساند و پروژه‌های جدیدی را نیز آغاز کند.

این شهردار جوان در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه آنهایی که شهرداری را متهم می‌کنند که فقط کار روبنایی انجام می‌دهند کجا هستند؟ اظهار داشت: اصلاح‌طلب و اصولگرا، تدبیر و امید و مدیر و مدبر همه و همه در سایه وحدت، همدلی و وفاق باید به جریان عملگرایی برای توسعه این شهر کمک کنند.

وی در پایان گفت: مردم ساری تا امروز از همه این جریان‌هایی که نام بردم حرف شنیدند. امروز جریان عملگرایی و خادمان شما در شورای شهر و مدیریت شهری فقط به خدمت و توسعه ساری فکر می‌کنند. دست هر کسی که در این راه کمک کند و حتی برای یک نفر اشتغال بیافریند را به گرمی می‌فشاریم.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار