دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران:
معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: از امروز تمامی فعالیتهای مربوط به پاسخگویی ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی از طریق میز خدمت است و هرگونه تخلف و قصور در این زمینه، تخلف اداری محسوب شده و با آن برخورد می شود.
انجام تمامی امورات مردم از طریق میز خدمت ممکن شد/ تعلل در ارائه خدمات به مردم تخلف اداری است


به گزارش آوای خزر از ساری،حسن خیریانپور عصر امروز در افتتاح میز خدمت استانداری مازندران اظهار کرد: اداره امور کشور متکی به رای و نظر مردم و مکانیزم آن با انتخابات انجام می شود و مقبولیت نظام سیاسی در کنار مشروعیت الهی متکی به رای و نظر مردم است.

وی با بیان اینکه مجموعه دولت از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستند، افزود: طبق دستور رییس جمهور مقرر شد که میز خدمت در تمام دستگاهها راه اندازی شود و در همین راستا هدفهایی اعلام شد.

معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم و تجلیل ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانها و دستگاههای اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده آمیز بین دستگاهها و ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از اهداف راه اندازی میز خدمت است.

وی بیان کرد: استفاده از فناوریهای نوین جهت سرعت و دقت در کار نیز مورد تاکید است،  هرگونه تعلل و قصور از این دستور یعنی ارائه خدمات از طریق میز خدمت تخلف از مقررات کشور و یک تخلف اداری محسوب می شود و از طریق هیات تخلفات قابل رسیدگی است.

خیریانپور گفت: از امروز باید در تمام دستگاههای اجرایی میز خدمت در طبقه همکف راه اندازی و نیروهای متعهد و خوش برخورد باید در این میز حضور داشته باشند و کد رهگیری را به مراجعان تحویل داده و خود پیگیر امورات مردم باشند، بنابراین کارها صرفا باید از طریق میز خدمت باشد.

معاون هماهنگی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران ادامه داد: مسوول نظارت بر میز خدمت استاندار است که در این زمینه دستوراتی را اعلام کردند که در فواصل معین ارزیابی از میز خدمت در دستگاهها انجام خواهد شد.

این مسوول اظهار داشت: درخواستهای مردمی از امروز از طریق میز خدمت خواهد بود و هرگونه پیگیری امورات از راههای غیر منتفی خواهد بود، همچنین در این زمینه در اولین فرصت آموزش لازم در اختیار نیروهای مربوطه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 1354


مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار