دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
شاعری در جلسه شورای اداری نکا اعلام کرد
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با اعلام اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 2500 نفر در این شهرستانها بیکار شدند، گفت: در سال گذشته مجموعا 11 هزار نفر در شرق مازندران بیکار شدند.
بیکاری 2500 نفر در شرق مازندران طی سال 97

به گزارش آوای خزر از ساری، علی محمد شاعری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نکا اظهار داشت: دشمن با یک جنگ تمام عیار سیاسی و فرهنگی علیه ایران وارد عمل شده است که انشاالله با صبوری، وحدت، همدلی، صرفه جویی  و برنامه ریزی همه جانبه از این شرایط سخت به لطف خدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری عبور خواهیم کرد.
وی افزود: در مجلس نیز حتی یک لحظه از آرمانهای امام، شهدا و رهبری کوتاه نخواهیم آمد و این مسیر ما است، راهبرد اصلی خود را بر کار و تلاش استوار کردیم، اگر رضایت مردم بالا برود موفق خواهیم شد، تجربه نشان می دهد که هیچ چیزی به اندازه سوءمدیریت، ضعف و ناامیدی نمی تواند مشکل آفرین و سبب عقب ماندگی باشد.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه بیان کرد: در شرق مازندران بگونه ای باید ورود پیدا کنیم که مطالبات پیگیری شود تا شرمنده مردم نشویم. در این مسیر نیاز به همکاری نماینده، امام جمعه، فرماندار و مردم داریم؛ یعنی هر مجموعه ای باید کار خود را به خوبی و مناسب انجام بدهد.

شاعری درباره وضعیت گازرسانی به روستاهای شرق مازندران گفت: پیمانکار پروژه مبلغ 100 میلیارد تومان طلبکار بود که در تهران رایزنی کردیم و توانستیم بخشی از آن به میزان 30 میلیارد تومان را تامین کنیم.

وی اظهار داشت: بحث سوخت، کود شیمیایی، پرداخت پول گندم، کمک به پایداری کارخانه ها و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و شرکتهای تولیدی، همکاری بانکها جهت اشتغالزایی و ایجاد بازارچه های مرزی در ورودی شرقی و غربی شهرستان نکا باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: پیگیر پروژه های طرح هادی، آبرسانی و گازرسانی 70 تا 80 روستای نکا و تکمیل پروژه توسعه ای بیمارستان امام حسین نکا هستیم.

شاعری با اشاره به توجه خود نسبت به آمار بیکاری در حوزه انتخابیه و استان بیان کرد: 2500 نفر از ابتدای سالجاری تاکنون در شرق مازندران بیکار شدند، در سال گذشته در مجموع 11 هزار نفر در این منطقه بیکار شدند.

وی در پایان با بیان اینکه بحث اصلاح طلب و اصولگرا را باید جمع کنیم؛ از فرماندار نکا خواست تا از ظرفیت همه گروهها در مجموعه اداری شهرستان و فرمانداری استفاده کند.


انتهای پیام/1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار