دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
فرماندار بهشهر:
فرماندار بهشهر گفت: در جلسه شورای اداری متمرکز که با حضور مدیران و فرمانداران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه برگزار می‌شود، مراتب نارضایتی خود را از مدیران بانک‌های بهشهر اعلام و حسابم را تسویه می‌کنم.

به گزارش آوای خزر، هادی خنجری پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر که به موضوع سامانه کارا و عملکرد بانک‌های این شهرستان اختصاص داشت، اظهار داشت: همه ما داخل یک کشتی نشسته‌ایم و متأثر از مسائل موجود هستیم.

وی با بیان اینکه دولت نمی‌تواند یک‌طرفه و یک‌جانبه کار کند، از مسئولان بانکها خواست تا به سهم خود همکاری بیشتری در زمینه فراهم آوردن بستر اشتغال داشته باشند.

مقام عالی دولت در بهشهر با اعلام اینکه از 25 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به بخش اشتغال روستایی تنها یک 1.3 میلیارد تومان آن پرداخت شده است، گفت: عملکرد بانکهای شهرستان قابل قبول نیست و همه کم‌کاری‌ها، ضعف‌ها، ناکارآمدی‌ها، ضعف و مشکلات به نام دولت تمام می‌شود.

خنجری با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری متمرکز سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه در روز پنج‌شنبه هفته جاری که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و حضور احتمالی استاندار مازندران خواهد بود، بیان کرد: در این جلسه، مراتب نارضایتی خود را از مدیران بانک‌های بهشهر اعلام و حسابم را تسویه می‌کنم.

***

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: 12 میلیارد تومان از صندوق منابع توسعه ملی دریافت شد که بخشی از آن با بهره 6 درصد مربوط به روستاها و بخشی دیگر با بهره 4 درصد به روستاهای مرزی اختصاص این شهرستان یافته است.

علی صفری افزود: سهم شهرستان از محل منابع صندوق توسعه ملی در مرحله ابتدایی 9 میلیارد و 930 میلیون تومان بود که در مرحله بعد به 15 و سپس به 25 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی بیان کرد: برای اشتغال فراگیر نیز 62 میلیارد تومان مصوب شد که پرونده‌ها در مرحله پرداخت یا جاری است.

***

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد بهشهر نیز در این جلسه اظهار داشت: در سالجاری برای نخستین‌بار چهار جوان بهشهری توانستند در المپیاد ملی مهارت به مدال‌های ارزشمندی دست پیدا کنند.

علی کیانی تصریح کرد: از مجموع 12 مدال ملی مهارت، 4 مدال در رشته‌های نجاری – سازه‌های چوبی(نشان طلا)، نقاشی خودرو، گچ‌کاری و کاشی‌کاری(نشان‌های برنز) از بهشهر بود.

وی یادآور شد: علاوه بر مرکز ثابت فنی حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد، 50 آموزشگاه آزاد در سطح شهرستان بهشهر به امر مهارت‌آموزی مشغول هستند.

***

در پایان این مراسم از «علی سازگار» عضو تیم فوتسال کارکنان دولت در مازندران که از پرسنل فرماندار بهشهر است با تقدیم لوح سپاس قدردانی شد.

علی سازگار دروازه‌بان تیم فوتسال استانداری مازندران بود که این تیم توانست به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال کارکنان دولت دست یابد.

انتهای پیام/ 1354     

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار