دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
شهردار نکا در جمع خبرنگاران:
شهردار نکا با بیان اینکه «فعلاً رو به رشد هستیم»، گفت: شهرداری نکا یکی از سالم‌ترین شهرداری‌های استان مازندران در امور مالی است که تراز آن نیز مثبت می‌باشد.


تراز مالی شهرداری نکا مثبت است/ نکا داری سالم‌ترین شهرداری است/ «فعلاً رو به رشد هستیم»

به گزارش آوای خزر از ساری، مهدی احمدی به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه شهرستان نکا با تقدیر از زحمات آنها در جهت آگاهی‌بخشی افکار عمومی اظهار داشت: خبرنگاران در تحقق پروژه‌های شهرداری نکا همسو بوده‌اند و از شما می‌خواهم که همسوتر و همراه‌تر باشید.

وی با بیان اینکه «فعلاً رو به رشد هستیم»، افزود: با درآمدهای داخلی شهرداری را اداره می‌کنیم و یک ریال اوراق دولتی نداریم، علیرغم مشکلات مالی، اما پرداخت حقوق پرسنل به‌موقع انجام می‌شود و شهرداری نکا یکی از سالم‌ترین شهرداری‌های استان در امور مالی است که تراز آن نیز مثبت می‌باشد.

شهردار نکا گفت: شهرداری یک نهاد خدمتگزار است و همه باید بدون حاشیه در آن فعالیت کنند؛ اگر پرسنلی خطا کند با او برخورد می‌شود.

احمدی بیان کرد: در حوزه شهرداری نگاه غیرسیاسی داریم و وارد مسائل سیاسی نمی‌شویم، مدیران شهرستان نکا همکاری خوبی با شهرداری دارند ضمن اینکه برای اجرای پروژه‌های شهری با کسی تعارف نداریم و همه مدیران باید پای کار باشند.

وی با اشاره به پروژه‌های متعددی که در شهر نکا در مرحله اجرا است، گفت: بهترین مرکز دفن زباله استان در نکا است، اکنون به دنبال این هستیم که مشکل شیرابه‌ها حل شود و در این زمینه اقداماتی در حال انجام است.

شهردار نکا اجرای فاز سوم 30 متری این شهر را اقدام بزرگی دانست و افزود: از مسجد ترک‌محله تا میدان امام حسین(ع) یعنی فاز چهارم این پروژه را آغاز کردیم و تاکنون 400 متر از این مسیر آزادسازی شده است.

وی با اشاره به احداث پل دوم بر روی رودخانه نکا به در دست احداث بودن پل سوم اشاره و اظهار داشت: اگر این پل تکمیل شود قطعا ترافیک نکا برای 100 سال حل می‌شود و توسعه شهری اتفاق می‌افتد.

***

رئیس شورای شهر نکا نیز در این نشست صمیمی با تبریک روز خبرنگار گفت: همه ما به اهمیت کار خبری و جایگاه خبرنگاران واقف هستیم.

غلام آرست با اشاره به اقدامات درخور شهرداری نکا، از زحمات شهردار فعلی قدردانی کرد و یکی از مهمترین و بهترین کار شهرداری را پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل عنوان کرد که این امر سبب رضایتمندی پرسنل و نداشتن مشغله فکری آنها شده است.

به گزارش آوای خزر، در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.


انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار