دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
در جمع خبرنگاران اعلام شد
فرماندار بهشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دروغ نگوییم و بزرگنمایی نکنیم، به این موضوع اعتراف کرد که هفت ماه است فرماندار شده ام اما یک نشست خبری برگزار نکرده ایم و از این بابت عذرخواهی می کنم.
اعتراف بی تعارف فرماندار بهشهر!

هادی خنجری دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرماندار و بخشداران بهشهر، شهرداران خلیلشهر، رستمکلا و بهشهر و جمعی از اعضای شورای این شهرها در رستوران "هشت بهشت"منطقه تفریحی توریستی و نمونه گردشگری عباس آباد بهشهر برگزار شد، ابتدا روز خبرنگار را تبریک گفت و از شهید صارمی شهید شاخص عرصه خبر و مرحوم جابر معافی یاد کرد.

وی با بیان اینکه کمبودهای ما بسیار است و از این بابت از شما عذرخواهی میکنم، افزود: نتوانسته یم آنچه را که بایسته است برای شما انجام بدهیم و هر سالی که روز خبرنگار شد؛ دستی زدیم و کنار شما عکس گرفتیم و افتخار کردیم.

فرماندار بهشهر مظلوم ترین قشر را خبرنگار دانست و اظهار امیدواری کرد که این قشر در این حرفه مقدس که دارند به حق واقعی خود برسند.

خنجری این را هم گفت که هفت ماه است در بهشهر مشغول خدمت هستم اما نشست خبری برگزار نشد، لذا از این بابت عذرخواهی می کنم و قول می دهم در هفته دولت نشست خبری داشته باشیم.

رییس شورای اداری بهشهر به این مهم اشاره کرد که باید عادت کنیم تا دروغ نگوییم و هر آنچه انجام داده ایم به مردم بگوییم و بزرگنمایی نکنیم.

وی ادامه داد: باید از کار گذشتگان تجلیل کنیم و از خودنمایی به دور باشیم.

نماینده عالی دولت در بهشهر در پایان اظهار داشت: با انتقاد و استیضاح مخالف نیستم اما اقدامات ما بگونه ای باشد که آب به آسیاب دشمن نریزیم.

در پایان این نشست به صورت مشترک از سوی فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداریهای رستمکلا، خلیلشهر و بهشهر با تقدیم هدایایی از خبرنگاران فعال در بهشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار