دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران اعلام کرد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران جزئیات سفر استاندار و هیئت 40 نفره تجاری اقتصادی ولگاگراد روسیه به مازندران را اعلام کرد.
به گزارش آوای خزر از ساری، احمد مظفری درباره جزئیات سفر هیات تجاری روسی به مازندران گفت: اندری ایوانوویچ بوچاروف، استاندار ولگاگراد روسیه به منظور توسعه مناسبات فی مابین استان های مازندران و ولگاگراد، روز سه شنبه، سی ام مرداد 97 در راس هیاتی40 نفره به مازندران سفر می کند.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، نشست با فعالان اقتصادی استان و دیدار با استاندار مازندران و امضاء یادداشت تفاهم همکاری در بخش های مختلف از جمله برنامه های سفر یک روزه بوچاروف به مازندران است.

در این سفر، 40 نفر از جمله دورژدیف، معاون اول استاندار و رییس کمیته دارایی استان ولگاگراد، شکارین، معاون استاندار، بکوف، معاون استاندار و رییس کمیته صنعت و تجارت استان ولگاگراد، ایوانف، معاون استاندار و رییس کمیته کشاورزی استان ولگاگراد، زلوبین، دستیار معاون استاندار، سعیدوف، رییس گمرک آسترخان، نوسوف، نماینده استان ولگاگراد در دومای دولتی فدراسیون روسیه، لیخاچیوف، شهردار ولگاگراد، تکاچنکو، رییس اتحادیه اتاق بازرگانی و صنایع ولگاگراد، سویدوروف، معاون رییس اتحادیه اتاق بازرگانی و صنایع ولگاگراد و کارشناسان و روسای کمیته های مختلف کاری و مدیران شرکت ها و موسسات تولیدی، اقتصادی، بازرگانی، گردشگری و روسای موسسات و مراکز آموزش عالی و فعالان و کارآفرینان بخش خصوص، استاندار ولگاگراد روسیه را همراهی می کنند.

پیش از سفر بوچاروف به مازندران، سه معاون استاندار ولگاگراد و تیمی کارشناسی از استان ولگاگراد برای بررسی ظرفیت ها و مزیت های استان و تمهید مقدمات این سفر در مازندران حضور یافتند و با حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران و مدیران و تیم کارشناسی اقتصادی استانداری دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار