دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
استاندار مازندران در حضور استاندار ولگاگراد و در جمع خبرنگاران:
استاندار مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای هیات تجاری اقتصادی ولگاگراد روسیه از ظرفیتهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری مازندران، گفت: تفاهم مهمی که صورت گرفت سرعت بخشیدن به فرآیند تبادلات است که حمل و نقل مهمترین بخش آن است.
فرآیند تبادلات مازندران و ولگاگراد سرعت گرفت/ زیرساختهای حمل و نقل تسهیل می شود

به گزارش آوای خزر از ساری، بعد از ظهر امروز نشستی با حضور استانداران ولگاگراد و مازندران به اتفاق هیاتهای علمی، تجاری و فرهنگی و اقتصادی دو طرف در استانداری مازندران برگزار شد و پس از نشست، دو استاندار به شیوه معمول جهانی در حیاط استانداری در جمع خبرنگاران حضور یافته و پاسخگوی سوالات بودند.

ابتدا اندری ایوانوویچ بوچاروف در جمع خبرنگاران با قدردانی از استاندار مازندران و قدردانی از تدارک نشست دو استاندار و هیاتهای تجاری، علمی و فرهنگی دو طرف، گفت: هیات ما دارای نمایندگان بخش دولتی، خصوصی و دانشگاهی است که تبادلات در سطح بالایی برگزار شده است و بیش از یکسال طول کشید که زمینه آماده سازی این دیدار صورت بپذیرد.

وی افزود: ظرفیتها و توانمندی های زیادی را در دو استان می بینیم، یکسری مسائلی است که اختیار آن دست روئسای جمهور است، رییس کمیته امور بین الملل خیلی فعالانه در جلسات امروز شرکت کردند. 

استاندار ولگاگراد گفت: مطالبی که امروز عنوان شده توسط رییس مجلس و رییس دومای روسیه مورد بحث قرار می گیرد، استان ولگاگراد و مازندران دارای ظرفینهای بالایی هستند و معتقدم راه حل مشکلات موجود را پیدا خواهیم کرد.

بوچاروف درباره بازدید از بندر امیرآباد اظهار داشت: در کل حجمی که از طرف خارج به بندر امیرآباد وارد می شود سهم ولگاگراد تنها 7 درصد است و این نیز یک رقم قایل ملاحظه ای است.

***

استاندار مازندران نیز در جمع خبرنگاران بیان کرد: کمیسیون مشترک اقتصادی که بین وزرا و مجلسین است، بر همکاری اقتصادی بین دو طرف تاکید دارد.

محمد اسلامی گفت: تفاهمنامه ای که امروز مبادله کردیم در راستای تصمیمات کمیسیون مشترک دو دولت است و کمیسیون مشترک مجلسین دوما و مجلس شورای اسلامی است.

فرآیند تبادلات مازندران و ولگاگراد سرعت گرفت/ زیرساختهای حمل و نقل تسهیل می شود

نماینده عالی دولت در مازندران از حضور دکتر اسماعیلی نایب رییس مجمع نمایندگان مازندران دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در این دیدار قدردانی کرد.

وی بیان کرد: محورهای همکاری که امروز مورد توافق قرار گرفت و تبدیل شد به تفاهمنامه ، آغاز حرکت مشترک است.

اسلامی گفت: ولگاگراد و مازندران یا هدف هستند برای بازارهای یکدیگر یا به عنوان ترانزیت مورد برنامه ریزی قرار می گیرند.

استاندار مازندران اظهار داشت: تفاهم مهمی که صورت گرفت سرعت بخشیدن به فرآیند تبادلات است که حمل و نقل مهمترین بخش آن است.

وی ادامه داد: دسترسی سریعتر و ارزانتر و فراوان تر و آسانتر برای رفت و آمد تجار را خواهیم داشت.

رییس شورای اداری مازندران گفت: خط کشتیرانی منظم، پروازهای منظم، استفاده از خط ریلی که وجود دارد و مازندران را به روسیه متصل می کند اینها ظرفیتها و زیرساختهایی است که حجم مبادلات را می توانند تسریع کنند.

مسوول عالی رتبه مازندران بیان کرد: حجم مبادلات دو کشور در سهمی که امروز پایه گذاری شد به راحتی می تواند رشد جهشی خود را تجربه کند.

فرآیند تبادلات مازندران و ولگاگراد سرعت گرفت/ زیرساختهای حمل و نقل تسهیل می شود

استاندار مازندران اظهار داشت: خوشبین هستم با اراده ای که آقای بوچاروف استاندار ولگاگراد و همکارانشان دارند، هدف 200 میلیون دلاری را خیلی زود پشت سر خواهیم گذاشت.

اسلامی در پایان گفت: معاونان دو استاندار امروز تعیین شدند که به صورت ماهانه پیشرفت تفاهمنامه ها را نظارت و کنترل کنند و موظف هستند بصورت ماهانه موانع را گزارش دهند و تکالیف خود در جهت رفع موانع دریافت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها