دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
نیازآذری:
نماینده مردم بابل در مجلس شوری اسلامی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت نباید وجه المصالحه مطامع اشخاص و کشمکش جریان‌های سیاسی شود از وزیر آموزش و پروش خواست استقلال رای داشته باشد و آرامش را به آموزش و پرورش بابل برگرداند.
وزیر آموزش و پرورش آرامش را به بابل برگرداند

به گزارش آوای خزر به نقل از حبرگزاری فارس مازندران، حسین‌نیازآذری با ابراز تاسف از اتفاقات مرتبط با لغو حکم یک‌روزه مدیر تازه منصوب و معارفه شده آموزش و پرورش این شهرستان از وزیر آموزش و پرورش خواست با حیثت فرهنگیان بازی نکند.

وی با تاکید بر اینکه انتصاب و انتخاب مدیر شهرستان حق وزارت‌خانه است و اینجانب نیز با تصمیمات و پیشنهادات ستاد وزارت متبوع، استاندار مازندران و مدیرکل آموزش پرورش مازندران همراهی داشته‌ام اظهار کرد: بی‌ثباتی مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان بابل محصول ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش است و ایشان باید در خانه ملت پاسخگو باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با عذرخواهی از فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های دانشگر شهرستان بابل به‌دلیل بی‌تدبیری وزیر آموزش و پرورش از رئیس‌جمهور خواست با مقدرات این شهرستان بازی نشود.

نیازآذری با تصریح اینکه دستگاه تعلیم و تربیت نباید وجه المصالحه مطامع اشخاص و کشمکش جریان‌های سیاسی شود از وزیر آموزش و پروش خواست استقلال رای داشته باشد و آرامش را به آموزش و پرورش بابل برگرداند.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت لغو حکم مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش بابل را رویه‌ای غیراخلاقی و بی‌احترامی به فرهنگیان دانست و افزود: چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می‌کند.

نیازآذری افزود: وزارت خانه دوماه پیش نیز متاثر از فشار و دخالت فردی خاص در اقدامی عجولانه و غیراخلاقی حکم مدیر پیشکسوت قبلی را باوجود مخالفت روسای ادوار و بزرگان فرهنگی شهرستان در آستانه بازنشستگی لغو می‌کند و سپس حکم انتصابی مدیر جدید را یک‌روزه تغییر می‌دهد و چندماه اداره بزرگ‌ترین نهاد تعلیم و تربیت استان مازندران را در التهاب و بی‌ثباتی گروگان گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام وزیر را خلاف اخلاق می‌دانم و برای صیانت و دفاع از کرامت انسانی و منزلت فرهنگیان از رسالت نظارتی و پارلمانی برای اصلاح روندهای نادرست استفاده خواهم کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از مشکلات رفاهی و معیشتی معلمان، گفت: بخش اعظم مشکلات فرهنگیان محصول مقامات ضعیف این وزارت‌خانه است.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار