دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خبرداد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از توزیع روزانه 100 تن مرغ دولتی 11 هزار و 500 تومانی در استان خبر داد و گفت: مرغ دولتی با قیمت مصوب تنظیم بازار هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در شهرستان ها توزیع می شود.
توزیع روزانه 100 تن مرغ دولتی 11500 تومانی در مازندران

حسن خیریانپور در گفتگو با خبرنگار آوای خزر درباره بحث کنترل قیمت مرغ در بازار مازندران اظهار کرد: از هفته پیش با هماهنگی های انجام شده با تعدادی از زنجیره های تولید مرغ و اتحادیه مرغداران استان براساس تاکید و دستور استاندار نشست داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مازندران رتبه اول تولید مرغ کشور را دارد؛ با این افراد برای تعدیل قیمت مرغ در سطح استان با مکانیزم هایی که منحصراً در استان طراحی کردیم به توافق رسیدیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد: طبق توافق، روزانه ۱۰۰ تن مرغ با قیمت مصوب تنظیم بازار هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در شهرستان ها توزیع می شود.

این مسئول نیاز استان را برای مصارف خانگی ۱۸۰ تا ۲۰۰ تن اعلام و بیان کرد:همه تلاشمان را به کار گرفتیم می تا این میزان را از ۱۰۰ تن به ۱۵۰ تن افزایش دهیم.

خیریانپور گفت: تاکید کردیم مرغی که با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می شود دارای برچسب مخصوص تنظیم بازار باشد تا جلوی سوءاستفاده گرفته شود.

وی ادامه داد: به تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت و فرمانداران استان ماموریت دادیم تا مراقبت و نظارت جدی را اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران بیان کرد: علاوه بر وجود مرغ با نرخ مصوب دولتی، مرغ با قیمت آزاد هم به اندازه کافی در بازار وجود دارد و تمام تلاشمان این است که در ایام نزدیک به سال نو و همچنین نوروز کمبود مرغ در بازار محسوس نباشد و سهمیه های اختصاص داده به شهرستان ها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

انتهای پیام/ 1000/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار