دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
به طور رسمی
با پایان یافتن فرآیند شمارش و تجمیع آرا در شعب اخذ رأی شهرستان‌ها، به مرور اسامی نامزدهای برنده در انتخابات شورای ششم شهرهای مازندران اعلام شده است.

به گزارش آوای خزر، با پایان یافتن فرآیند شمارش و تجمیع آرا در شعب اخذ رأی شهرستان‌ها، به مرور اسامی نامزدهای برنده در انتخابات شورای ششم شهرهای مازندران در حال اعلام شده است که طبق اطلاعات کسب شده تا کنون ترکیب قطعی شورای ششم در ۱۸ شهر مازندران به طور رسمی اعلام شده و فهرست منتخبان سایر شهرهای این استان نیز در حال تجمیع و اعلام شدن است.

رامسر

در رامسر علی‌اکبر موحدی با ۲۶۰۲ رأی ، محسن کیهانی ثانی ۲۰۹۸ رأی، هادی حلاجیان با  ۲۰۹۳ رأی  و حسن فیلی با ۲۰۱۰ رأی عضو اصلی شورای ششم شدند و مهدی صالحی‌نژاد با ۱۶۵۳ رأی، یاسر فرج مشایی با ۱۵۰۹ رأی و سید مهدی معافی با ۱۱۸۶ رأی به عنوان سه عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

کتالم و سادات‌شهر

یزدان مولانافر با ۱۸۷۸ رأی، فرشته شفقت رودسری با ۱۵۸۰ رأی، محمدرضا ابراهیمی با ۱۴۸۰ رأی، احمدرضا کوزه‌گر با ۱۳۵۴ رأی و یزدان شکوهی با ۱۱۹۲رأی عضو اصلی شورای اسلامی کتالم و ساداتشهر شدند و سید حبیب سیدی با ۱۱۷۳ رأی، ابوالقاسم نوروز شمسی با  ۱۱۶۳ رأی و سید علی میرحسینی با ۹۰۳ رأی اعضای علی‌لبدل شورای این شهر هستند.

محمودآباد

حسین کریمی کریملو با ۳۱۶۲ رأی، سید علیرضا رسولی با ۳۰۹۶ رأی، مرتضی زارعی با ۲۹۲۶ رأی، امیرعلی رحیمی با ۲۲۷۶ رأی و  و نیما محمدپور  با ۲۲۱۳ رأی صاحب  پنج کرسی شورای شهر محمودآباد شدند. محمد جاهد قدمی با ۱۹۵۵ رأی و سیدرضا حسینی با ۱۸۲۶ رأی به عنوان  دو عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

بابلسر

سیدرضا حبیب‌الله‌پور با ۵۰۷۷ رأی، مهدی باقرزاده با ۴۲۰۶ رأی، اکبر نوعی با ۴۱۷۱ رأی، هوشیار خسروی با ۴۰۸۳ رأی و سید علی‌اکبر هاشمی با ۳۸۶۲ رأی را به عنوان اعضای اصلی شورای ششم انتخاب کردند. رشید احمدپور با ۳۰۸۱ رأی، قاسم علیپور بهنمیری با ۳۰۷۲ رأی، حمیدرضا سلیمی کناری با ۲۹۱۸ رأی، علی آدینه مجدد با ۲۹۱۳ رأی و زمان مهدی‌نسب سماکوش با ۲۹۰۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای ششم بابلسر انتخاب شدند.

کلاردشت

کلاردشتی‌ها از بین ۲۹ نامزد بینش عسگریان با کسب ۳۱۲۳ رأی، علی دراسرایی ۲۴۵۵ رأی، فرهاد کریمایی با ۲۲۱۱ رأی، جعفر رستمی‌فر ۲۱۸۶ رأی و شهریار غفاری با ۲۰۲۶ رأی به عنوان منتخبین این دوره مشخص شدند. سیامک باقریان با ۱۸۳۰ رأی، شجاع سلیمان‌پور با ۱۵۷۳ رأی و سیدحسن میرمعصومی با ۱۵۱۹ رأی هم اعضای علی‌البدل انتخابات ششم شورای اسلامی شهر کلاردشت شدند.

کیاکلا

شهروندان کیاکلا در ۹ شعبه اخذ رأی  این شهر، جواد شفیعی با ۱۶۶۲ رأی، حسن اسدی دستندکلایی با ۱۵۳۴ رأی، مهدی حبیبی با ۱۴۶۰ رأی، اکبر اکبری با ۱۲۸۶ رأی و خیرالله ضیایی با ۹۵۷ رأی را به عنوان اعضای شورای ششم این شهر انتخاب کردند. محسن نقی‌زاده با ۹۰۸، اسماعیل اسماعیلی با ۸۷۷ و آیت داداشی با ۷۵۴ رأی هم به عنوان اعضای علی‌البدل پارلمان شهری کیاکلا انتخاب شدند.

سورک

مهدی ترابی سورکی با ۱۶۳۹ رأی، میلاد یعقوب‌زاده سورکی با ۱۴۵۵ رأی، شهربانو خداپناه سورکی با ۱۳۳۹ رأی، محمدرضا طیبی سورکی ۱۱۵۵ رأی و غفار وفایی سورکی با ۱۱۳۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر انتخاب شدند. کمال سورکی آزاد با ۹۰۵ رأی، کاظم امجدی سورکی با ۸۵۱ رأی و علیجان علیخانی سورکی نیز با ۷۲۰ رأی اعضای علی‌البدل شورای سورک شدند.

عباس‌آباد
بابک بابا با ۱۴۸۸ رأی، سید روح‌الله حسینی لرگانی با ۱۲۲۰ رأی، حمید خاکزاد با ۱۱۸۹ رأی، سید محمد حسینی لرگانی با ۱۱۷۶ رأی و محمدهادی پورخدابخش با ۱۰۰۴ رأی به شورای ششم عباس‌آباد راه یافتند.

طبقده

در شهر جدید طبقده که نخستین دوره انتخابات شورای شهر در آن لرگزار شد نیز رحمان عرب با ۷۳۱ رأی، مهدی عرب نام پدر الله‌قلی با ۶۵۳ رأی، مهدی عرب نام پدر منصور با ۶۴۰ رأی، اسماعیل عرب با ۴۸۲ رأی و کاظمعلی عرب با ۴۵۵ رأی به عنوان اعضای اصلی نخستین شورای شهر جدید طبقده انتخاب شدند. سید تقی محمدی با ۴۰۵ رأی، سید اسماعیل جعفری با ۳۹۸ رأی و فاطمه قنبرنژاد نیز با ۳۳۶ رأی اعضای علی‌البدل شدند.

زیراب

در زیراب یاور حمیدی با ۱۸۳۴ رأی، امید رمضان‌نژاد با ۱۶۸۳ رأی، حسن شورزند با ۱۵۴۳ رأی، محمد قاسم‌نژاد با ۱۴۵۹ رأی و محمدحسین بزرگی با ۱۴۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی به شورای ششم شهر زیراب راه یافتند. علی‌اصغر عمادی با ۱۲۱۶ رأی و محمد خادمی با ۱۲۱۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

پل‌سفید

علی‌اصغر گرزین‌تبار با ۱۲۴۴ رأی، مرتضی اسدی ملردی با ۱۰۹۴ رأی، ابراهیم بداعی با ۱۰۱۴ رأی، نورعلی اسدی ملردی با ۱۰۱۳ رأی و رمضان قاسمی با ۸۴۷ رأی اعضای منتخب شورای ششم پل‌سفید هستند. مهرعلی قدیری و پروین پرتو نیز هر کدام با ۶۴۱ رأی به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند.

آلاشت

معروف رحمانی آلاشتی با ۳۶۰ رأی، جمشید ابراهیم‌نژاد با ۳۲۷ رأی، حمیدرضا اکبری با ۳۱۰ رأی، اسفندیار قاسم‌پور با ۲۹۶ رأی و رویا اردشیری با ۲۸۳ رأی عضو شورای ششم این شهر شدند. رامین قاسم‌نژاد با ۱۹۲ رأی و محمدحسین رشیدی با ۱۷۳ رأی اعضای علی‌البدل شورای ششم آلاشت هستند.

هادیشهر

سید احمد احمدپور کله‌بستی با ۱۲۷۳ رأی، نورالله شاطری کله‌بستی با ۱۱۸۲ رأی، ولی‌الله ذبیحی با ۱۱۷۸ رأی، رحیم نجف درزی با ۱۱۷۶ رأی و صادق کاظم‌پور با ۱۱۶۶ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای ششم هادیشهر انتخاب شدند. علی رضایی راد با ۱۱۳۱ رأی، ابراهیم نظرپور با ۱۰۵۱ رأی و عباس حسن‌پور با ۹۰۸ رأی نیز اعضای علی‌البدل این دوره از شورای ششم هادیشهر هستند.

بهنمیر

علیرضا جهانی با ۱۷۱۹ رأی، ابراهیم ملاآقایی با ۱۶۵۴ رأی، مازیار جهانی با ۱۳۹۶ رأی، حیدر تیرگر با ۱۳۵۱ رأی و فرضعلی حبیب‌الهی با ۱۲۴۳ رأی به عنوان اعضای اصلی به ششمین دوره پارلمان شهری بهنمیر راه یافتند و علی‌اصغر مسلمیان با ۱۰۹۷ رأی، محمد تیرگر بهنمیری با ۹۷۳ رأی و زهرا برزگران با ۹۵۸ رأی نیز اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

سرخ‌رود

مهدی شالیکار با ۱۴۷۱رای، محمدعلی خاکپور با ۱۴۳۲ رأی، صابر اکبرزاده با ۱۴۲۴ رأی، حمزه جعفرزاده با ۱۴۱۲ رأی و محمدحسین احمدی با ۱۳۳۳ رأی به عنوان عضو اصلی وارد شورای ششم سرخ‌رود شدند و اسماعیل عبدی با ۹۰۷ و حسین حسین‌زاده با ۹۰۶ رأی عضو علی البدل شدند.

شیرگاه

آرمان رشیدی آلاشتی با ۱۵۰۵ رأی، نیما امینی عالمی با ۱۰۹۵ رأی، رضا علیزاده سراب گردانی با ۱۰۸۹ رأی، مجتبی ابراهیمی زیولائی با ۱۰۲۰ رأی و سید علی‌اکبر حدیثی با ۹۸۶ رأی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی شورای شهر شیرگاه انتخاب شدند. شاپور سلیمانی تپه‌سری با ۸۵۷ رأی و عسگر نجفی ایوکی هم با ۷۵۸ رأی به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

چالوس

جعفر کیا لاشکی با ۵۱۲۷ رأی،  فتحعلی بابایی‌نژاد با ۴۹۷۷ رأی، آرش رضوی با ۴۲۷۶ رأی، مسعود یعقوبی با ۳۹۳۲ رأی، حسن غرایاق زندی با ۳۶۴۱ رأی، صابر سام دلیری با ۳۶۰۲ رأی و سلمان کیادلیری با ۲۸۷۸ رأی اعضای شورای ششم چالوس شدند.

 تورج لهراسبی با ۲۸۳۱ رأی، مجید فرد با ۲۷۸۸ رأی، محمد پولادی با ۲۲۵۶ رأی و مسعود زندی با ۲۱۴۱ رأی نیز اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

نوشهر

صادق شیرجنگ با ۴۷۷۷ رأی، محمد صالح خویی با ۳۷۲۲ رأی، علی اسلامی با ۲۹۸۸ رأی، سید جعفر موسوی‌زاده با ۲۶۶۱ رأی و امیرحسین بالی‌لاشک با ۲۶۲۰ رأی به شورای ششم نوشهر راه یافتند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار