دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
شاعری در جمع مردم بهشهر خواستار شد
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آغاز مقدمات برای راه دسترسی به صفی‌آباد بهشهر و تامین منابع لازم، از وزارتخانه‌های مربوطه به‌ویژه اطلاعات خواست تا اجازه دهد عموم مردم از کاخ صفی‌آباد بازدید کنند.
وزارت اطلاعات اجازه دهد مردم از «صفی‌آباد» بازدید کنند

به گزارش آوای خزر از شهرستان بهشهر، علی محمد شاعری شب گذشته در جشن میلاد حضرت علی‌اکبر و روز جوان که در سالن شهید هاشمی‌نژاد این شهرستان برگزار شد، حضور یافت و در سخنان کوتاهی از اقداماتی گفت که در اشرف‌البلاد در حال انجام است.

وی ابتدا با تبریک روز جوان و تشکر از دست‌اندرکاران جشن روز جوان اعلام کرد: از هر طرح و برنامه‌ای که به نفع جوانان باشد حمایت و پشتیبانی می‌کند.

عضو خانه ملت از جوانان خواست برای اینکه بتوانند در صحنه‌های مختلف کشور بیش از گذشته مشارکت داشته باشند؛ تعامل و همکاری را سرلوحه کار خود قرار داده و با یکدیگر مقابله نکنند.

شاعری با اعلام اینکه با کمک ورزش و جوانان، گردشگری و دستگاه‌های دیگر در سطح استانی پروژه‌هایی را در شهر و روستا اجرا کرده‌ایم؛ از در دست اجرا بودن سالن‌های ورزشی زیادی در سال جاری گفت که بتواند نشاط و شادابی را در جوانان ایجاد کند.

عضو هیات مدیره کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردشگری نیز بستر خوبی در ایجاد اشتغال و روحیه نشاط جوانان است، از تلاش‌های خود برای آزادسازی صفی‌آباد بهشهر گفت که با وزیر اطلاعات نیز چندین جلسه برگزار کرده و موافقت اولیه به دست آمده است.

شاعری با بیان اینکه در همین زمینه به دنبال گشایش یک مسیر پیاده‌روی و تامین بودجه بودیم و به نتیجه رسیده‌ایم، از وزارتخانه‌های مربوطه به‌ویژه اطلاعات خواست تا اجازه بازدید عموم را به کاخ صفی‌آباد بدهد.

وی در ادامه از وضعیت مجهزترین بیمارستان شرق مازندران یعنی بیمارستان 220 تختخوابی خاتم الانبیاء بهشهر گفت که تاکنون 180 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده و اکنون در مرحله تجهیز اداری و به‌زودی نیز بهره‌برداری است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از آغاز فاز یک طرح فاضلاب شهری در بهشهر گفت که به زودی فاز دوم آن نیز آغاز می‌شود.

شاعری همچنین از در اختیار قراردادن تسهیلات بانکی از محل اعتبارات بنیاد برکت گفت که تعدادی از جوانان واجد شرایط در حوزه انتخابیه شرق مازندران از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی اشاره‌ای نیز به گازرسانی در هزارجریب بهشهر، نکا و گلوگاه داشت و اینکه تا سال آینده همه روستاهای این مناطق گازرسانی خواهد شد.

شاعری در پایان سخنان خود، گریزی به توسعه منطقه امیرآباد بهشهر زد و گفت: بندر امیرآباد تبدیل به سومین بندر پیشرفته کشور شده است و روزانه هزار کامیون بار در این بندر تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی تاکید دارد که بندر امیرآباد پیشران توسعه در شرق مازندران بوده و تبدیل آن به منطقه آزاد تجاری، یک فرصت مناسب اقتصادی برای تمام استان است.

به گزارش آوای خزر، در پایان این جشن از جوانان موفق در عرصه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، تولید ملی، قرآنی و علم و فناوری با حضور حجت‌الله حیدری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران قدردانی شد، در این برنامه گروه رزمی «اژدهای سرخ» به اجرای نمایش پرداختند که مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار