دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کاغذ دیواری در حقیقت یک دیوارپوش است که برای تزئین اتاق خواب یا اتاق پذیرایی کاربرد دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن که طراحان دکوراسیون داخلی به آن علاقمندند این است که با یک هزینه اندک می‌توان تغییر شگرفی در محیط خانه ایجاد کرد.

آوای خزر/ این المان دکوراسیون داخلی را می توان ارزان و در دسترس و براحتی در داخل هر خانه ای اجرا کرد. بدون نیاز به تخریب شما می توانید فضاهای مختلف خانه را با این دیوارپوش به فضاهای اختصاصی تقسیم کنید. این تقسیم بندی می تواند با تخریب یک دیوار و یا ایجاد دیوار در خانه انجام شود. ولی این کار هزینه گزافی روی دست شما می گذارد.

ولی این کار براحتی می تواند با دیوارپوش براحتی انجام گیرد. با انتخاب چند طرح مختلف می توانید این کار را براحتی انجام دهید. برای این کار هر قسمت خانه را که می خواهید تقسیم کنید با یک طرح آن را دیوارپوش کنید و تا انتهای آن قسمت ادامه دهید. سپس قسمت جدید را با یک طرح دیگر تزیین کنید. فروشگاه پرشین راگ یکی از جاهایی است که ما می خواهیم آن را برای خرید به شما معرفی می کنیم.

فروشگاه پرشین راگ از کجا اومده؟ 

فروشگاه پرشین راگ یک استارت آپ جدید برای فروش انواع کاغذ دیواری می باشد که بکمک بهترین برنامه های پیشرفته و کاربردی برای فروش دیوار پوشها طرحی گردیده است. محیط گرافیکی زیبا و سادگی رابط کاربری لستفاده از این سایت را حتی برای افراد مسن هم آسان کرده است. طرح های متنوع و جدید کاغذ دیواری در کنار استفاده از نرم افزارهای پیشرفته محیط بسیار ایده آلی را برای خرید فراهم آورده است. برای خرید از این فروشگاه می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

https://www.epersianrug.com

 تاثیر کاغذ دیواری بر محیط خانه

این که دیوار پوشها چه تاثیری بر محیط خانه می گذارند را در این بخش بررسی خواهیم کرد. دیوارپوش ها می توانند یک اتاق خانه را شاد ، غمگین و یا دلگیر و یا پر انرژی کنند. مثلا رنگ زرد که رنگ پر انرژی می باشد اتاق خانه را پر هیجان و انرژی می کند.  اگر محیط آرام و بدور از تنش می خواهید استفاده از رنگ های سبز و یا آبی می تواند بشما در این امر کمک کند.

برای بررسی بیشتر این موضوع شما نیاز دارید تا کمی در مورد روانشناسی رنگها اطلاعات کسب کنید. 

مثلا رنگ قرمز یک رنگی است که حس هوشیاری را در انسان بر می انگیزد. برای همین از این رنگ در اتاق خواب باید پرهیز کرد. هارمونی و استفاده از تنالیته های رنگها و هماهنگی آنها در دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. اگر به جزییات دقت نکنید ممکن است طراحی دکوراسیون داخلی شما را دلسرد کند. رنگ های سرد حس شادبی و تازگی به محیط می بخشد. در حالیکه رنگ های گرم  حس دوستی و دلنشینی را بهمراه می آورد.

کاغذ دیواری اتاق کودک

برای اتاق کودک بهتر است از طرح های کارتونی و مورد علاقه بچه ها استفاده کرد. بچه ها دوست دارند شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود را روی دیوارهای اتاق خود ببینند. از این رو می توانید از پوستر های دیواری که با کمک دستگاه های پیشرفته چاپ می شوند استفاده کنید. می ت انید یک دیوار را بطور کامل با یک عکس زیبا و یک طرح جالب بپوشانید. 

برای سفارش کافی است عرض و ارتفاع دیوار را با یک متر اندازه گیری کنید و آن را به فروشنده اعلام کنید.

آلبوم کودکان یک آلبوم تخصصی برای بچه ها است که شما می تونید از میان طرح های آن طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

قیمت کاغذ دیواری به چه عواملی بستگی دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید چند مورد را در نظر بگیرید. اولین مورد قابلیت شستشو و ضد آب بودن آن است. همانطور که شما می دانید کاغذ دیواری های ضد آب قیمت بیشتری نسبت به پیپر های معمولی  دارند. پوشش های وینیل که در آنها بکار می رود باعث ضد آب شدن آنها می شود.

فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ تجربه متفاوت خرید اینترنتی

دومین مورد مهم که در قیمت تاثیر گذار است ضخامت آن است. ضخامت کاغذ بکار رفته در قیمت تاثیر مستقیم دارد. هر چه ضخامت بیشتر شود وزن دیوار پوش بیشتر می شود و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد. بنابر این هنگام خرید باید نکات بالا را در نظر بگیرید.

در هنگام خرید حتما یک تکه نمونه را از فروشنده بخواهید؟

چرا باید در هنگام خرید قبل از اقدام به خرید کاغذ دیواری حتما یک نمونه از طرح مورد علاقه خود را از فروشنده بگیرید؟ در پاسخ باید بگوییم که شما نمونه دیوار پوش را باید بر روی دیوار مورد نظر امتحان کنید. در وقت های مختلف آن را روی دیوار بگذارید و از نظر نور و یا تاریکی محیط آن را بررسی کنید. از زوایای مختلف آن را بررسی کنید. ببینید هماهنگی طرحی را که انتخاب کرده اید با وسایل داخل خانه چگونه است. بعد از اینکه مطمئن شدید طرح شما از همه نظر به اتاق شما می آید سپس اقدام به خرید کنید. 

پوستر دیواری انقلاب در صنعت کاغذ دیواری

پوستر های دیواری که اکنون طرفداران زیادی در بین طراحان دکوراسیون داخلی پیدا کرده است یک انقلاب در این صنعت ایجاد کرده است. احتمالا در آینده صنعت دیوار پوش به این سمت خواهد رفت. شما برخلاف کاغذ دیواری یک عکس واحد را بر روی دیوار خواهید یافت. طرح های تکراری و خسته کننده دیگر جایی در صنعت کاغذ دیواری نخواهند داشت.

طرح های مورال تنوع بینظیری دارند که بعید است کسی عکس مورد علاقه خود را از بین این همه طرح پیدا نکند.

طرح های مورال طبیعت تا برجهای های سر به فلک کشیده همه در این گروه قرار دارند.

 با کمک این طرحها شما می توانید آپارتمانهای کوچک خود را دلبازتر کنید و از فشار کوچکی آپارتمان خود بکاهید. 

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مدرن

برای طراحی مدرن در اتاق پذیرایی خود باید بسراغ سبک های ساده و سبک بروید. المانهای ساده یک‌ عنصر اساسی در طراحی مدرن می باشد. برای اینکه از آشفتگی فضا جلوگیری کنیم باید سایر وسایل داخل اتاق  را نیز با این سبک هماهنگ کنیم. البته گاهی اوقات استفاده از وسایل سنتی یک تضاد زیبا داخل اتاق ایجاد می کند ولی بهتر است این کا ر را با دقت انجام دهید. 

فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ تجربه متفاوت خرید اینترنتی

برای خرید کاغذ دیواری مدرن می توانید به فروشگاه های اینترنتی سر بزنید و از آلبوم های مدرن آنها دیدن کنید تا با طرح های مدرن بیشتر آشنا شوید.

فروشگاه پرشین راگ یک فروشگاه مدرن و معتبر می باشد که شما می توانید برای خرید به آن مراجعه کنید. آدرس این فروشگاه در زیر آمده است.

 www.epersianrug.com 

کاغذ دیواری برای اتاق خواب چگونه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک کاغذ دیواری زیبا برای اتاق خواب بهتر است از آلبوم های تخصصی اتاق خواب استفاده نمایید. از رنگهای تند و طرحهای شلوغ که باعث آشفتگی فضا می شوند اجتناب کنید. می توانید از رنگ های ملایم و طرح های کم رنگ نیز در اتاق خواب استفاده نمایید. 

برای اتاق خواب دخترانه رنگ های صورتی و یا گل بهی می تواند گزینه مناسبی برای این فضا باشد. در هر صورت سلیقه شماست که حرف آخر را می زند.

البته رنگ قرمز نیز از رنگ های مورد علاقه دخترانه می باشد که در میان طرح ها و آلبوم های فروشندگان وجود دارد. البته انتخاب این رنگ کمی جرات می خواهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها