دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
مدیر شعب بانک مهر ایران مازندران:
معوقات مشتریان بانک مهر ایران ۶ دهم درصد است
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به تعهد بالای مشتریان این بانک نسبت به بازپرداخت تسهیلات، معوقات وام‌گیرندگان را ۶ تا ۶.۵ دهم درصد عنوان کرد.
به گزارش آوای خزر از ساری، امروز ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰، چهاردهمین سالروز تأسیس بانک مهر ایران است. بانک مهر ایران با سابقه ۱۴ ساله‌ای که دارد، اما تاکنون توانسته است با ارائه خدمات مناسب و با تأکید بر بانکداری اسلامی به اهداف خود جهت تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف و فقرزدایی و محرومیت‌زدایی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، دست یابد.
 
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران براساس اعلام نشریه مالی بین‌المللی "بنکر" در سال ۲۰۱۸، سومین بانک اسلامی برتر جهان بوده است. جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام از سوی سازمان همکاری اسلامی و دارنده عنوان نامزد نهایی جایزه بانک توسعه اسلامی را در کارنامه خود دارد.

این بانک در ۱۴ سال فعالیت خود دارای ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مشتری در ۵۳۰ شعبه کشور است. تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ نیز ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.

تعداد وام‌های آن از ۵۰۰ هزار فقره در سال ۱۳۹۵ به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره تنها در سال ۱۳۹۹ رسیده است و در سالجاری نیز تاکنون، یک میلیون و ۳۵۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است که پیش‌بینی می‌شود تعداد وام‌ها تا پایان امسال به ۲ میلیون فقره برسد.
 
معوقات مشتریان بانک مهر ایران ۶ دهم درصد است

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان مازندران در نشستی که امروز با خبرنگاران این استان داشت با ارائه آمار‌هایی که در بالا اعلام شده است، درباره دیگر خدمات بانک مهر اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان یکی از خدمات مهم بانک مهر ایران است که تاکنون ۴۳۵ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۴۰ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد، و ۱۱ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی ارائه داده است.

اسحاق طاهری خنکدار از پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت که طی ۱۴ سال گذشته، ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱ هزار و ۳۵ میلیارد ریال بوده است.

او با اشاره به اهداف مهم بانک مهر که به مسائل اجتماعی نیز توجه خاصی دارد، از پرداخت وام ۴ درصدی به ۵۰ هزار زن سرپرست خانوار کشور با همکاری معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری خبر داد که ارزش این تسهیلات افزون بر ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر شعب بانک مهر ایران مازندران همچنین از پرداخت ۱۲۹ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی در مناطق کم‌برخوردار به ارزش ۲۲ هزار میلیارد ریال طی ۱۴ سال گذشته گفت که از طریق بنیاد برکت و به عاملیت بانک مهر ایران بوده است.
 
معوقات مشتریان بانک مهر ایران ۶ دهم درصد است

پرداخت ۳۰۹ هزار فقره تسهیلات بانک مهر ایران در مازندران طی ۱۴ سال

مشارکت در طرح شهید سلیمانی، اختصاص ارقام معوقه به اقدامات عام‌المنفعه، بیمه حوادث ۵۰۰ هزار خانه روستایی در استان‌های ایلام، سیستان و بلوچستان و لرستان، مشارکت در ساخت مدرسه، بیمارستان، پروژه‌های عمرانی مناطق محروم، ارائه کالا کارت، و مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت شغلی از زندانیان آزاد شده با پرداخت تسهیلات از دیگر فعالیت‌های خداپسندانه بانک مهر ایران در سراسر کشور است که اسحاق طاهری خنکدار اعلام کرد.

او که خلاصه‌ای از خدمات بانک مهر ایران در سراسر کشور را عنوان کرده بود؛ گریزی کوتاه به اقدامات این بانک در استان مازندران زد و از فعالیت ۲۸ شعبه در ۲۲ شهرستان مازندران گفت که تاکنون ۳۰۹ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۵۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

تعهد مشتریان بانک مهر ایران در بازپرداخت تسهیلات

مدیر شعب بانک مهر ایران مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار آوای خزر درباره سقف تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک و میزان معوقات آن در کشور و استان اظهار داشت: این عدد در سطح کشور ۶ دهم درصد و در مازندران تا ۶.۵ دهم درصد است با این توضیح که تعهد در بازپرداخت تسهیلات از سوی مشتریان بانک مهر ایران نسبت به سایر بانک‌ها بسیار بالاست.

طاهری خنکدار، سقف تسهیلات چهار درصدی را تا ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که آورده شخصی باید حداقل تا سه ماه در حساب متقاضی بماند.
 
معوقات مشتریان بانک مهر ایران ۶ دهم درصد است

این مسوول با بیان اینکه تجانس بین منابع و مصارف بانک مهر ایران در مازندران ۸۰ درصد و میزان ریسک مطالبات ۱.۲ درصد است، این آمار را نشان‌دهنده تعهد بانک نسبت به مشتریان و تلاش همکاران خود در جهت ایفای مسوولیت اجتماعی دانست.

او در پایان اعلام کرد: جامعه هدف بانک مهر ایران تمامی مردم ایران به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، شرکت‌های دانش بنیان، دانشجویان، زندانیان معسر، زنان سرپرست خانوار و بنیاد برکت است.

به گزارش آوای خزر، روز گذشته سید سعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفته بود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چشم‌انداز پیش رو به عنوان بانک مردمی، جامع و هوشمند برای ایران قوی، بنا دارد با توسعه طرح‌های تسهیلاتی خود و تغییر روند اعطای وام‌های قرض‌الحسنه از "معیشت‌محور" به "اشتغال‌محور" به گونه‌ای عمل کند که با سرلوحه قراردادن مسوولیت اجتماعی در توسعه بانکداری اسلامی، خدمات خود را به دورترین نقاط ایران به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته و روستا‌ها گسترش دهد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار