دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
هزینه اینترنت موبایل در ایران همیشه یکی از چالش برانگیزترین مسائل بوده است و بسیاری معتقدند که اینترنت موبایل در ایران گران است اما در مقابل هم برخی دیگر از ذینفعان با مستنداتی ثابت می کنند که اینترنت موبایل در ایران یکی از ارزان ترین اینترنت ها در جهان است.

به گزارش آوای خزر، هزینه اینترنت موبایل در ایران همیشه یکی از چالش برانگیزترین مسائل بوده است و بسیاری معتقدند که اینترنت موبایل در ایران گران است اما در مقابل هم برخی دیگر از ذینفعان با مستنداتی ثابت می کنند که اینترنت موبایل در ایران یکی از ارزان ترین اینترنت ها در جهان است

حالا به نظر شما اینترنت موبایل در ایران گران است یا ارزان؟ ایران در مقایسه با سایر کشورها چه وضعیتی دارد؟ فاصله ارزان ترین و گران ترین اینترنت موبایل در بین کشورهای دنیا چقدر است؟

اینترنت موبایل در کدام کشور ارزان ترین است؟

به گزارش نبض بورس، بررسی های آماری نشان می دهد که در بین 229 کشور هند دارای ارزان ترین اینترنت موبایل در دنیاست! هزینه یک گیگ اینترنت موبایل در هند حدود 0.09 دلار است.

در مقابل هزینه یک گیگ اینترنت موبایل در جزیره سنت هلن که یک جزیره در جنوب اقیانوس اطلس و یکی از سرزمین های ماوراء بحار بریتانیا است حدود 52.5 دلار می باشد که رقم بسیار قابل توجهی است. این کشور یا جزیره کوچک دارای اقتصاد ضعیفی است.

فاصله ارزان ترین و گرانترین هزینه اینترنت موبایل در دنیا 52.41 دلار است که رقم قابل توجهی است.

اینترنت موبایل در ایران ارزان است یا گران؟

همان گونه که عنوان شد اینترنت موبایل در هند ارزان ترین اینترنت در بین کشورهای دنیاست. بعد از هند هزینه هر گیگ اینترنت موبایل در اسرائیل 0.11 دلار می باشد و رژیم اشغالگر قدس در جایگاه دوم به لحاظ ارزان ترین اینترنت قرار دارد.

ایران در این رده بندی در جایگاه سوم دنیا قرار گرفته است. میانگین هزینه هر گیگ اینترنت موبایل در ایران 0.12 دلار است و به همین دلیل ایران بعد از هند و اسرائیل، ارزان ترین اینترنت موبایل دنیا را داراست.

قرقیزستان، ایتالیا، اکراین، قزاقستان، سومالی، سریلانکا و روسیه در رده های بعدی قرار دارند.

در مجموع می توان ایران را یکی از ارزان ترین کشورها به لحاظ هزینه هر گیگ اینترنت تلفن همراه دانست.

چند نکته جالب:

بررسی ها نشان می دهد که 8 کشور آسیایی در بین 20 کشور ارزان اینترنت موبایل در جهان می باشند که این کشورها به ترتیب عبارتند از: هند، اسرائیل، ایران، قرقیزستان، ویتنام، چین، اندونزی و پاکستان.

ارزان ترین کشور اروپایی به لحاظ اینترنت موبایل ایتالیا است. هزینه هر گیگ اینترنت موبایل در این کشور تنها 0.43 دلار می باشد. بعد از ایتالیا، اوکراین و روسیه قرار دارند.

پنج کشور از ده کشور گران قیمت برای خرید دیتای تلفن همراه در آفریقا هستند. کشورهای جزیره ای در اقیانوسیه و کارائیب نیز جزو گران ترین کشورهای جهان هستند.

با این اینترنت ارزان اپراتورها چه می کنند؟

همان گونه که مشاهده کردید ایران سومین کشوری است که ارزان ترین اینترنت موبایل در دنیا را عرضه می کند. حالا پرسش این است که با این اینترنت ارزان اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی چه می کنند؟

قطعا اپراتورها هزینه های دلاری دارند که این اینترنت ارزان موبایل نمی تواند هزینه های آن ها را جبران کند و باید به نوعی فکری به حال وضعیت اپراتورها کرد. هر چند شرایط تورمی در کشور بسیار نامناسب است و هزینه ها به مصرف کنندگان فشار وارد می کند اما قطعا این فشار بر اپراتورها بیشتر است و آن ها مجبورند که این خدمات را با هزینه زیاد و درآمد کم در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

گفتنی است که این قیمت و عدم پوشش هزینه ها می تواند بر صورت های مالی شرکت های حاضر در بورس از جمله همراه اول تاثیرگذار باشد. افزایش قیمت می تواند درآمدهای همراه اول را افزایش دهد و در نتیجه سود تقسیمی بین سهامداران بیشتر شود.

به هر حال به نظر می رسد که باید در این زمینه نهادهای مربوطه راهکارهایی را جهت جبران و یا پوشش هزینه های اپراتورها ارائه دهند.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار