دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
استاندار مازندران:
بهترین شیوه اداری باید در ساری باشد
استاندار مازندران، ساری را ویترین اداری و سازمانی استان دانست که باید بهترین ساز و کار مدیریتی در این شهرستان باشد و سایر مناطق این شیوه اداری را به‌کار بگیرند.
به گزارش آوای خزر از ساری، سید محمود حسینی‌پور نوری استاندار مازندران در تکریم و معارفه فرماندار مرکز استان اظهار کرد: میز خدمت در جمهوری اسلامی ایران امانت است که به نوبت در اختیار افراد قرار می‌گیرد و هیچگاه توقف ندارد.


او ادامه داد: بزرگترین هدیه برای مراسم تکریم این است که احساس کند خداوند از او راضی است و دوم اینکه احساس کند مردم نیز از او راضی هستند. کسی که نیت او رضای خدا باشد رضایت مردم را نیز با خود دارد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه دومین انتصاب فرمانداران مازندران را پس از آمل داریم، گفت: کسی که امروز معارفه می‌شود یک جوان نخبه دانشگاهی با رزومه مشخص و از خانواده بزرگ است.


حسینی‌پور نوری تاکید کرد: ما بر عهد خود در استفاده از جوانان انقلابی و متعهد و متخصص استوار هستیم؛ هرچند انتصاب افراد باتجربه، پیشکسوت و باسابقه نیز از دستور کار ما خارج نیست.

بهترین شیوه اداری باید در ساری باشد

نماینده عالی دولت در مازندران در تذکری به محمدعلی نوبخت فرماندار جدید ساری گفت: مبادا توجه به جوان و جوان‌گرایی باعث شود که تجارب پیشکسوتان را کنار بگذارید. حتما نیازمند تجارب پیشکسوتان هستیم و میز پیشکسوت به عنوان یک الگوی اخلاقی و منطقی باید مورد توجه بگیرد.


او ادامه داد: توجه به حاشیه‌نشینان، جذب سرمایه‌گذار، بهسازی و مرمت بافت‌های فرسوده و حفظ هویت تاریخی ساری و برچیده‌شدن زمینه ظهور و بروز هرگونه فساد اداری و برخورد قاطع با متخلفان، باید در دستور کار قرار بگیرد.


رییس شورای اداری مازندران با بیان اینکه در دستگاه‌های نظارتی و قضایی شخصیت‌های بزرگی داریم که آمادگی مبارزه بی‌امان با فساد اداری استان را داشته و دارند، افزود: فساد اداری یک لکه سیاه در مدیریت انقلابی است. اجازه نخواهیم داد این لکه سیاه چهره مدیران خدوم و انقلابی را تیره کند.


استاندار مازندران، ساری را ویترین اداری و سازمانی استان توصیف کرد که بهترین ساز و کار اداری باید در این شهرستان باشد، از فرماندار جدید مرکز استان خواست که به مسایل حاشیه‌ای و سیاسی معمول توجه نکند چرا که ما فرصت این را نداریم که در حاشیه‌ها وارد شویم.


حسینی‌پور نوری ادامه داد: در عدالت اجرایی و حکمرانی اسلامی نباید تفاوتی بین شهر و روستا باشد.
او بیان کرد: ما باید به دنبال احیای اقتصاد روستا باشیم. در روستا‌ها بهترین خاک و توانمندترین نیروی انسانی را داریم و درصد قابل توجهی از جمعیت ما در روستا‌ها هستند که باید به اقتصاد و معیشت آن‌ها و بالفعل‌شدن ظرفیت‌ها توجه شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار