دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
فرمانداران ساری در تودیع و معارفه خود چه گفتند؟
رضایی: بحران‌ها را بی‌حاشیه گذراندیم/ نوبخت: شهری امیدآفرین می‌سازیم عباسعلی رضایی فرماندار سابق و محمدعلی نوبخت فرماندار جدید ساری در مراسم تودیع و معارفه خود از بحران‌هایی که بی‌حاشیه گذشت و از ساخت شهری امیدآفرین و پرنشاط، گفتند.
به گزارش آوای خزر از ساری، امروز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه، دومین انتصاب مدیریتی استان در سطح فرمانداری‌ها با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم ساری و میاندورود و مسوولان ادارات و سازمان‌ها و همچنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران با انتصاب فرماندار جدید ساری، در سالن همایش اتاق بازرگانی برگزار شد.
فرمانداران ساری در تودیع و معارفه خود چه گفتند؟

فرماندار سابق ساری با بیان اینکه در دوران مسوولیتم وارد هیچ جریان سیاسی نشدم، افزود: ما جریان انقلاب هستیم. مسوولان قابل احترام هستند، اما خط قرمز ما نیستند.


عباسعلی رضایی اشاره‌ای به زمان فرماندار شدن خود داشت که مسجد جامع ساری آتش گرفته بود و سیل به بخش مهمی از روستا‌ها و مراکز شهری خسارت وارد آورد، اما همه مشکلات را مدیریت کرد.


او ادامه داد: به مدت سه ماه هم فرماندار بودم و هم شهردار و شورای شهر، و همه را بدون هیچ حاشیه‌ای با همکاری شورای تامین و هدایت‌گری بزرگان شهر حل کردیم.

ذاشتیم و هر کدامش می‌توانست برای شهرستان بحران‌آفرین باشد را به خوبی مدیریت کردیم.


رضایی از پیشرفت سریع تجهیزات زباله‌سوز ساری گفت، از عملیات اجرایی جاده ساری - تاکام، از پیشرفت سدلاستیکی فرح‌آباد، از تأمین اعتبار برای تالار مرکزی، و از ورود به مسائل صنایع چوب و کاغذ، که همه آن‌ها با کار میدانی دنبال شده‌اند.


او ادامه داد: به مردم دروغ نگفتم. هیچ تلفنی از مردم نیست که پیگیری نکرده باشم. امروز هم که آخرین روز خدمت در فرمانداری بود؛ تا ساعت ۱۳ مطابق سه‌شنبه‌ها ملاقات مردمی داشتم.


فرماندار سابق مرکز مازندران معتقد است: کسانی که رهبری و نظام را قبول دارند خودشان را نباید مشغول پست کنند. باید چشم مدیر به کار‌های روی میز باشد نه به میز.


او بیان کرد: تلاشم این بود که با دست، قلم و حذف رضایی هیچکس به نظام بدبین نشود. کسی که با یک اقدام، قول، بیان و موضع‌گیری‌های سیاسیش مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند؛ از نظر من انقلابی نیست.


فرماندار سابق ساری، انتصاب محمدعلی نوبخت به عنوان فرماندار جدید ساری را به فال نیک گرفت و گفت: او از جنس انقلاب، دست‌پرورده شهید و برخاسته از سفره شهید است.


او در پایان از تمامی مسوولان و کارکنان همراه، رسانه‌ها و از مردم نجیب، شریف، متدین، همراه و قدرشناس ساری و مناطق آن به پاس همه خوبی‌هایشان قدردانی کرد.

تفاهم فکر‌ها و اجماع با همه گروه‌ها
فرمانداران ساری در تودیع و معارفه خود چه گفتند؟
 
فرماندار جدید ساری نیز پس از دریافت حکم انتصاب خود از استاندار مازندران، در سخنانی مبنای کار خود را بر معنویت، عقلانیت و اخلاق عنوان و اظهار کرد: برای نیل به توسعه، یک مدیر جهادی و استشهادی می‌خواهیم.
محمدعلی نوبخت نوبخت، بر ضرورت همدلی و هم‌پذیری تاکید و خاطرنشان کرد: باید به سمت شهری خلاق، معنوی و امیدآفرین برویم چه اینکه در سال‌های گذشته توهم امید ایجاد می‌شد، اما اکنون می‌خواهیم امیدآفرینی کنیم و به قول نماینده، ولی فقیه در استان، به سمت ساخت کرامت‌شهر برویم.


او مدیریت کارآمد، بخش خصوصی و جامعه همراه، توزیع صحیح عدالت، قدرت و ثروت، مردم‌داری و ولایت‌مداری را اساس فعالیت‌های خود عنوان کرد.


فرماندار جدید ساری در گفتگو با خبرنگار آوای خزر، سرفصل فعالیت‌های خود را امیدآفرینی و نشاط عمومی، توافق دستگاه‌ها تفاهم فکر‌ها و اجماع با همه سلیقه‌ها و گروه‌ها اعلام و در بخش عمرانی نیز تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را اساسی‌ترین موضوع دانست.


در پایان هدایایی به رسم یادبود از سوی افراد حقیقی و حقوقی به عباسعلی رضایی فرماندار سابق شهرستان ساری تقدیم شد.


انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار