دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
‌در مراسم معارفه معاون سیاسی استانداری مازندران عنوان شد
نقد غیرمنصفانه مانع رشد است/نمی‌گذاریم طبقه
انتقاد استاندار مازندران از نقدهای غیرمنصفانه، تاکید سرپرست سابق معاونت سیاسی بر پرهیز از تشتت و تنش و تاکید معاون جدید استاندار بر صیانت از ظرفیت‌ها و جلوگیری از تسلط طبقه بورژوا بر مازندران، از مهمترین مطالب عنوان‌شده در جلسه شورای اداری بهمن‌ماه بوده است.
به گزارش آوای خزر، مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز پنج‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه در سالن شماره یک استانداری با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون سیاسی رییس جمهور، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، و فرماندهان انتظامی و نظامی و امنیتی برگزار شد.
 
نقد غیرمنصفانه مانع رشد است/نمی‌گذاریم طبقه

نماینده ی ولی فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان در ابتدای نشست با تبریک دهه مبارکه فجر و بیان اهداف و دستاورد‌های نظام اسلامی، معارفه‌ی یک عزیز که خودشان یادگار شهید و از شخصیت‌های فرهیخته شناخته‌شده در سطح ملی است را تبریک گفت.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی اظهار امیدواری کرد که ایشان با حضور خود قدم‌های خوبی را در ریل‌گذاری مسایل سیاسی مسوولان سیاسی شهرستان‌ها بردارند و کمک خوبی برای استان و تدبیر امور بر محور خواسته‌های خداوند و رضایت مخلوق با کمترین تنش و بیشترین رضایتمندی، باشند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به انتخاب معاون عمرانی استاندار که ماه گذشته انجام شد و انتصاب معاون سیاسی که امروز انجام شده، از زحمات آقایان رازجویان و شیرازی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که آقایان علیخانی و سُلگی تحولات خوبی در حوزه‌های مدیریتی خود داشته باشند.

محمدی‌لایینی همچنین از استاندار مازندران به‌عنوان رییس ستاد کرونا استان خواست که برای برنامه‌های ۲۲ بهمن باتوجه به اوج‌گیری امیکرون تصمیم درستی بگیرد.
 
نقد غیرمنصفانه مانع رشد است/نمی‌گذاریم طبقه

تنگ‌نظری در انتخاب منطقه آزاد مازندران

سیدمحمود حسینی‌پور نوری استاندار مازندران با تبریک دهه مبارکه فجر با بیان اینکه پیشرفت ما در بسیاری از حوزه‌ها به دلیل وجود قاسم سلیمانی‌ها بوده است، علت موفق نبودن در عرصه اقتصادی را خلأ ناشی از وجود چنین انسان‌هایی عنوان کرد.

او ادامه داد: اقدامات کشور در اقتصاد تحت تاثیر تفکرات لیبرالی، غربگرا و نگاه به کدخدا بود و نتوانستیم در این حوزه توسعه آنچنانی داشته باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به برخورداری مازندران از نیروی انسانی باهوش و با تفکر عمیق و انقلابی، در پاسخ به اینکه چرا استان نتوانست در توسعه اقتصادی راه خود را پیدا کند، معتقد است که برخی از تنگ‌نظری‌ها در بعضی از حوزه‌ها مانع توسعه اقتصادی است و قدرت تخریب در برخی حوزه‌ها به سرعت بالاست.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه ما در یک خانواده اصیل هستیم، برخی واگرایی‌ها و تنگ‌نظری‌ها را مانع ایجاد بستر توسعه عنوان و در این رابطه به عنوان نمونه به انتخاب منطقه آزاد در استان اشاره کرد.

او تصریح کرد: وقتی موضوع منطقه آزاد امیرآباد در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود، برخی نمایندگان همین استان خواستند که چند نقطه دیگر در حوزه انتخابیه آن‌ها نیز منطقه آزاد شود و به همین سبب، کل پروژه را حذف کردند.

استقبال از نقد منصفانه
 
حسینی‌پور نوری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی رسانه‌ها که نگاه دین‌مدارانه را کنار گذاشته‌اند، گفت: ما کما فی‌السابق، چون مسوولیت مهم داریم؛ وارد جواب دادن به این شایعات نشدیم. بخش معدودی هستند که فضای مباحث را آلوده می‌کنند.
 

استاندار مازندران ادامه داد: اکنون در شرایطی هستیم که باید به توسعه اقتصادی استان فکر کنیم، مهمترین مسئله ما رشد و توسعه اقتصادی و معیشت است.

او با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در رشد و توسعه اقتصادی، با استقبال از نقد‌های منصفانه و ارایه راهکار‌های اصحاب رسانه، عنوان کرد: هر کس که در مسیر توسعه اقتصادی و پیشرفت استان به ما راهکار نشان بدهد دست او را می‌فشاریم، اما کسانی که می‌خواهند نقد غیرمنصفانه داشته باشند، این مانع رشد است.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: تعامل خوبی بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و با قوه قضاییه با مجموعه اجرایی استان، دستگاه‌های نظامی و انتظامی اتفاق افتاد و مسوولان به دنبال آن هستند تا مشکلات استان حل شود.

او به مردم قول داد که با همین وحدت، و قطع به یقین با بهره‌گیری از همه سلایق، توسعه اقتصادی را محقق کنیم.

استاندار مازندران در بخش پایانی سخنان خود با قدردانی از زحمات حسین حسن‌نژاد معاون سابق سیاسی امنیتی و علی شیرازی سرپرست این معاونت، اظهار داشت: معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی یک معاونت مهم است و باتوجه به اینکه امروز جوانان در عرصه‌های مختلف نیاز دارند گفتمانی را ببیند و بشنوند که با نسل جدیدتری منطبق باشد، لذا یک نیروی جوان در این مجموعه انتخاب شد.
 
نقد غیرمنصفانه مانع رشد است/نمی‌گذاریم طبقه
 
یشنهاد سه گزینه برای معاونت سیاسی
رییس شورای اداری مازندران بیان کرد: سه گزینه برای معاونت سیاسی داشتیم و دیدیم که به‌شدت نسبت به این سه بزرگوار حساسیت ایجاد شده است. عده‌ای می‌پذیرند و عده‌ای نمی‌پذیرند. در داخل استان ظرفیت‌های بالایی بود، اما روی گزینه‌ها موافقت و مخالفت‌هایی صورت گرفت. به همین سبب ایشان که یک مازندرانی و چهره ملی هستند و تجربه موفقی در وزارت کشور دارند را انتخاب کردیم.

او ادامه داد. توان سیاسی استان بالاست و علاوه بر آن، رقابت‌های سیاسی به‌شدت فعال است. وجود فردی که مباحث سیاسی را می‌شناسد و تعامل خوب و سازنده را به ویژه در وزارت کشور با مدیران ملی دارد، برای استان ضرورت داشت.
حسینی‌پور نوری بیان کرد: معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی جدید آقای روح‌الله سلگی کاندیدای دو استان دیگر هم بودند و حتی تا مراحل نهایی پیش رفتند، اما با شناختی که از ایشان داشتیم با بزرگواری پذیرفتند و آمدند.

او با اشاره به فعالیت تشکل‌های اجتماعی و سیاسی و سمن‌ها در ۲۲ شهرستان استان، ابراز امیدواری کرد که تعامل خوبی بین آقای سلگی برای بسترسازی رشد اقتصادی در استان با نهاد‌های مدنی باشد.
 
نقد غیرمنصفانه مانع رشد است/نمی‌گذاریم طبقه

رعایت نفع مردم در تصمیم‌گیری‌ها

رضا حاجی‌پور رییس مجمع نمایندگان مازندران در سخنانی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی از همراهی در تصمیم‌گیری‌ها با مشارکت دولت و مجلس گفت و با اشاره به اهمیت معاونت سیاسی، اظهار کرد: درب اتاق معاونت سیاسی باید برای همه گروه‌ها باز باشد و در تصمیم‌گیری‌ها نفع مردم رعایت شود.
 
نقد غیرمنصفانه مانع رشد است/نمی‌گذاریم طبقه

ضرورت پرهیز از حواشی

علی شیرازی سرپرست سابق معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به دورانی که خود هم مدیرکل دفتر امور سیاسی و هم معاون سیاسی امنیتی استان بوده، گفت: این برادر عزیز (آقای سلگی معاون جدید سیاسی امنیتی) صاحب‌نظر هستند. تجربه کار در نهاد ریاست جمهوری را دارند و حضورشان برای استان می‌تواند منشأ اثر باشد.

او با اشاره به نقد‌هایی که بر استاندار و استانداری در دو سه ماه گذشته شده است، ادامه داد: کسی با نقد مخالف نیست. ایجاد حاشیه در این مقطع که شرایط کشور مساعد نیست و منافقین و سلطنت‌طلبان در یک اتاق فکر نشستند تا به ما ضربه بزنند، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

سرپرست سابق معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از همه مدیران استان خواست که با تبعیت از منویات رهبری وحدت را برای بالندگی کشور و استان حفظ کنند تا از مشکلاتی که استکبار جهانی برای ما در نظر گرفته‌اند، مانند دوران دفاع مقدس از آن‌ها عبور کنیم.

شیرازی بار دیگر با بیان اینکه تشتت، تخریب و عدم همگرایی می‌تواند استان ما را از روند توسعه باز بدارد، از رسانه‌ها و نخبگان و آن‌ها که دل در گرو استان دارند خواست تا با استاندار و معاونان و همکاران ایشان، همراهی داشته باشند.

او اظهار داشت: در شورای تامین استان بزرگانی هستند که به‌دور از نگاه سیاسی تنها به فکر خدمتگزاری هستند و جداشدن از این جمع که خدمات زیادی در توسعه استان داشتند، برایم سخت است.
 
نقد غیرمنصفانه مانع رشد است/نمی‌گذاریم طبقه
 
مقابله با تسلط طبقه بورژوا در مازندران

روح‌الله سُلگی معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با محوریت امام خمینی رحمه‌الله بت‌شکن معاصر صورت گرفت، از انتصابی که برای او در نظر گرفته‌اند تقدیر کرد.

او اظهار داشت: این پست‌ها قراردادی و گذرا است. امروز در حوزه‌های مختلف نام مازندران پرآوازه است. مردمان آن فصل‌های مهم کتاب قطور افتخارات استان را رقم زدند و این خطه اهورایی، همواره منشأ تحولات عظیم بوده است.

معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: تلاش داریم تا این مجموعه را از حوزه سیاسی محض به اتاق پمپاژ بسترسازی توسعه اقتصادی و مکانی برای حضور همه جریانات سیاسی و سمن‌ها و ایجاد کننده شور و نشاط سیاسی تبدیل کنیم.

سلگی، از استاندار مازندران به عنوان یک چهره فتنه‌ستیز و فسادستیز و یک چهره ملی یاد کرد که در بین استانداران کشور در طراز اول قرار دارد.

او با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی مازندران که مورد سوء‌استفاده متجاوزان منابع ملی قرار می‌گیرد، تاکید کرد: اجازه ندهیم یک طبقه بورژوا استان را به تسلط خود در بیاورند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با اشاره به اقدامات عملی که استاندار فسادستیز مازندران در حوزه منابع طبیعی انجام داده است، گفت: با کمک مسوولان و مدیران جهادی، اژد‌های هفت‌سر فساد را شکست خواهیم داد و مازندران را به مأمن تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تبدیل خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، با تقدیر از زحمات چند ماهه علی شیرازی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، حکم روح‌الله سلگی به عنوان معاون جدید برای مدت سه سال، قرائت و تقدیم ایشان شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها