دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
شریعتی در جمع مردم شهر نیکان:
تحول جدیدی را در معماری و شهرسازی نکا ایجاد می‌کنیم
عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: همراهی کارکنان شریف شهرداری و شورای متحد اسلامی و حمایت‌های نماینده، منجر به انجام پروژه‌های مهم در نکا می‌شود که تحول جدیدی را در معماری و شهرسازی این شهر ایجاد خواهد کرد.
به گزارش آوای خزر، غلامرضا شریعتی امروز در جمع نمازگزاران نکا با تبریک دهه فجر و اشاره به این سخن امام خمینی که انقلاب اسلامی سرآغاز انقلاب حضرت حجت علیه السلام است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی روز‌های نویدبخشی را در افق خود دارد و در رویارویی با استکبار جهانی و صهیونیسم مسیحی که اداره‌کننده کاخ سفید است، پیروز خواهد شد.
 
او با بیان اینکه دشمن همه راه‌های مقابله با ایران را آزموده و به پاسخ نرسیده است و اکنون جنگ اقتصادی را علیه کشورمان به راه انداخته است، افزود:، اما ملت عزیز ایران همانطور که در جنگ‌های فرهنگی، نظامی و امنیتی پیروز شده است، در این جنگ نیز دشمن را به زانو در خواهد آورد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجموعه نظام ایران، پشت سر رهبری با سیاست‌های دولت و اقدامات مجلس در قانونگذاری، عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت، کسب و کار، ایجاد اشتغال، مسکن و امنیت غذایی، در قالب مصوبات با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی که در جمع مردم نکا سخن می‌گفت، اظهار داشت: برابر هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ها با شهردار و شورای شهر نکا، در برنامه عملیاتی مقرر شد که این شهر را به یکی از زیباترین نقاط استان مازندران تبدیل کنیم.

شریعتی از حمایت خود به عنوان نماینده و تلاش شهردار جوان، کارکنان شریف شهرداری و شورای متحد اسلامی جهت انجام پروژه‌های مهم در نکا گفت که این همراهی تحول و انقلاب جدیدی را در معماری و شهرسازی این شهر ایجاد خواهد کرد.

او ادامه‌داد: ازجمله این موارد، ایجاد طرح‌های گردشگری در حاشیه نکارود است که از مرکز شهر عبور می‌کند و گرچه در ادوار گذشته مردم نکا شاهد حوادث تلخ ناشی از سیلاب بودند، اما اکنون در حاشیه آن، یک مجموعه تفریحی و گردشگری را شاهد هستند.

تکمیل پروژه‌های آب شرب و جاده‌های روستایی نکا تا پایان ۱۴۰۲
 
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین این قول را داد که تا پایان سال ۱۴۰۲، دو اقدام اساسی در بحث تأمین آب شرب روستا‌ها و شبکه شریان‌های جاده‌های روستایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، انجام می‌شود.

او همچنین با اشاره به احداث سد گلورد، از پیگیری جهت احداث و نصب سریعتر پل ارتباطی دو طرف سد گفت که با اتمام آن، آبگیری سد گلورد برای مقاصد کشاورزی و آب شرب محقق شود.

شریعتی در بخش ایجاد اشتغال در شرق مازندران نیز با اشاره به اختصاص شهرک صنعتی هزار هکتاری جهت ایجاد سرمایه‌گذاری، اظهار امیدواری کرد که با استقرار صنایع و شرکت‌های مختلف در شهرک جدید بهشهر، نرخ بیکاری بیش از دوبرابری به نسبت استان در منطقه شرق استان، کاهش یابد.

این عضو خانه ملت در پایان سخنان خود، به طرح توسعه‌ای بیمارستان‌های بوعلی و امام حسین علیه‌السلام نکا اشاره کرد که در حال انجام است و با تکمیل آن، تعداد تخت‌های بیمارستانی به حد نرمال خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۰۰۱
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
بیمارستان خصوصی سینا ورودی غربی کمربندی نکا چرا حمایت وتکمیل نمیشه چندین سال رها شده مثل بیمارستان آلوکنده 30 سال رها شده وبیت المال نادیده گرفته شده این دوپروژه خواهشند پیگیر باشین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار