دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
داشتن پوست صورت صاف و بدون چروک، آرزوی هر فردی است. ستاره‌های هالیوود به دلیل این که همیشه توی چشم اند، سعی می‌کنند که به ظاهر خود رسیدگی کنند. آنها برای داشتن چهره‌ای جذاب و جوان، به پوست خود می‌رسند، اما چگونه؟ اگر شما هم دوست دارید که راز زیبایی پوست صورت ستاره های هالیوود را بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

آوای خزر/ داشتن پوست صورت صاف و بدون چروک، آرزوی هر فردی است. ستاره‌های هالیوود به دلیل این که همیشه توی چشم اند، سعی می‌کنند که به ظاهر خود رسیدگی کنند. آنها برای داشتن چهره‌ای جذاب و جوان، به پوست خود می‌رسند، اما چگونه؟

مارگو رابی

 

1

مارگو رابی در مورد مراقبت های پوستی اش می گوید: «من به خاطر کارم مجبورم که صورتم را اغلب اوقات لایه لایه آرایش و حتی گریم کنم. از آنجا که من وقت زیادی برای رسیدگی به پوستم ندارم، سعی می کنم که زیر دوش آن را حسابی تمییز کنم. البته برای مواقعی که بخواهم به میهمانی یا مراسمی خاص بروم، از سرم پوست استفاده می کنم. شب ها قبل از خواب هم با مرطوب کننده پوستم را هیدراته می کنم.»


بلا حدید

 

2

من از لوسیون دیور برای پوستم استفاده می کنم. شاید فکر کنید که من چون خودم مدل تبلیغات دیور هستم، آن را به شما پیشنهاد می دهم اما اشتباه می کنید. ابتدا من صورتم را با صابون مخصوص صورت می شویم، سپس از کرم مرطوب کننده برای هیدراته کردن آن استفاده می کنم. با این کار من احساس می کنم که صورتم در حال نفس کشیدن است. از آنجا که پوست صورت من خیلی خشک است، خیلی سریع کرم مرطوب کننده را جذب می کند. از این رو حتی قبل از آرایش هم ابتدا کرم مرطوب کننده زده، سپس آرایش می کنم.


ماریا بورگس

 

3

من یک بار در روز و یک بار در شب پوستم را با روغن چرب می کنم. البته در کنار آن از ماسک های خاک رس نیز استفاده می کنم. من متوجه شده ام که تمییز کردن پوست در شب اهمیت زیادی دارد، از این رو آن را به خوبی می شویم تا هیچ کثیفی و لوازم آرایشی رویش باقی نماند.


کامیلا کابیو

 

4

من هر روز صبح صورتم را اکسفولیت می کنم زیرا به خاطر شوهایی که اجرا می کنم، مجبور هستم که زیاد آرایش می کنم و این طرف و آن طرف بروم، از این رو عرق می کنم و کثیفی زیادی روی صورتم می نشیند، بنابراین مجبورم که عمل اکسفولیت را هر روز انجام دهم. من از عسل برای مرطوب کردن صورتم استفاده می کنم. به نظر من ماسک های عسل و خاک رس از بهترین ماسک های صورت هستند.


کیت وینسلت

 

5

من تحت هر شرایطی، حتی در آخر شب که خیلی خسته ام، آرایشم را پاک می کنم. علاوه بر صورت، من گردنم را نیز می شورم. برای مواقعی که پوستم بسیار خشک می شود نیز از محلول لانکوم استفاده می کنم که هم مرطوب کننده پوست است و هم حاوی سرم پوست و ویتامین آ.


داوتسن کروس

 

6

به نظر من مهمترین کاری که ما باید برای پوست مان انجام دهیم، تمییز کردن آن قبل خواب است. خوابیدن با آرایش برای پوست ضرر دارد. بنابراین من از آرایش پاک کن ها استفاده می کنم و پس از آن به زیر دوش می روم و بعد از دوش هم از کرم مرطوب کننده برای هیدراته کردن آن استفاده می کنم.


بیلک لایولی

 

7

من عاشق مرطوب کننده ها، به خصوص برای شب، هستم. البته مهمترین کاری که قبل از آن باید انجام دهیم، شستن صورت است. من مطالعات زیادی در این زمینه داشتم، واقعا تمییز نگه داشت پوست صورت و استفاده از مرطوب کننده ها مانند یک داروی ضد پیری عمل می کنند. این کار را هر چه زودتر به برنامه روزانه تان اضافه کنید وگرنه خیلی زود آرزو می کنید که ای کاش این کار را سالها زودتر انجام می دادید.


کیرا نایتلی

 

8

من تا سن ۲۴ سالگی پوست بدی داشتم، دلیلش هم این بود که تمام کارهایم را زیر آفتاب انجام می دادم. اما یک روز تصمیم گرفتم که این کار را ترک کنم که نتیجه خوبی هم داد. من زمانی که در مقابل دوربین نیستم، تا جای ممکن آرایش نمی کنم. به نظرم پوست ما نیاز به استراحت دارد تا بتواند به دور از هر لوازم آرایشی، نفس بکشد.


سوزان ساراندون

 

9

از نظر سوزان ساراندون، رژیم تنها به غذا برنمی گردد، بلکه پوست هم رژیم خاص خود را دارد. او هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده می کند، صورت اش را تمییز نگه می دارد و از مرطوب کننده ها به پوست خود می زند. به همین سادگی او پوست اش را روشن و درخشان نگه خواهد داشت.


لیدی گاگا

 

10

لیدی گاگا می گوید اگر بخواهید موهای بلند خود را به بهترین حالت ممکن نگه‌دارید، باید از بعضی از شامپوهای خاص استفاده کنید تا وزی موها گرفته شود؛ مخصوصاً اگر موهایتان را زیاد رنگ می‌کنید. او از شامپوی شیمر استفاده می‌کند که رنگ بنفش دارد. این شامپو به روشن کردن هایلایت ها و برداشتن زردی‌های موی بلند کمک می‌کند.


ساندرا بولاک

 

11

ساندرا بولاک از کرم هموروئید برای دور چشم اش استفاده می‌کند تا چین‌وچروک و پف دور چشم اش را از بین ببرد. کرم هموروئید رگ‌های خونی را ریلکس می‌کند. به دلیل حساس بودن پوست دور چشم قبل از مصرف با پزشکتان مشورت کنید.


اسکارلت جوهانسون

 

12

اسکارلت جوهانسون راز شفافیت و صاف بودن پوست خود را که آرزو همه خانم‌ها است را استفاده از سرکه سیب طبیعی بیان نموده است. او پس از تمییز کردن صورت خود، مقداری سرکه سیب به آن می‌زند تا پوستی شفاف و زیبا داشته باشد.


کریستین استوارت

 

14

کرستین استوارت راز زیبایی پوست خود را مرطوب‌سازی روزانه آن می‌داند. او زیاد اهل بسیار کم آرایش کردن نیست و دوست دارد رنگ پوستش طبیعی باشد. او از کرم‌ پودر مات به رنگ طبیعی در زیر آرایش استفاده می‌کند و برای رفع تیرگی دور چشم خود هم از کرم ضد کبودی استفاده می‌کند تا معایب کوچک پوستش را می‌پوشاند. همچنین معتقد است حتماً روی کرم پودر باید از پنکیک استفاده کرد تا برق پوست را بگیرد.


 سلنا گومز

 

13

این بازیگر و خواننده مشهور که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است بیان کرده از پوست طبیعی خود بسیار لذت می‌برد و به همین علت فوق‌العاده کم آرایش می‌کند او هرروز صبح صورتش را کاملاً می‌شوید و از پاک‌کننده‌های آرایشی استفاده می‌کند. سلناکومز تقویت، پاک‌سازی و مرطوب‌ نگه‌داشتن پوست ازجمله اسرار زیبایی خود بیان کرده است. به همین دلیل همیشه ژل شستشوی صورت را به همراه دارد./برترین ها

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار