دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
با گذشت زمان و با بالا رفتن سن نشانه ها و آثار پیری اندک اندک به صورت چین و چروک های ظریف ، کاهش شادابی و رطوبت پوست و شلی و تحلیل رفتگی بافت پوست صورت به علت کاهش چشمگیر کلاژن ، الاستین و هیالورونیک در پوست و بدن نمایان خواهد شد.

آوای خزر/ از این رو اغلب افراد درصدد یافتن روش هایی جهت جوان سازی و پیشگیری از اثرات پیری پوست صورت خود خواهند بود. خوشبختانه امروزه تکنیک ها و راهکارهای بسیار زیادی به منظور جوان سازی و زیبایی پوست ارائه شده است. یکی از جدیدترین و منحصربفردترین راهکارها و روش های جوان سازی و ضدپیری تزریق ژل پروفایلو است.

پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو نخستین اسید هیالورونیک پایدار و مقام شده بدون به کارگیری مواد و عناصر شیمیایی BDDE در فرایند اتصالات عرضی پیوندهای شیمیایی خود می باشد که به وسیله کمپانی دارویی معتبر و معروف ایتالیایی IBSA در خصوص هیالورونیک HA تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا FDA نیز قرار گرفته است.

هیالورونیک اسید کمپانی IBSA محصول تولیدی فوق العاده ویژه با امتیاز منحصر به وسیله ی فرایند تخمیر باکتریایی از استرپتوکوک زوواپیدمیکوس می باشد که در عرصه ی رده بندی بین المللی دارای بیشترین کیفیت است.

این محصول قابلیت درمان قابل ملاحظه ای در بازسازی بافت و کیفیت پوست دارد به طوری که امکان ترکیب سریع و سازگار با بافت چربی جهت درمان های زیبایی و جراحی های پوستی را ممکن می سازد. ژل پروفایلو فرآورده ای بی خطر ، کارآمد و با ماندگاری بالاست که از پیشرفت های قابل توجه در زمینه ی درمان های زیبایی و جوان سازی و ضدپیری به شمار می آید.

وجه تمایز ژل پروفایلو با دیگر ژل ها

نکته قابل توجه در مورد ژل پروفایلو این است که این ژل دارای قابلیت حجم دهندگی نیست. اشخاصی که تمایل و یا احتیاج به برجسته سازی و حجم دهنده ای صورت دارند باید از تلفیق ژل های حجم دهنده با ژل پروفایلو به صورت همزمان استفاده نمایند. این محصول با جالپرو متفاوت است.

این ژل با فرمولاسیون جدید که متشکل از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین و وزن مولکولی سبک است ، فرآورده ای به وجود آورده که تاثیر هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سبک بر لایه های میانی پوست موجب آبرسانی به پوست و اثر هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین سبب لیفت و کشیده شدن پوست صورت به صورت همزمان خواهد شد.

به طور کلی تزریق ژل پروفایلو سبب می شود که از تحلیل رفتگی پوست متاثر از افزایش سن در این نواحی به طور قابل ملاحظه ای کاسته شود ، انعطاف پذیری و سفتی پوست افزایش یابد ، چین و چروک های ظریف و شدید پوست هم برطرف شود.

مشخصات خاص مزوژل پروفایلو

  • به همراه داشتن نتایج طولانی مدت: فرمولاسیون منحصربفرد پروفایلو موجب می شود که هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین تا هشت برابر زیادتر در مقابل تخریب پایدارتر باشد.
  • گران روی و ناروانی کم: ناروانی کم این نوع ژل سبب می گردد که این هیالورونیک اسید را با سرنگ گیج 29 به راحتی تزریق کرد تا هم احساس درد کاهش یابد و هم انتشار هیالورونیک اسید با بیشترین میزان انجام شود.
  • به آرامی رها شدن: هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سبک به آهستگی از ترکیبات پروفایلو آزاد شده که سبب کاهش التهاب پوستی خواهد شد.
  • سازگاری زیستی بالا: هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سنگین به علت نداشتن اتصالات عرضی عناصر و مواد شیمیایی سازگاری زیستی بالایی با پوست و بدن خواهد داشت.
  • Profhilo حاوی 32 میلی گرم HA با وزن مولکولی کم (100-100Kda) و 32 میلی گرم HA با وزن مولکولی بالا (1100-1400Kda) است. این یکی از بالاترین غلظت HA در بازار است که در مجموع 64 میلی گرم HA در یک سرنگ 2 میلی لیتر است.

نواحی استفاده ژل پروفایلو

ژل پروفایلو در بیشتر حالات برای بهبود کلی نواحی صورت به کار گرفته می شود. با این وجود به صورت قابل ملاحظه و کارآمدی جهت جوان سازی نواحی با خطر بالا همچون جوان سازی گردن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. همچنین ژل پروفایلو را می توان در قسمت های شانه ، جلوی سینه ، دست ها ، بازوها و زانوها به راحتی تزریق و مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد ژل پروفایلو

  • لیفت پوست
  • افزایش استحکام ، سفتی و کشسانی پوست
  • آبرسانی پوست
  • کاهش چین و چروک های سطحی و عمقی
  • شادابی و شفافیت و روشنی پوست

نحوه تزریق پروفایلو

ژل پروفایلو در پنج ناحیه صورت نظیر برآمدگی گونه ، نقطه پایه بینی ، تراگوس ، چانه و زاویه ماندیبولار در هر دو سمت صورت تزریق می گردد.

این نواحی که به نواحی زیبایی زیستی یا BAP شهرت دارند از اعصاب و رگ های اصلی صورت به دور می باشند و از حداکثر قابلیت مقدار توزیع هیالورونیک اسید در این نقاط برخوردارند ، همچنین به دلیل تجمع چربی در این نواحی ، پس از تزریق پروفایلو پوست به بازسازی و ترمیم بافت های چربی و سلول های خود خواهد پرداخت.

در هر کدام از نواحی موردنظر دو دهم سی سی از ژل پروفایلو با سر سرنگ 29 گیج برای کاهش احساس درد به درون لایه های عمقی پوست (لایه درم) تزریق خواهد شد. در صورت شدت آثار چین و چروک و پیری احتیاج به دوز تزریقی بیشتری خواهد بود.

نتایج ژل پروفایلو

معمولاً با گذشت 8 هفته بعد از دوره ی درمانی مرحله دوم نشانه ها و اثرات شگرف و چشمگیر ژل پروفایلو ظاهر خواهد شد.

این آثار به شکل سفتی پوست ، استحکام پوست ، کاهش چین و چروک های ریز پوست و خطوط اطراف چشم ، شفافیت و رطوبت پوست و کشیده شدن پوست صورت قابل مشاهده است. نتایج قبل و بعد تزریق Profhilo در بالای تصویر هست.

دوره درمان و ماندگاری ژل پروفایلو

دوره درمانی این ژل اغلب 2 جلسه می باشد که با فواصل زمانی یک ماهه می بایست تزریق گردد. در بعضی موارد شدیدتر به 3 جلسه درمان نیز کشیده خواهد شد.

این ژل تقریباً به مدت 6 ماه دوام و پایداری خواهد داشت و می بایست جهت حفظ نتایج آن هر 6 ماه یک مرتبه مجدداً تکرار گردد.

ماندگاری مزوژل پروفایلو 12 تا 18 ماه می باشد. ماندگاری پروفایلو به سبک زندگی و ناحیه آب و هوایی که شما در آن زندگی می کنید بستگی دارد.

عوارض جانبی ژل پروفایلو

کبودی ، قرمزی ، تورم و درد خفیف و جزئی از عوارض جانبی و موقتی این نوع ژل است که ظرف چند روز این علائم خود به خود برطرف خواهند شد. ولی در موارد نادر در صورت افزایش تورم ، افزایش قرمزی و درد ، تغییر رنگ پوست به سفیدی و یا خاکستری در نواحی درمان ، احساس گرما در پوست با گذشت زمان ، حتماً به پزشک معالج خود مراجعه کنید. تزریق ژل پروفایلو حتماً می بایست توسط پزشک متخصص و در کلینیک های معتبر انجام و تزریق گردد.

توصیه های پیش از تزریق پروفایلو

  • تا 24 ساعت قبل از تزریق ژل از استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکی خودداری نمایید.
  • تا چند روز قبل از تزریق از مصرف داروهایی نظیر ایپوبروفن ، آسپرین ، داروهای ضداستروئیدی و ضدالتهابی اجتناب کنید چرا که عدم استفاده از این داروها خظر کبودی را کاهش می دهد.
  • در صورت وجود هرگونه ضایعات و مشکلات پوستی شدید حتماً پیش از تزریق پزشک معالج خود را در جریان بگذارید.

توصیه ها و مراقبت های پس از تزریق پروفایلو

  • به مدت یک هفته از انجام فعالیت های شدید ، شنا ، سونا و حمام داغ خودداری کنید.
  • به مدت 24 ساعت پس از تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • تا چند روز پس از تزریق از ماساژ و لمس نواحی تحت درمان اجتناب نمایید.
  • تا یک ماه پس از انجام درمان با ژل ها و فیلرهای پوستی از انجام درمان های دیگری نظیر میکرونیدلینگ ، لایه برداری ، میکرودرم ابریژن و ... خودداری کنید.

فیلم مقایسه قبل و بعد تزریق پروفایلو

 سازنده پروفایلو

پروفایلو، مزوژلی منحصر به فرد است که توسط کمپانی IBSA ایتالیا تولید شده است.

تفاوت پروفایلو با سایر ژلهای هیالورونیک اسید

این محصول یک پرکننده پوستی نیست و به مانند سایر ژل ها پس از تزریق، منجر به بازگشت حجم از دست رفته نمی شود ولی منجر به احیای حجم از دست رفته در بافت پوست می شود. پروفایلو به عنوان یک راه درمانی ایمن، به تنهایی خاصیت آبرسانی، جوان سازی، لیفت و قوام پوست، تحریک و تولید کلاژن سازی و الاستین سازی را دارد.

ویژگی های زیادی وجود دارد که پروفایلو را از هر محصول دیگری متمایز می کند؛ از یک طرف پروفایلو دارای یکی از بالاترین درصد های غلظت هیالورونیک اسید می باشد و از طرف دیگر ترکیبات و تکنولوژی ساخت این محصول به گونه ای است که از هیچ گونه کراس لینکری استفاده نشده است و مولکول های هیالورونیک اسید با وزن مولکولی بالا و پایین، بدون کراس لینکر از طریق پیوند متقابل حرارتی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

در واقع عدم استفاده از کراس لینکر و تکنولوژی ساخت، منجر به پایداری این محصول در برابر تخریب مکانیکی و تجزیه آنزیمی می شود. علی رغم این دو ویژگی، عوارض التهابی و تورم بسیار کمی داشته و خاصیت پیشگیری از افتادگی و ایجاد چین و چروک در بافت پوست را دارد.

ویژگی بسیار منحصر به فرد در مورد پروفایلو این است که تکنولوژی ساخت آن منجر به تزریق غلظت بالایی از هیالورونیک اسید به لایه درم پوست می شود و پس از قرارگیری در بافت، بافت پوست با توجه به نوع نیازی که دارد، از آن برداشت می کند.

نکته حائز اهمیت این است که تزریق در ناحیه بسیار عمیق پوست منجر به نرسیدن هیالورونیک اسید به سطح پوست می شود و تزریق در ناحیه بسیار سطحی منجر به جوش زدن و ایجاد تاول می شود؛ پس بهتر است برای اثر بخشی، در ناحیه میانی یا عمیق مزودرم تزریق شود./منبع :https://nikmedco.com

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: