دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
شریعتی در جمع مردم نکا اعلام کرد
از اصرار به ساخت پتروشیمی تا توافقات بر سر احداث پتروپالایشگاه، کشتی و سکو‌های نفتی در شرق مازندران
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با تاکید بر ساخت پتروشیمی میانکاله به پشتوانه استاندار، نماینده، ولی فقیه و مجمع نمایندگان مازندران، خبر از توافقات تازه‌ای برای ساخت پتروپالایشگاه، ساخت کشتی و سکو‌های نفتی در شرق استان داشت.
آوای خزر - آزاده بابانژاد: غلامرضا شریعتی امروز جمعه ۹ اردیبهشت‌ماه در جمع مردم نکا، بخش دوم سخنان خود را پس از بیاناتی درباره روز جهانی قدس، به  سمت وضع ده‌ها قانون در مجلس شورای اسلامی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اختصاص داد و در ادامه نیز ابتدا گریزی به رشد منفی اقتصادی در بخش‌های غیر از کشاورزی زد تا به مسئله پرحاشیه پتروشیمی برسد.

او خیلی سر راست عنوان کرد که ریشه بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات امروز در حوزه انتخابیه‌اش، وجود موانع تولید است که نرخ سرمایه‌گذاری و اشتغال منطقه را پایین نگه داشته‌است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با قدردانی از استاندار مازندران به جهت پیگیری برای تبدیل شرق مازندران به قطب صنعتی، بار دیگر از پافشاری استاندار و مجمع نمایندگان مازندران در مسئله پتروشیمی گفت و تاکید کرد که این پافشاری‌ها علی‌رغم نظر بدخواهانی است که از خارج مرز و متاسفانه برخی بدون آگاهی در داخل مرز تلاش می‌کنند تا این پروژه‌های بزرگ صنعتی ازجمله پتروشیمی که می‌تواند تحول بزرگ در اقتصاد منطقه ایجاد کند، محقق نشود.  

شریعتی اشاره‌ای به جلسه مفصل روز گذشته خود با استاندار مازندران داشت و با افتخار تکرار کرد که پشت این پروژه (پتروشیمی) اولاً شخص استاندار، ثانیا مجمع نمایندگان مازندران است و ثالثا اساسا اقدامی که از روز اول مصوبه مربوط به این پروژه را هیات وزیران داد و ده‌ها جلسه در جهت اجرایی کردن آن در کشور انجام شده که هم سازمان محیط زیست، هم وزارت نیرو و هم وزارت نفت و هم وزارت جهاد کشاورزی پای این مصوبه آمدند و مجوزاتی دادند.

او با بیان اینکه به لطف الهی این دغدغه که برخی از حامیان محیط زیست دارند برطرف خواهد شد، اعلام کرد: سازمان محیط زیست چند مورد را از سرمایه‌گذار خواستند که رفع ابهام بشود، به لطف الهی با پشتوانه نماینده مقام معظم رهبری در استان که برای جوانان دغدغه اشتغال و تولید دارند و مواضع شفافی که هفته پیش داشتند، یک امیدی برای همه جوانان منطقه شد.

این عضو مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر توفیق حاصل شود که این پروژه (پتروشیمی) را در استان عملیاتی کنیم، موانع سرمایه‌گذاری‌های کلان و استقرار صنایع بزرگ در مازندران برطرف خواهد شد.

از اصرار به ساخت پتروشیمی تا توافقات بر سر احداث پتروپالایشگاه، کشتی و سکو‌های نفتی در شرق مازندران
شریعتی گفته است که توافقات خوبی را استاندار مازندران در این منطقه داشته‌اند تا صنایع فولادی و پتروپالایشگاه‌های بزرگی در این منطقه مستقر خواهد شد و در زمینه صادرات اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد.

او با اشاره به راکد شدن فعالیت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در منطقه ساحلی بهشهر در یک دهه گذشته که تعداد نیرو‌های آن از ۳ هزار به زیر ۳۰۰ نفر کاهش یافته است، خبر از توافقنامه‌هایی برای ایجاد اشتغال و از سر گیری این فعالیت‌ها برای ساخت کشتی و سکو‌های بزرگ نفتی خبر داد که در حال شکل‌گیری است تا در تابستان ۱۴۰۱ به اوج اشتغال خود برسد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه خانواده‌های این منطقه از کشور به دلیل بیکاری، در مقابل فرزندان، و فرزندان در برابر پدران و مادران خود خجالت‌زده هستند، افزود: آنچه مشکل اساسی شرق مازندران است بیکاری و اشتغال است که همه ما اعم از فرمانداران سه شهرستان، استاندار و ائمه جمعه دل‌نگران این موضوع هستیم و باید دست به دست هم بدهیم و بستر رونق اشتغال را ایجاد کنیم و به اهداف طراحی‌شده برسیم.

شریعتی در پایان این بخش اشاره‌ای هم به اعتبارات ۱۶ هزار میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به استان مازندران داشت که از این میزان ۱۶۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۰ درصد آن به شرق مازندران اختصاص یافت و از این میزان نیز یک چهارم معادل ۴۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان نکا منظور شده است.

 او همچنین از اختصاص ۵۷ میلیارد تومان به جاده نیروگاه سلیمی – نکا گفت که با عملیاتی‌شدن این اعتبار نباید دغدغه جاده نیروگاه به نکا را در (ایمن‌سازی و روشنایی) داشته باشیم.

اختصاص ۵۹ میلیارد تومان به زهکشی سد گلورد و تامین آب شرب و کشاورزی غیر از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری، از دیگر مواردی بود که نماینده مردم شرق مازندران در جمع نکایی‌ها به آن اشاره کرد و اینکه سد گلورد باید تا پایان سال جاری به ماموریت خود که تامین آب شرب و کشاورزی بهشهر، نکا و گلوگاه است، دست یابد.

شریعتی در پایان اعلام کرد: دولت پیشنهاد داده بود ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به تامین آب آشامیدنی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی بهشهر، نکا و گلوگاه اختصاص یابد که این عدد را به ۶۷ میلیارد تومان رساندیم که خارج از اعتبارات محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/آزاده بابانژاد/
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
آقای شریعتی لطفا صادق باش و بکو دلیل این همه پافشاری شما برای چیه؟؟؟؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار