دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
میهمانان اکو وارد مازندران شدند+ تصاویر
دبیرکل اکو: ساری ۲۰۲۲ اتفاق مهم گردشگری برای مازندران/ استاندار مازندران: تقویت همکاری با کشور‌های اکو دستاورد مهم ساری ۲۰۲۲
رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ با حضور میهمانان خارجی از دقایقی پیش بنا به گفته دبیرکل اکو، یک اتفاق مهم گردشگری برای مازندران است و آنگونه که استاندار می‌گوید تقویت همکاری با کشور‌های عضو اکو دستاورد مهم آن است.
آوای خزر - آزاده بابانژاد: سید محمود حسینی‌پور نوری در مراسم استقبال از میهمانان رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ در فرودگاه دشت ناز، بیان کرد: فلسفه اکو فعالیت اقتصادی ۱۰ کشوی است که با یکدیگر تفاهم کردند در زمینه اقتصادی کار کنند و در طول این سال‌ها قدم‌های خوبی برداشته شد.

او افزود: این اجلاس که در خدمت سفرا و دبیرکل اکو هستیم؛ برنامه داریم تا برای شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان - که مقصد گردشگری ایران و مورد توجه گردشگران خارجی است- بتوانیم در جلساتی که با عزیزان داریم فرصت‌های گردشگری را معرفی کنیم و با برنامه‌های متنوعی که در حاشیه اجلاس برنامه‌ریزی شده‌است، این ظرفیت‌ها را به صورت عینی به دوستان گزارش بدهیم.

رییس شورای سیاستگذاری رویداد ساری ۲۰۲۲، گفت: امیدواریم این اجلاس شروع خوبی برای برقراری ارتباطات به طور ویژه با کشور‌های هم‌مرز با مازندران؛ هم در زمینه تجاری، هم تبادلات محصولات کشاورزی و هم در حوزه گردشگری که کمتر از فرصت‌های دریا استفاده کردیم؛ بنا داریم که بحث‌های خوبی را با دوستان داشته باشیم تا زمینه این همکاری را تقویت کنیم.
 
دبیرکل اکو: ساری ۲۰۲۲ اتفاق مهم گردشگری برای مازندران/ استاندار مازندران: تقویت همکاری با کشور‌های اکو دستاورد مهم ساری ۲۰۲۲
ساری ۲۰۲۲ اتفاق مهمی برای مازندران است

دبیرکل اکو نیز با تشکر از پذیرایی گرم استاندار مازندران، اظهار کرد: با حضور سفرا و نمایندگان کشور‌های عضو اکو، استاندار مازندران و شهردار ساری اینجا آمدیم.

دکتر خسرو ناظری (منوچهر نوذِری) بیان کرد: فردا  برنامه مفصلی خواهیم داشت؛ اتفاق مهمی در ساری رخ خواهد داد. رویداد مهمی خواهیم داشت؛ اعلام شدن ساری به عنوان پایتخت گردشگری اکو برای سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ است.

او ادامه داد: این رویداد پس از اعلام شدن شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان به عنوان پایتخت گردشگری صورت می‌گیرد و یک پیوند مستقیم بین کشور‌های عضو اکو را نشان می‌دهد.

ناظری با اشاره به جایگاه خاص ایران در گردشگری، اظهار کرد: ایران یک کشور بی‌نظیر از حیث آثار تاریخی، طبیعت ناتکرار و زیبایی، است.

دبیرکل اکو گفت: رویدادی که این روز‌ها در ساری و مازندران رخ می‌دهد می‌تواند برای گسترش هر چه بیشتر روابط در داخل منطقه اکو به‌ویژه گردشگری سهم دارند.
 
دبیرکل اکو: ساری ۲۰۲۲ اتفاق مهم گردشگری برای مازندران/ استاندار مازندران: تقویت همکاری با کشور‌های اکو دستاورد مهم ساری ۲۰۲۲
این مسوول ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های مفصلی که استانداری و شهرداری برای نمایندگان دائم اعضا و دبیرخانه اکو دارند، در ساری جلسه شورای نمایندگان دائم کشور‌های عضو اکو را برپا خواهیم کرد و در دستور کار این جلسه مسائل مهم همگرایی و همکاری اقتصادی و ... بررسی خواهد شد که همکاری بیشتر در منطقه اکو سهم خواهند داشت.

او در پایان بار دیگر از فراهم آوردن تمامی شرایط استقبال از میهمانان اکو توسط استانداری مازندران تشکر و اظهار امیدواری کرد که رویداد فردا با موفقیت به اتمام خواهد رسید.
 
به گزارش آوای خزر، به گفته مهدی ایزدی سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، مراسم افتتاحیه رویداد ساری 2022، در روز 20 اردیبهشت‌ماه با شرکت سفرای کشورهای عضو اکو در ساری برگزار می‌شود. میهمانان مراسم از عصر دوشنبه وارد مازندران می‌شوند و عصر پنج‌شنبه از طریق قطار گردشگری مازندران را به مقصد تهران و سپس کشورهای خود، ترک می‌کنند.
 

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار