دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:
نساجی فصل جدید را در خانه میزبانی می‌کند/ تقدیر از مدال‌آوران ورزشی ۲۰۲۲ مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم تقدیر از مدال‌آوران ورزشی استان، با بیان اینکه تمامی امکانات استادیوم شهید وطنی قائمشهر تا مرداد ماه امسال آماده می‌شود، اعلام کرد که نساجی فصل جدید را در خانه میزبانی می‌کند.
به گزارش آوای خزر از ساری، حسن رنگرز امروز یکشنبه اول خردادماه در دومین نشست شورای اداری استان مازندران که با تقدیر از مدال‌آوران آسیا و المپیک ناشنوایان برگزار شد، گریزی هم به اقدامات قابل تقدیر استاندار مازندران در حمایت از تیم نساجی و تسریع در ساخت استادیوم شهی وطنی قائمشهر زد.

او در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که نساجی فصل جدید را در خانه بازی خواهد کرد و انشاا... استادیوم شهید وطنی در مردادماه امسال با همه امکانات تحویل فوتبالی‌ها خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اعتبارات ۲۳۵ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام کرد که ۷۰ میلیارد تومان به سالن مسابقاتی کشتی جویبار، ۳۰ میلیارد تومان برای سالن ماهفروجک (۱۰ میلیارد تومان از این مبلغ برای راه دسترسی سالن ورزشی) اختصاص یافته است.

رنگرز ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان برای سالن ورزشی شهید وطنی، ۵ میلیارد تومان برای سالن هفتم تیر و ۹ میلیارد تومان برای ۲۶ سالن ورزشی اختصاص داده شد.

به گزارش آوای خزر، در نشست شورای اداری مازندران از قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های کشتی آزاد، فوتبال، وزنه‌برداری، تکواندو و کشتی فرنگی قدردانی شد.

علی سوادکوهی و رحمان عموزاد قهرمانان مدال‌آور کشتی آزاد ۲۰۲۲ مغولستان، محمدحسین محمدیان قهرمان کشتی آزاد آسیا، مهدی والی و ناصر علیزاده قهرمان کشتی فرنگی ۲۰۲۲ آسیا، فاطمه زهرا ذلیکانی و حمیدرضا کنعانی مدال‌آوران رشته تکواندو ناشنوایان برزیل، علیرضا یوسفی مدال‌آور وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ یونان و حامد شیری بازیکن پرافتخار نساجی و در نهایت نیز ایزد یوسف‌پور مدیرعامل نساجی، تقدیر شدند.
 

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار