دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳
نام لیونل مسی با برند آدیداس عجین شده ولی تصاویری نادر و قدیمی از ابرستاره آرژانتینی موجود است که او را با کفش‌های برند نایک نشان می‌دهد.

به گزارش آوای خزر، نام لیونل مسی مدتها است با برند آدیداس عجین شده و کمپانی آدیداس روی این ابرستاره آرژانتینی سرمایه‌گذاری کلانی کرده. در قرارداد اخیری که بین مسی و آدیداس امضا شد کمپانی ورزشی آلمانی مبلغ ۳۰ میلیون یورو به مسی پرداخت کرده. قراردادی که می‌تواند به زودی مسی را به جرگه میلیاردرهای ورزشی وارد کند.

اما جالب اینجا است که داستان مسی و برندهای پوشاک ورزشی همیشه از این قرار نبوده و او زمانی با کفش‌های برند نایک، رقیب و دشمن اصلی آدیداس، به میدان می‌رفته.

لیونل مسی اولین قرارداد حرفه‌ای خود با یک کمپانی تولید البسه ورزشی را زمانی امضا کرد که تنها ۱۴ سال سن داشت. قراردادی که نه با آدیداس، بلکه با نایک، امضا شد. طبق قرارداد نایک با مسی، او در همه مسابقات با کفش‌های این کمپانی به میدان می‌رفت.

عکسی عجیب ولی واقعی از لیونل مسی/عکس

با اینکه در حال حاضر تصور کردن لیونل مسی با کفش‌های نایک برای هواداران او غیرممکن است ولی در سالهای اولیه درخشش او در بارسا، ستاره آرژانتینی با کفش‌هایی بازی می‌کرد که نشان معروف نایک بر روی آنها دیده می‌شد.

این هفته عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که لیونل مسی را در اولین روزهای حضورش در نوکمپ، در حالی نشان می‌داد که کفش‌های معروف توتال۹۰ کمپانی نایک را به پا داشت.

آخرین قرارداد مسی با آدیداس در سال ۲۰۱۷ امضا شده و گفته می‌شود بر اساس این قرارداد مادام‌العمر، آدیداس هر سال به این ستاره آرژانتینی مبلغ ۳۰ میلیون یورو پرداخت می‌کند. مسی اولین فوتبالیستی است که آدیداس یک برند از کفش‌های خود را به نام او تولید و عرضه کرده.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار