دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
استاندار مازندران در جمع فعالان اقتصادی شرق مازندران:
یک‌قدم در مبارزه با فساد عقب‌نشینی نمی‌کنم/ اولویتی بالاتر از تولید نداریم/ برای مبارزه با فساد هم‌قسم شویم/ فساد از عوامل عقب‌ماندگی است
نماینده عالی دولت در مازندران در نشست با فعالان اقتصادی بهشهر، نکا و گلوگاه با تاکید بر اینکه در مبارزه با فساد، یک‌قدم عقب‌نشینی نمی‌کنم، افزود: فساد اداری از عوامل عقب‌ماندگی استان است لذا باید برای مبارزه با فساد هم‌قسم شویم.
به گزارش آوای خزر، سید محمود حسینی‌پور سه‌شنبه شب در جمع کارآفرینان شرق مازندران که در شرکت حلاوت نکا برگزار شد، یک خواسته مهم از مدیران استان داشت و اینگونه اعلام کرد:"هر مدیری بدون رو در بایستی، هر جا فسادی از دیگر نهاد‌های دولتی ببیند، شخصاً به من اطلاع بدهد که بدانیم؛ و با حفظ جایگاه و حرمت آنها، با فساد برخورد خواهیم کرد".

او از پای کار بودن دستگاه‌های اطلاعاتی و پایش تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها در مازندران خبرداد و تاکید کرد: "بازرسی در حال رصد است، تیم ما حرفه‌ای و دقیق کار می‌کند. گیر و گور‌های تولید را مشخص کردیم و رصد کردیم و به‌زودی اقدام می‌کنیم".

نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه "هر جا احساس کردید فساد هست، مطرح کنید"، می‌گوید: " داریم به آن‌ها [مدیران متخلف]زمان می‌دهیم تا ببینیم چه راهی در پیش می‌گیرند و تا کجا ادامه می‌دهند".
حسینی‌پور با بیان اینکه هیچکس نمی‌تواند در مسیری که برای مبارزه با فساد ایجاد کردیم بایستد و اگر می‌تواند، بایستد، اظهار می‌دارد که راه تولید و تعالی استان باید باز شود، همه در این راه باید وارد میدان بشوند و کار کنند.

او ادامه داد: "من به عنوان استاندار پشتیبان شما هستم، چون این سیاست قطعی دولت مردمی و نظام است، وقتی هشت سال مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید شعار می‌دهند باید عمل شود. کسانی که کوتاهی کنند مورد مؤاخذه جدی قرار می‌گیرند".

استاندار مازندران با اشاره به بازدید‌هایی که هر هفته در حوزه رونق تولید استان برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد که "اولویت ما در استان تولید است و اولویتی بالاتر از تولید ندارم؛ و تمام هم و غم را روی این مسئله گذاشتیم".

رئیس شورای تامین استان مازندران با بیان اینکه توسعه در تولید به منزله عملیات در جنگ است و سیاست دفاعی در جنگ پاسخ نمی‌دهد بلکه باید تهاجمی وارد عمل شد، معتقد است؛ امروز بستر مناسبی برای صادرات به کشور‌های دیگر داریم و به طور ویژه در حوزه مواد غذایی این بستر فراهم است و هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، این نیاز از سوی جهان بیشتر می‌شود لذا باید خودمان را با تولیدات وسیع به سمت توسعه ببریم".
او با تاکید بر اینکه "اگر استانی عاری از فساد داشته باشیم، آنوقت تولید و سرمایه‌گذاری رونق می‌گیرد"، خطاب به مدیران گفت که نباید از کنار مسائل به راحتی بگذریم؛ تمامی مسائلی که در این جلسه عنوان می‌شود ضبط شده و دقیق پیاده می‌شود، آنگاه در کارگروه‌های مختلف و دستگاه‌های مربوطه بررسی و پیگیری می‌شود".

استاندار مازندران با بیان اینکه "با مدیران تعارف ندارم و با آن‌هایی که در موضوع تولید تعلل کرده و دست‌انداز و فساد ایجاد کنند برخورد می‌کنم"، افزود: "فساد در برخی جا‌ها لانه کرده است، در مقابله با فساد یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کنم؛ فساد در مقابل تولید است. هر جا فساد را برچینیم تولید رونق پیدا می‌کند".

حسینی‌پور ادامه داد: "دولت سیزدهم به دنبال تسهیلگری است، دیروز از صبح تا شب وقت خود را به حوزه تولید در استان اختصاص دادم. البته این کار یک نفر و دو نفر نیست، باید همه هم‌قسم بشویم که با فساد مبارزه کنیم".

او با بیان اینکه مبارزه با فساد سبب رشد می‌شود، افزود: "یکی از علل عقب‌ماندگی استان وجود فساد است؛ شاید دوستان از تکرار مسائل و مشکلات خود خسته شده باشند یا دیگر انگیزه‌ای برای بیان آن نباشد و یا اگر بنا باشد گفته شود و مسوولان بشنوند و اتفاقی نیفتد، چرا این جلسات برگزار می‌شود و شاید اگر این وقت‌ها صرف مسائل دیگری شود، به یک نتیجه‌ای برسد"!

حسینی‌پور با اشاره به زمانی که خودش و مدیران برای بازدید‌ها و جلسات می‌گذارند، بیان کرد: "واقعا پشت در‌های بسته مدیریتی، این شناخت‌ها حاصل نمی‌شود و اگر مدیران از نزدیک مشکلات را ببینند، بسیار - بسیار متفاوت است".

او با بیان اینکه باید جانب انصاف را رعایت کرد و آنچه درست است را بگوییم، تصریح کرد: "گاهی آنقدر مسائل را بزرگ می‌کنیم که خودمان هم زیر سوال می‌رویم. شما دوستانی که کار تولیدی انجام می‌دهید؛ در گزارشات خود از جنبه‌های مثبت و منفی بگویید و به قولی نقطه‌های سفید را هم ببینید".

استاندار مازندران با اشاره به موضوع دریافت مجوزات، از قرارداد "پنجره واحد اقتصادی" در مرحله نهایی خبرداد و البته این را هم گفت که مدیرعامل یک کارخانه نمی‌تواند تمام وقت خود را بگذارد و تمام فکرش این باشد که به دنبال مجوز باشد".

حسینی‌پور با اشاره به فعالیت شرکت حلاوت در نکا که به کشور‌های مختلفی صادرات دارد، معتقد است؛ باید هاب صادرات این محصولات در منطقه بشویم و اگر صدور مجوزات را دو قدم جلوتر ببریم این اتفاق خواهد افتاد".
او در پایان خطاب به کارآفرینان و تولیدکنندگان حاضر در جلسه عنوان کرد که "شما در خط مقدم جهاد اقتصادی هستید، امید داشته و مطمئن باشید آنجایی که امید باشد اتفاقات خوبی خواهد افتاد".

به گزارش آوای خزر، استاندار مازندران عصر امروز وارد شهرستان نکا شد، او ابتدا در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن در نکا حاضر شد. این طرح در راستای نهضت ملی مسکن است. سید محمود حسینی‌پور پس از آن از خطوط تولید و بسته‌بندی شرکت حلاوت نکا واقع در شهرک صنعتی بازدید کرد و سپس در جمع کارآفرینان شرق مازندران (بهشهر، نکا و گلوگاه) قرار گرفت و پای صحبت‌های آن‌ها نشست.


انتهای پیام/۱۰۰۱/ آزاده بابانژاد
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
درود بر استاندار عزیز وبادرایت همچنان با فکر خودش درست وپیش به سوی موفقیت داره حرکت میکنه وبخدا حق با خود اقای استاندار هست وبس هرکی به خودش اجازه میده تو هر کاری دخالت کنه عزیز من اقای استاندار انتخاب شد از سوی وزارت کشور ووزیر کشور درست بعد اقای استاندار باید برای کابینه خودش باید تصمیم بگیره به من وشما چه ربطی داره دخالت کنیم میتونیم در حد نطر اللام کنیم اونم درحد اقای استاندار باشیم یعنی بده بستون داشته باشیم در یک مجموعه کارکنیم اقای دکتر یا مهندس اقای فلانی ادم بعدی نیست باعرضه وبدرد معاون سیاسی میخوره من جهت اطلاع گفتم یا اقای فلانی مثال یا ایکس حالا تصمیم با خود شخص استاندار هست حالا پشت سر اعلام میکنن چرا معاون سیاسی خودش رو از همدان اورد اقا اصلا از بندرعباس بیاره از زاهدان بیاره از ایران اورد تمام میگیم تصمیم با خود اقای استاندارهست تمام همین مصیبت مشکل اصلی مملکت ما هست ومثل خوره افتاد توی دولت ودستگاه اای دولتی واجازه کار رو از مدیران گرفت از شورای روستاها بگیر تا وزارت کشور شورا دهیار میگیره معرفی میکنه قانون هست به صراحت اعلام کرد که وظیفه شورا هست که درمورد دهیار تصمیم تبادل نظر وبا رای اکثریت دهیار پیشنهادی رو معرفی کنه یه پدر بزرگوار شهید وچند نفر استهشاد درست میکنند بر علیه شورا ودهیار اگر دستگاه مربوطه به صراحت اعلام کنه که پدرجان این مسله به شورا ربطداره با شورای خودروستا صحبت کنید درغیر این صورت حق باشورا ودراختیارات شورا هست دیگه بالاتر هم نمیتونه مشکل ایجاد کنه چرا وقتی مدیر یا مسول با اختیارات مشغول میشه باید اجازه کاررو دادبه مسول مربوطه اگر استاندار معرفی بشه بعد تصمیم رو من وشما بگیریم استاندار نباشه راحت تره درسته دوستان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار