دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
در آستانه روز خبرنگار انجام شد
تقدیر جانشین پلیس راهور ناجا از خبرنگار آوای خزر
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، در آستانه روز خبرنگار از یک فعال رسانه‌ای در سطح ملی که چند سالی است با سایت آوای خزر نیز همکاری می‌کند؛ با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش آوای خزر، "ابراهیم حاتمی" خبرنگار این پایگاه خبری – تحلیلی در تهران و گلستان به پاس بیش از دو دهه فعالیت خبری در رسانه‌های مختلف به ویژه انتشار اخبار انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی کشور، در روزهای مانده به روز خبرنگار از سوی سرتیپ دوم سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا کشور تقدیر شد.

حاتمی به عنوان خبرنگار آزاد در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های مختلف خبری مشغول فعالیت است، اخبار مهمی را در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، قضایی، انتظامی، اقتصادی و پارلمانی و حوزه مجلس به ویژه در حمله گروه تکفیری به ساختمان مرجعات مردمی خانه‌ی ملت داشته است.

یکی از مهمترین شاخصه‌های این اخبار، حل مشکلات ادارات، سازمان‌ها و مردم به دلیل پیگیری سوژه تا حصول نتیجه است. ابراهیم حاتمی می‌گوید: "در طول سالها خدمت صادقانه‌ی خبری برای خود چیزی نخواستم و همیشه برای خشنودی خدا و خلق خدا قدم برداشته و اقدامات زیادی را به عنوان خبرنگار ضد فساد و فعال رسانه‌ای انجام داده‌ام".

تقدیر جانشین پلیس راهور ناجا از خبرنگار آوای خزر

او همچنین در انعکاس مسائل و مشکلات قشر محروم و مستضعف و معلولان، اخبار متعددی را منتشر و پیگیری کرده است که فعالیت‌هایش مورد تحسین و دعای خیر بسیاری از این محرومان قرار گرفته است.

حاتمی همچنین با بیان اینکه سعی می‌کند تا سوژه‌هایش را تا رسیدن به نتیجه دنبال کند، نمونه آن را در بررسی وضعیت زندانیان نیازمند و نشستن پای صحبت آنها عنوان کرد که در روزنامه حمایت منتشر شده است.

اخبار لحظه به لحظه این فعال رسانه‌ای درباره ریزش معدن زغال‌سنگ یورت در آزادشهر استان گلستان و بازدید رییس جمهور از این اتفاق، و ثبت گلایه‌مندی‌های کارگران، یکی از اخبار قابل استناد است که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

 او همچنین در ماهنامه‌های آموزشی زیر نظر وزرات علوم فعالیت داشته و به مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان برخی دانشگاه‌ها ازجمله در تهران و گلستان پرداخته و با بسیاری از مسوولان عالی‌رتبه کشوری به گفتگو نشسته است.

برای این خبرنگار پرتلاش و فعال کشورمان موفقیت‌های بیشتری را آرزومندیم.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار