دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
تا زمانی که از پوشیدن چندین تکه از هر نوع جواهرات بدتان نمی‌آید، لایه بندی و ترکیب جواهرات شما راهی عالی برای پوشیدن نقره و طلا با هم است. ما باید بتوانیم ترکیبی صحیح از این دو فلز گران‌بها بسازیم. اگر ظاهر مینیمالیستی را ترجیح می‌دهید، گردنبندهای لایه باز را توصیه می‌کنیم. می‌توانید از دو زنجیر طلا و یک زنجیر نقره با سایزهای مختلف استفاده کنید.

به گزارش آوای خزر، استفاده همزمان طلا و نقره در گذشته چیز معمولی نبود، اما در سال 2022، آن قوانین مد دیگر اعمال نمی‌شود. روز به روز افراد بیشتری در سبک خود خلاق می‌شوند و این بدان معناست که ترکیب جواهرات طلا و نقره دیگر غیرعادی به نظر  نمی‌رسد. اما چگونه می‌توانید جواهرات طلا و نقره را با هم بپوشید بدون اینکه احساس کنید ترکیب نامناسبی استفاده کرده‌اید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای چند نکته در مورد نحوه پوشیدن طلا و نقره با ما به خواندن ادامه این مقاله دهید.

ست و نیم ست طلا و نقره

چگونه جواهرات طلا و نقره را با هم بپوشیم؟

سوال جالبی است. آیا چنین چیزی وجود دارد؟ جواب قطعا بله است. سرویس طلا با چنین ترکیبی قیمت مناسب‌تری نسبت به طلای خالص 18 عیار دارد و توانایی خرید فرد را افزایش خواهد داد. یک سرویس طلا ایتالیایی بدون نگین بخرید. وجود نگین در هنگام فروش باعث افت قیمت محصول خواهد شد. محصولاتی که نگین اصل مانند انواع سنگ‌های قیمتی را دارند از این مسدله مستثنا هستند. الماس و برلیان در حال حاظر از گران‌قیمت‌ترین نگین‌های موجود در بازار است که به دلیل هزینه بالای آن هرکسی توان خرید آن را ندارد.

خرید به قصد سرمایه گذاری

اگر قصد شما از خرید انواع زیورآلات و شمش طلا یا نقره سرمایه گذاری روی آن است سعی کنید تا زیورآلاتی با این ترکیب را نخرید و از شمش طلا با قیمت روز و لحظه‌ای به عنوان یک وسیله برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

ساخت یک مجموعه‌ی صحیح از این دو فلز

چگونه جواهرات طلا و نقره را با هم بپوشیم؟

تا زمانی که از پوشیدن چندین تکه از هر نوع جواهرات بدتان نمی‌آید، لایه بندی و ترکیب جواهرات شما راهی عالی برای پوشیدن نقره و طلا با هم است. ما باید بتوانیم ترکیبی صحیح از این دو فلز گران‌بها بسازیم. اگر ظاهر مینیمالیستی را ترجیح می‌دهید، گردنبندهای لایه باز را توصیه می‌کنیم. می‌توانید از دو زنجیر طلا و یک زنجیر نقره با سایزهای مختلف استفاده کنید. قد زنجیر‌ها باید از کوتاه تا بلند باشد. اگر ظاهر "ماکسیمالیست" بیشتری را دوست دارید، ما عاشق ترکیب حلقه ها هستیم. پوشیدن چندین حلقه در هر دست (یا حتی هر انگشت)، با فلزات طلا و نقره به صورت مدل‌های مختلف برای شکا با سلیقه‌ای خاص و کمی تجملاتی عالی است.

ترکیبات حاوی طلا و نقره

خرید محصولی که با استفاده از هر دو نوع فلز ساخته شده است یک راه به صرفه و جذاب برای به کار بردن همزمان طلا و نقره است. این ساده ترین راه برای مخلوط کردن فلزات است. انتخاب قطعاتی که از قبل هم نقره و هم طلا را در خود جای داده‌اند، راه خوبی برای سهولت در پوشیدن سبک‌های ترکیبی فلزی منحصر به فرد است.به عنوان مثال می‌توانید مدل‌هایی از انگشتر نقره را با نگین طلای بدون برش تهیه کنید. منظور از طلای بدون برش حالت و فرمی خام از طلا است که نامتقارن بودن آن زیبایی لازم را به کاری که می‌خرید بخشیده است. همچنین استفاده از آویز‌های گوشواره‌ای با ترکیب چند رنجیر طلا و نقره ایده جالبی است.

با یک آویز بزرگ فلزی یا گوشواره‌های مخلوط فلزی شروع کنید. وقتی جواهرات طلایی و نقره‌ای بیشتری برای تکمیل ظاهر خود اضافه می‌کنید، بقیه آن قطعه‌ها تکمیل کننده ی زیورآلات هستند تا نامناسب به نظر نرسند.

یک المان مشخص را انتخاب کنید

اگر در تلاش برای یافتن راهی خوب برای ترکیب طلا و نقره هستید، سعی کنید یک عنصر متحد کننده پیدا کنید که همه چیز را در کنار هم به درستی جمع کند. حتی اگر فلزات متفاوت باشند، ویژگی یکسان میان آنها جواهرات شما را منسجم می‌کند. برای مثال اگر از گوشواره های طلایی مثلثی استفاده می‌کنید، به دنبال گردنبند نقره‌ای باشید که دارای یک آویز مثلثی باشد استفاده کنید.

دیدگاه شخصی خود را حفظ کنید

در انتخاب و ترکیب مدل‌های طلا و نقره در کنار هم ایده‌های خود را استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید زنجیر و گوشلواره شما حاوی ترکیبی از طلا و نقره باشد و هر دوی آنها یک حلقه دایره شکل در انتها داشته باشند می‌توانید این مدل را به یک کارگاه طلا سفارش دهید تا برایتان آماده کنند. چنین ترکیبی چون نشان دهنده ذهنیت و خلاقیت خودتان است بی‌شک اهمیت بسیار زیادی برایتان خواهد داشت.

جواهرات طلا و نقره را با اطمینان بپوشید

دلیلی وجود ندارد که نتوانید طلا و نقره را با هم بپوشید.  اگر دستبند دوست دارید، به جای چهار دستبند طلا با یک حلقه نقره، یک یا دو دستبند از هر فلزی که ترجیح می‌دهید بپوشید. سعی کنید فلزات را به طور یکنواخت در سراسر ظاهر ترکیب کنید، مانند ترکیبی از گردنبندهای رزگلد و نقره با دستبندهای طلا و نقره، تا ظاهری منسجم داشته باشید.

به بدن خود توجه کنید

چهار منطقه مرکزی جواهرات را در نظر بگیرید. چهار ناحیه در بدن افراد وجود دارد که جواهرات معمولاً در این قسمت‌ها استفاده می‌شود و بیشتر قابل مشاهده است: گردن، گوش‌ها، مچ دست و انگشتان. لازم نیست در هر یک از این نقاط جواهرات بپوشید. با این حال، هنگامی که می‌خواهید پالت‌های رنگی را در جواهرات ترکیب کنید، محل قرارگیری را در نظر بگیرید. مخلوط کردن فلزات گرانبها با تم‌ها، اندازه‌ها و بافت های مشابه در سراسر این مناطق می‌تواند ظاهری شیک ایجاد کند.

در انتها رنگ پوستتان را در نظر داشته باشید. با توجه به رنگ پوست انتخاب بهتری خواهید داشت. فلزاتی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کنند. طلای زرد و رزگلد ته رنگ گرم‌تر پوست را تکمیل می‌کنند، در حالی که نقره‌ای و طلای سفید به خوبی با ته‌رنگ‌های سردتر جفت می‌شوند. پوست‌های سفید خود به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند. پوست‌هایی با ته رنگ زرد و قرمز تم گرمی دارند و پوست‌هایی با ته رنگ آبی تم سردی دارند و شما برای خرید زیورآلات باید این نکات را در نظر داشته باشید.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار