دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
با اصلی‌ترین نشانه‌های فراموشی عشق قدیمی، نامزد یا همسر سابق آشنا شوید. شاید گاهی اوقات شاید خودتان متوجه بهبود وضعیت پس از شکست عاطفی نشوید، ولی علایمی وجود دارد که یعنی بالاخره در حال پشت سر گذاشتن گذشته هستید. شاید بار‌ها درباره راه کار‌های فراموشی عشق قدیمی خوانده باشید.

به گزارش آوای خزر، شاید بار‌ها درباره راه کار‌های فراموشی عشق قدیمی خوانده باشید، ولی ممکن است به راستی چنین چیزی رخ داده، ولی خودتان هنوز باور ندارید و یا نگران هستید مبادا همیشه در ناراحتی و غم از دست دادن عشق قدیمی تان باقی بمانید. در این مطلب ۵ مورد از اصلی‌ترین نشانه‌های فراموشی عشق قدیمی را می‌خوانید، بدین معنی که اگر این پنج ویژگی را در خود دیده اید، پس دیگر به روال عادی زندگی برگشته و یا در حال رسیدن به این مرحله هستید.

 

نشانه‌های فراموشی عشق قدیمی

قابل درک است که جدایی از عشق قدیمی، نامزد و یا همسر سابق و یا به طور کلی کسی که زمانی عاشق او بودید وحشتناک است و گاهی به نظر می‌رسد بهبودی و عبور از این دوره تا بی نهایت طول خواهد کشید، ولی اگر کمی دقت کنید ممکن است متوجه شوید کم کم در حین فراموشی او و رسیدن به زندگی خود هستید!

وقتی عمیقا احساس غم می‌کنید سخت است امیدوار باشید که بالاخره از این حالت عبور می‌کنید و در نتیجه نشانه‌های بهبودی از چشم دور می‌ماند. ولی در عین حال دانستن این نشانه‌ها راه حل کلیدی پشت سر گذاشتن این موضوع و پیدا کردن عشق جدیدی است که همیشه به دنبال او بودید.

نشانه اول: احساس امیدواری دارید.

آیا زمانی که اولین بار رابطه با عشق قدیمی، نامزد و یا همسر سابق تان تمام شد به خاطر دارید؟ در آن زمان دنیا مکان وحشتناکی شده بود و گویی به نظر نمی‌رسید دوباره همه چیز درست شود. آیا هنوز هم همان احساس را دارید و یا کمی امید به آینده و احتمالات بهتر در ذهن شما نقش بسته است؟

وقتی به مدت طولانی در احساس نا امیدی و افکار ناامیدکننده به سر ببرید، سخت است متوجه لحظه‌های امیدبخش شوید. ممکن است یا آن‌ها را ندیده و یا نادیده بگیرید و نشانه‌های فراموشی عشق را باور نداشته باشید. ولی باید بدانید که نباید لحظات امیدبخش را نادیده بگیرید چرا که قطعا از نشانه‌های عبور و فراموشی عشق سابق است!

شاید بپرسید این نشانه‌های کوچک چیست، این علائم امیدواری می‌تواند احساس هیجان (مهم نیست چقدر کم) درباره برنامه‌هایی باشد که با دوستانتان می‌ریزید؛ و یا احساس هیجان از ارتقاء گرفتن در محل کار باشد؛ و یا می‌تواند احساس هیجان از تناسب اندامتان بعد عرق ریختن از باشگاه باشد. به طور کلی هر هیجان و خوشحالی کم و زیاد بابت موفقیت‌های ریز و درشت زندگی می‌تواند در این گروه جا بگیرد.

اگر چنین حالتی را در خود احساس کردید، پس می‌توان قول داد که عشق قدیمی را فراموش خواهید کرد و دوباره به جریان زندگی عادی قدم خواهید گذاشت چرا که متوجه شدن این امیدواری‌ها در مسیر زندگی، نوید دهنده روند بهبود شماست.

نشانه دوم: دیگر در شبکه‌های اجتماعی و…. سعی در باخبر شدن از وضعیت او نیستید.

اگر بخواهید صادق باشید، احتمالا قبول دارید که پس از جدایی از شخص مورد علاقه تان، سعی در بررسی وضعیت او در شبکه‌های اجتماعی دارید و یا به هر حال به دنبال خبر گرفتن از او به صورت غیرمستقیم هستید.

آیا مدام استوری اینستاگرام او و یا لایک‌های او در شبکه اجتماعی را چک می‌کنید؟ ممکن است مدام با خود فکر کنید که زندگی فعلی او بدون حضور شما چطور است؟ آیا به دنبال نشانه‌های ناراحتی او پس از این جدایی هستید؟

متاسفانه بسیاری از مردم سعی در دنبال کردن پنهانی عشق قدیمی شان در شبکه‌های اجتماعی هستند. در گذشته، جدایی به معنی واقعی جدایی بود و با خبر شدن از آن شخص نیاز به انرژی زیادی داشت که امروز اینطور نیست و به گزارش پرشین وی گویی دسترسی به وضعیت فعلی عشق و یا نامزد قدیمی درست زیر انگشتان دست است!

بنابراین از خود بپرسید، آیا زمان کمتری را به جستجو و بررسی وضعیت آن‌ها در شبکه اجتماعی اختصاص می‌دهید؟ آیا در شبکه اجتماعی توجه تان بیشتر به چیز‌هایی که قبلا علاقه داشتید جلب شده است؟ مثلا تماشای ویدیو حیوانات بامزه؟

اگر جواب شما به این سوال “بله” است، پس مشخص است که میزان توجه و علاقه شما به عشق قدیمی تان کمتر شده و از نشانه‌های فراموشی عشق قدیمی و حرکت رو به جلو در زندگیست.

نشانه سوم: به آنچه اتفاق افتاده کاملا واقف هستید و به وضوح آن را درک کرده و پذیرفته اید.

هر کسی که دچار شکست عشقی می‌شود در وهله اول نسبت به چیزی که اتفاق افتاده گیج و متحیر است. اغلب خود را سرزنش کرده و یا به دنبال دلایل مختلف در رابطه است تا ببیند چه چیزی باعث این جدایی بوده است.

چنین سردرگمی باعث می‌شود کتاب‌ها و مطالبی درباره جدایی و شکست‌های عاطفی بخوانید، نزد مشاور بروید تا ببینید چه چیزی اشکال داشته است و یا اینکه مدام در اینترنت به دنبال دلایل جدایی و راه کار‌های برگرداندن عشق قدیمی تان هستید.

گرچه این اتفاق بسیار سخت است و ممکن است مدام خود و یا شخص مقابل و یا شاید حتی شخص ثالثی را برای آن سرزنش کنید، ولی چیزی که باید بدانید این است که در طول زمان به دلایل مختلفی ممکن است این اتفاق افتاده باشد. گرچه پروسه پذیرش و قبول این رویداد آسان نیست و ممکن است طول بکشد، ولی در نهایت به این نتیجه می‌رسید که در یک رابطه، دو طرف در آن نقش دارند و بودن در این رابطه به دلایل اشتباه، کار نادرستی است.

پس بنابراین اگر دیگر در حین سرزنش کردن خود و یا عصبانی بودن از دست کسی نیستید از نشانه‌های فراموشی عشق قدیمی است.

نشانه چهارم: مدام درباره جدایی حرف نمی‌زنید.

بعد جدایی یکی از تمایلاتی که در فرد وجود دارد این است که مدام درباره آن به بحث و گفتگو بپردازد و گویی صحبت درباره این موضوع با دوستان التیام بخش است.

البته صحبت درباره اتفاقی که افتاده راه کار درمانی خوبیست چرا که به گزارش پرشین وی سوالات زیادیست که بدون جواب باقی مانده و احساسات زیادیست که نمی‌توانید کنترل کنید و بنابراین صحبت درباره این مسائل بهتر از مرور مداوم آن‌ها در ذهن است؛ بنابراین یکی از نشانه‌های نوید بخش فراموشی عشق قدیمی این است که دیگر احساس نیاز به این کار ندارید. در این مرحله به اندازه کافی به آرامش درونی رسیده و نیازی به صحبت ندارید.

آیا متوجه شده اید که دیگر کمتر درباره اتفاقی که افتاده صحبت می‌کنید؟ شاید هنوز هم افکاری از این موضوع در سر دارید، ولی الزاما به اندازه قبل برایتان مخرب و آزاردهنده نیست که برای مدیریت آن نیاز به اشتراک گذاشتن با دیگران داشته باشید. یا شاید کاملا از این رویداد عبور کرده و التیام یافته اید که صحبت درباره آن حتی کسل کننده است و خیلی چیز‌های بهتر برای صحبت وجود دارد؟!

نشانه پنجم از نشانه‌های فراموشی عشق: به اطراف نگاه می‌کنید.

وقتی کسی در مرحله اولیه جدایی باشد، تمایل و علاقه‌ای به توجه به شخص دیگر ندارد؛ و گرچه ممکن است در این بین از ارتباط با بقیه برای فراموش کردن شخص مورد نظرش استقبال کند، ولی به کسی به عنوان شریک عاطفی جدید نگاه نمی‌کند و در واقع مدام سر خود را پایین نگه می‌دارید و تنها برای کنار آمدن با جدایی تلاش می‌کند و فرصت‌های دیگر را نادیده می‌گیرد.

ولی اگر اخیرا متوجه شده اید که باز سر خود را بالا نگه داشته و به فرصت‌های مختلف توجه می‌کنید، پس از نشانه‌های فراموشی عشق قدیمی و از علائم خوبیست که دیگر خود را مدام در گذشته نگه نداشته اید./پرشین وی

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار