دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
واقعاً سخت است که با احساساتی که نسبت به کسی دارید که مناسب شما نیست، یا در زمان بدی وارد زندگی شما شده است، مبارزه کنید.

آوای خزر/ اگر می‌خواهید در برابر عاشق شدن مقاومت کنید و مستقل باشید و از کسی که مناسب شما نیست، فاصله بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید.

روی اهداف شخصی خود تمرکز کنید

انرژی‌ای را که برای یک رابطه میگذارید، برای رشد خودتان بگذارید. فهرستی از راه‌هایی تهیه کنید که می‌توانید حال خودتان را بهتر کنید و سپس یکی را انتخاب کنید تا روی آن کار کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا احساس شادی کنید و به خود افتخار کنید.

با این روش ها، عاشق افراد سمی نشوید

وقت خود را با خانواده و دوستان خود بگذرانید

همه نیاز دارند با دیگران معاشرت کنند، کسانی که از آن‌ها حمایت کنند، چه مجرد و چه متاهل. با اعضای خانواده و دوستان صمیمی، فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای انجام دهید تا احساس کنید بدون رابطه داشتن با کسی هم شاد هستید. از زوج‌ها دور بمانید تا احساس تنهایی نکنید.

طبیعت گردی

تنفس در هوای تازه و تماشای محیط‌های طبیعی زیبا مانند درختان، گل ها، کوه‌ها و اقیانوس شما را بسیار آرام میکند. حداقل هفته‌ای یک بار در جنگل قدم بزنید یا در ساحل کتاب بخوانید تا به آرامش برسید.


خلاقیت هنری

ارتباط با ایده‌ها و هوش بسیار قدرتمند است. خلق هر چیزی که به آن علاقه دارید به شما اجازه می‌دهد خود را ابراز کنید، و به شما کمک میکند احساس شادی کنید. اگر عاشق نویسندگی، آشپزی، نقاشی، موسیقی هستید، در کلاس‌ها ثبت نام کنید یا در زمان آزاد خود، آن‌ها را انجام دهید.

فعالیتی را که دوست دارید پیدا کنید

چند فعالیت مختلف را امتحان کنید، مانند ماساژ درمانی، رقص یا وقت گذرانی با حیوانات، یا هر فعالیتی که باعث احساس عشق و شادی شما می‌شود، انجام دهید.

تماس با آن شخص را به حداقل برسانید

اگر بیش از حد به کسی وابسته شده اید، بهترین راه، فاصله گرفتن از اوست. اگر دائماً با او صحبت می‌کنید، احساسات شما نسبت به او بیشتر می‌شود و در مورد او زیاد فکر می‌کنید. یک گام به عقب بردارید و برنامه‌های دیگری بچینید و یا تلفن خود را برای مدتی از دسترس خارج کنید.

 با این روش ها، عاشق افراد سمی نشوید

از شبکه‌های اجتماعی دور شوید

تمام تلاش خود را بکنید تا در مقابل وسوسه‌های بررسی پروفایل، اینستاگرام یا تلگرام او مقاومت کنید. انجام این کار باعث می‌شود که ذهنتان از فکر کردن به او، دور شود. اگر نمی‌توانید در مقابل وسوسه مقاومت کنید، شبکه‌های اجتماعی خودتان را تا مدتی پاک کنید تا او را فراموش کنید.

به روابط بد گذشته فکر کنید

به روابط بد گذشته و مشکلاتی که در آن‌ها پایان بدی داشتید یا آنطور که انتظار داشتید پیش نرفت فکر کنید. به دعوای قبلی خود نگاه کنید و به خودتان بگویید که چقدر سخت و دردناک بوده و الان چقدرحالتان بهتر است./طلا

انتهای پیام/1005
برچسب ها: عاشق ، افراد ، سمی ، افراد سمی ، روش ها
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار