دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
​مردی که می تواند آرامش و خونسردی خودش را حتی در موقعیت های استرس زا حفظ کند، فوق العاده جذاب و بالغ است.

به گزارش آوای خزر، سیاری از ما می دانیم که مردان و زنان متفاوت فکر می کنند، اما آن را درک نمی کنیم. وقتی عاشق می شوید، فراموش می کنید که چه چیزی جذاب است و چه چیزی نه، به همین خاطر کارهای اشتباهی انجام می دهید.

این ۶ ویژگی ارزشمند را که بیشتر زنان برای تغییر جهت خود جذاب می دانند را به خاطر بسپارید.

قدرت درونی​

وقتی بخاطر اشتباهاتتان همه را مقصر می بینید ، یعنی قدرت درونی ندارید. یک مرد قدرتمند مشکلاتش را حل میکند و مسئولیت اشتباهاتش را میپذیرد. مردی که مشکلات زندگیش را به شرایط جامعه ، مردم، دولت یا نظام ربط نمی دهد، مردی قوی است. وقتی مسئولیت کامل زندگیتان را به عهده می‌گیرید، یعنی کنترل زندگیتان در دست خودتان است. مردی که می‌داند چقدر قدرتمند است، مشکلات زندگی‌اش را مثل چالشی می‌بیند که از آن لذت می‌برد.

احساس امنیت

دختران عاشق احساس امنیت هستند و به آن نیاز دارند. آنها می خواهند در حضور شما احساس امنیت کنند. اگر وقتی در کنار شماست احساس راحتی و آرامش کند ، دوست دارد بیشتر در کنار شما باشد. مردی که می تواند آرامش و خونسردی خودش را حتی در موقعیت های استرس زا حفظ کند، فوق العاده جذاب و بالغ است.

اگر می‌خواهید زنی عاشقتان شود این کارها را بکنید!

دنبال کردن اهداف

شما باید مردی باشید که برنامه هایش را دنبال می کند. هدفمند بودن زنان را جذب می‌کند ، زیرا یک مرد با انگیزه برای آنها جذابیت دارد. هدف داشتن در زندگی شخصی‌تان نیز بسیار مفید است.

وقتی عادات غذایی سالم ، نظم ، انضباط و غیره را جایگزین عادت های قبلی میکنید، احساس خوبی نسبت به زندگیتان پیدا میکنید و یک شریک بهتر، یک دوست بهتر و به طور کلی فرد بهتری می شوید و به زندگی ای که دارید افتخار خواهید کرد.

ارتباط مستقیم و خوب

وقتی از چیزی عصبانی هستید و میخواهید آن را به همسرتان بگویید باید یاد بگیرید که اول آرام شوید، بعد آن را مطرح کنید. نه اینکه خونسردی خودتان را از دست بدهید، فریاد بزنید و توهین کنید. البته گفتنش آسان تر از انجام دادن آن است. اما وقتی آن را یاد بگیرید براحتی میتوانید احساساتتان را درمشاجرات کنترل کنید. حفظ خونسردی، نشانه مهم بلوغ عاطفی است.

اگر می‌خواهید زنی عاشقتان شود این کارها را بکنید!

سازگاری

زنان مردانی را دوست دارند که همیشه برای چیزی تلاش می کنند. منظور این نیست که آنها هیچوقت از هیچ چیز راضی نیستند، نکته اینجاست که یک خانم در کنار مردی که بدنبال رشد و پیشترفت است، احساس امنیت بیشتری می کند.

مراقبت از خود

وقتی کسی غذای سالم می خورد، ورزش می کند و بهداشت را رعایت می کند، یعنی به خودش احترام می گذارد. زمانی که هیچ توجه یا اهمیتی به سلامتی و ظاهر خود ندهید، برای هیچ کس جذابیتی ندارید. چیزهای اساسی مانند دوش گرفتن منظم، نخ دندان کشیدن، مسواک زدن، کوتاه کردن منظم مو، تمیز کردن گوش و غیره، در نحوه رفتار زنان با شما تاثیر می‌گذارد./عصرایران

انتهای پیام/1005

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: