دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

 

بهترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران

به گزارش آوای خزر، فیزیک  را باید از آن دسته از درسهایی به شمار آوریم ،که تعداد کثیری از دانش آموزان با آن چلنج دارند و در بیشتر مواقع، اساتید فیزیک کنکور همچون اساتید ریاضی،افراد خشک و مقرراتی هستند.اما در سالهای اخیر این کلیشه،شکسته شده و اساتید نسل جدید با استفاده از روشهای نوین،تدریس و آموزش فیزیک کنکور را از حالت سنتی خارج نموده و آموزش را برای دانش آموزان لذت بخش و مفرح نموده اند.

در سنوات اخیر تعدادی از این اساتید( بهترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران )  با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و با بیانی داستانی و جذاب،آموزش فیزیک را دگرگون نموده اند و در سطح کشوری مخاطبان بسیاری  را جذب خود کرده اند.

بهترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران در سطح کشوری چه کسانی هستند؟

استاد مهدی باباخانی و استاد کامیار و استاد محمود ذهبی  و استاد فرید شهریاری  و استاد محمد نوکنده و  استاد مهدی یحیوی و از برترین و شهیرترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران میباشند.

 که  به تفضیل به بررسی شیوه تدریس این اساتید بزرگ فیزیک کنکور ایران خواهیم پرداخت.

 1-معرفی و رزومه استاد مهدی باباخانی

 بهترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران

 معرفی برترین اساتید فیزیک کنکور ایران را از استاد مهدی باباخانی آغاز می کنیم:

دهه ها حضور موفق در برنامه های رادیو و تلویزیونی و حضور در پروژه  مخ نقره ای از موسسه گاج و حضور در کلاسهای آنلاین موسسه کارنامه خرد و حضور در مدارس برتر تیزهوشان تهران و شیراز و اصفهان و سمنان و تبریز و بوشهر   ، از استاد مهدی باباخانی چهره ای پرمخاطب و کشوری ساخته است و  وی را در نظرسنجی های اخیر، در رتبه اول بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران قرار داده است

به دلیل منطبق بودن سوالات جزوه ایشان با سوالات کنکورهای سالهای اخیر، کلاسهای آنلاین مهدی باباخانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.ارتباط با دانش آموزان و سطح تعامل استاد مهدی باباخانی در کلاسها با دانش آموزان بسیار خوبست و تدریس همراه با چاشنی طنز و روایت داستانگونه و استفاده از تکنولوژی در هنگام تدریس،و ساده سازی تست های بسیار دشوار با این روش،از ویژگی های کلاسهای فیزیک کنکور مهدی باباخانی است.جزوه ارائه شده به روز بوده و آموزش صفر تا صد  به همراه تستهای تالیفی و هم تست های کنکور باعث جذابیت گردیده است . همچنین در کلاسهای آنلاین در پایان هرفصل نیز سوالات دشوار برای دانش آموزانی که برای رتبه های برتر مبارزه میکنند بررسی میشود و تعداد تستهای حل شده در طول دوره و کلاس بالاست که این یکی از ویژگی های اصلی برترین اساتید فیزیک کنکور ایران میباشد

از لحاظ رفع اشکال نیز در هنگام تدریس،چت کلاس استاد باباخانی باز بوده و پاسخگویی به اشکالات انجام میگیرد و در طول هفته نیز در گروه های واتساپ و تلگرامی رفع اشکال انجام میگردد.

 2. استاد فرید شهریاری:

بهترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران 

مهندس فرید شهریاری از معلمان بسیار قدیمی و از پیشکسوتان فیزیک کنکور ایران می باشند که حتی با وجود سن تقریبا بالا، اما بازهم  همپای رقبای جوان خود در حال رقابت در عالی ترین سطح است .فرید شهریاری را  با کتاب های آموزشی فیزیک کنکور در دهه هفتاد و هشتاد و کتاب های سفید و سیاه ایشان می شناسند استاد شهریاری از بهترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران و  یکی از از بهترین نویسندگان کتاب های درسی فیزیک کنکور در در دهه هفتاد بودند تقریباً تمام دانش آموزان دهه هفتاد و هشتاد با کتاب فیزیک کنکور مبتکران فرید شهریاری خاطره ها زیادی دارند.

از لحاظ لحن و بیان تقریباً تدریس به صورت یکنواخت انجام  اما عمیق انجام میگردد و اکثر سوالاتی که حل میکنند سوالات مفهومی است. سطح سوالات بررسی شده نیز تقریباً متوسط است و مفاهیم در کلاس ایشان کانون توجه است. استاد شهریاری از بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران میباشند

3.مهدی یحیوی:

استاد مهدی یحیوی  دبیر قدیمی و با سابقه و دانش آموخته رشته مکانیک میباشد مهدی یحیوی در شهر تبریز نیز به عنوان معلم حضور داشته است اما عمده شهرت مهدی یحیوی به عنوان یکی از اساتید برتر فیزیک کنکور،  شرکت در پروژه دی وی دی های فیزیک کنکور در موسسه ونوس در نظام قدیم آموزشی میباشد. یحیوی در فضای آن سالها که هنوز خبری از کلاس های آنلاین امروزی نبود،توانست درخشش خوبی داشته باشد استاد مهدی یحیوی نیز از بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران میباشند. پیمان کامیار:

پیمان کامیار دانش آموخته فیزیک کنکور است. دلیلی که باعث مشهور گردیدن ایشان گردیده، همکاری در تهیه سی دی های موسسه حرف آخر در نظام قدیم آموزشی است.

 کلاسهای استاد کامیار به صورت آفلاین و به صورت دی وی دی و سی دی است و در هنگام تدریس استفاده از پویانمایی  منجر به آن شده که برخی از فصل ها شیواتر آموزش داده شود از دیگر ویژگی های تدریس ایشان میتوانیم به توجه ویژه به کتاب درسی اشاره کنیم. استاد کامیار نیز از بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران میباشند

4. محمودرضا ذهبی:

استاد محمود ذهبی تحصیلاتشان در رشته فیزیک کنکور بوده است، استاد ذهبی به علت تالیف کتاب هزار نکته موسسه آیندگان در نظام قدیم شهرت زیای را در دهه های گذشته کسب کرده بودند. استاد ذهبی از معلمان قدیمی و تجربه دار و در زمره بهترین اساتید فیزیک کنکور کنکور ایران میباشند . از لحاظ لروش تدریس و گویش استاد ذهبی لحنی جدی و رسمی دارند. دانش استاد ذهبی در سطح بالایی بوده و تست هایی که در جزوه شان بررسی می شود در سطحی مطلوبست ولی بررسی  و توجه زیاد به برخی سوالات اثباتی نیز مورد علاقه برخی دانش پژوهان میباشد. استاد ذهبی یحیوی نیز از بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران میباشند

5. محمد نوکنده :

محمد نوکنده  و را با تن صدای مطلوب و دلنینش میشناسند.صدایی دلنشین در تدریس فیزیک کنکور. بیشتر سوالاتی که بررسی مینمایند متعلق به کنکورهای سنوات گذشته است و از لحاظ سطح سوالات،دارای گرید متوسط ارزیابی میگردد و کلاس استاد سطح خوب و متوسطی دارد و حرفهای جانبی که در مورد مسایل اجتماعی میزند نیز مورد علاقه مخاطبانش است.

ویژگی های بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران چیست؟

یکی از دروس جذاب و بسیار مهم در رشته ریاضی و تجربی، فیزیک است. اهمیت این درس در کنکور رشته ریاضی نسبت به تجربی مقداری بیشتر است و ضریب بالایی دارد. فیزیک مفهومی نقش مهمی در افزایش یا کاهش رتبه کنکور شما برعهده دارد. به همین دلیل شیوه مطالعه شما، کیفیت منابع مطالعاتی و انتخاب استاد مناسب برای تدریس در این درس اهمیت بسیار زیادی دارد. در قسمت قبل با تعدادی از بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران آشنا شدید و اکنون علل بهترین بودن این افراد را بررسی می‌کنیم.

در سطح کشور ما مؤسسات و اساتید زیادی هستند که فیزیک تدریس می‌کنند و در حوزه کنکور فعال هستند. در‌نتیجه، انتخاب یک استاد بسیار خوب دشواری‌های خاص خود را دارد. شما با توجه به ویژگی‌هایی که در این بخش عنوان می‌شوند میتوانید استاد برتر مورد‌نظرتان را انتخاب کنید و در سال کنکور از تجربیات او بهره بگیرید.

علل انتخاب برخی از اساتید فیزیک بهعنوان بهترین دبیران

انتخاب یک استاد مناسب برای کمک به موفقیت دانش‌آموزان در کنکور یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های والدین و محصل‌های رشته‌های ریاضی و تجربی در سال آخر دبیرستان است. انتخاب بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران از علل پیچیده زیادی برخوردار است که میتواند شامل موارد زیر باشد:

آسیب‌شناسی اساتید در حوزه فیزیک کنکور

بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران ابتدا به‌دنبال علت وجود اشکلات مختلف برای دانش‌آموزان در درس فیزیک هستند. در‌نتیجه، مشکلات کنکوریها را در این حوزه بررسی می‌کنند تا علتیابی دقیقی انجام شود و در‌نهایت روش تدریسشان مبتنی بر حل مشکلات درسی و تبدیل نقاط ضعف دانش‌آموزان به نقاط قوت پایه‌گذاری می‌شود. بهدست آوردن شناخت کافی نسبت به آسیب‌های موجود در این درس، نتیجه تدریس را کاملاً مطلوب می‌کند و استاد میداند باید از کدام جهت به کنکوریها کمک کند.

کسب شناخت اختصاصی نسبت به دانش‌آموزان خود

یکی دیگر از علل موفقیت بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران، بهدست آوردن اطلاعات اختصاصی مثل نوع مدرسه دانش‌آموز، میزان معدل، نمرات درس ، مشکلات موجود در منابع مطالعاتی وی و... است که از طریق خانواده یا خود فرد کسب می‌شود. آگاهی داشتن نسبت به این جزئیات باعث می‌شود تا یک استاد فیزیک بتواند بهدرستی شاگرد خود را راهنمایی کند و بر اساس شناخت خود نسبت به هر فرد، اطلاعات متنوع و گوناگونی در اختیار آن‌ها قرار دهد.

استفاده از روش‌های ابداعی در تدریس

در سطح اینترنت و فضای مجازی، فیلم‌ها و روش‌های مختلفی برای تدریس فیزیک وجود دارد که اکثر اوقات تکراری هستند و اصول خاصی ندارند. دانش‌آموزانی که به‌دنبال حضور در کلاس‌های بهترین اساتید می‌گردند، از این مراحل گذر کرده‌اند و به‌دنبال روش‌های کاربردی مطالعه این درس هستند. به همین جهت، استادی که روش‌های ابداعی منحصر‌به‌فردی در تدریس این واحد داشته باشد و در آموزش خود این شیوه‌ها را بهکار بگیرد، بسیار موفق خواهد بود. بهدلیل استفاده از روش‌های انحصاری در پاسخ‌گویی به سؤالات و حل مسائل، اساتید مجموعه بهترین ‌های ایران در حوزه درس فیزیک بهعنوان برترین معلمان کنکور کشور شناخته شده‌اند.

کمک به دانش‌آموزان برای پیشرفت پله به پله!

توانایی دانش‌آموزان مختلف در پاسخگویی به سؤالات کنکور فیزیک نسبت به یکدیگر متفاوت است و نمی‌توان هیچ دو فردی را پیدا کرد که از این نظر در سطح یکسانی باشند. نقش دبیر در بهبود اعتماد‌به‌نفس کنکوری-ها، در این مرحله بسیار مهم است. بهطوریکه یک معلم حرفه‌ای می‌تواند میزان توانایی شما را در این درس تشخیص دهد و زمینه پیشرفتتان را بهصورت پله به پله فراهم کند.

 بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران معمولاً در هنگام شروع کار از سطح پایه و با سؤالات آسان دانش‌آموزان را به چالش می‌کشند تا در آن‌ها احساس مثبتی نسبت به توانایی‌های خودشان ایجاد کنند و پس از ارائه آموزشهای مختلف درباره فرمولها و مسائل، سطح سوالات را بالا میبرند.

 استفاده از کتاب‌های غیر درسی و سؤالات کنکور برای تدریس تکمیلی

کتاب‌های درسی مورد استفاده برای تدریس در دبیرستان نقاط ضعف زیادی دارند و به همین دلیل استفاده صرف از آن‌ها برای کنکور مناسب نیست. در یک درس رتبه‌ساز مثل فیزیک، کتاب نمی‌تواند بهتنهایی پاسخگو باشد. همچنین این کتاب‌ها در مدرسه تدریس می‌شوند و دانش‌آموزان با محتویات آن آشنایی دارند.

 بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران از کتاب‌های غیر‌درسی و سؤالات کنکور برای تدریس استفاده می‌کنند و سطح آشنایی دانش‌آموزان با چالش‌های کنکوری درس فیزیک را بالا می‌برند. همچنین آن‌ها نسبت به قسمت‌های مهم و کم اهمیت کتاب تسلط کافی دارند و به شما کمک می‌کنند تا زمان خود را برای مطالعه مطالب مهم‌تر اختصاص دهید.

 ارائه تکالیف به دانش‌آموزان!

خیلی از افراد تصور می‌کنند که افراد کنکوری باید تمام وقت خود را به مطالعه کتاب‌ها اختصاص دهند و در کلاس‌های درس خصوصی نباید تکالیفی به آن‌ها ارائه شود. در‌حالیکه این تصور کاملاً اشتباه است و فعالیت استاد بهتنهایی نمی‌تواند باعث ارتقاء وضعیت درسی دانش‌آموز شود. به همین دلیل بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران همیشه در پایان جلسات تکالیفی را به شاگردان خود ارائه می‌دهند تا در ابتدای جلسه بعد آن را تحویل بگیرند و این موضوع برای استاد بسیار مهم است که این تکالیف جدی گرفته شوند.

ارتباط با والدین دانش‌آموز!

یک استاد برجسته فیزیک کنکور باید پس از پایان هر جلسه تدریس گزارشی از روند پیشرفت شاگرد را در اختیار والدین قرار دهد و محتوا تدریس شده را بهصورت کلی به آن‌ها اطلاع دهد. علاوهبراین می‌تواند نکات مثبت تحصیلی و اخلاقی دانش‌آموزان را به اولیا گوشزد کند و از این طریق به تقویت ویژگی‌های مثبت آن‌ها کمک کند. بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران معمولاً از جنبه‌های مختلف به افراد کنکوری کمک می‌کنند و از لحاظ روانی نیز به نوجوانان توجه می‌کنند. بهتر است بدانید اهمیت تشویق در این دوران برای حفظ انگیزه یک کنکوری بسیار زیاد است.

معرفی بهترین اساتید فیزیک کشور

بر اساس ویژگی‌هایی که بیان کردیم، علل انتخاب اساتید برتر کشور در این درس را متوجه شدید. دانش‌آموزان کنکوری به‌دنبال بهترین اساتید فیزیک کنکور ایران می‌گردند و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها حضور در کلاس این افراد خبره است. هر کدام از این دبیران شیوه‌ها و متد‌های خاص خود را دارند و در نظرسنجی‌های انجام شده اخیر از کنکوریها و مشاوران مختلف، در صدر لیست محبوبترینها بوده‌اند.

۱۰۰ درصد فیزیک کنکور با بهترین اساتید ایران!

هر کدام از اساتید یاد شده روش‌های کاملاً جدیدی برای ضربه فنی فیزیک کنکور دارند که شما می‌توانید با حضور در کلاس‌ آنها، به رتبه و رشته دلخواهتان برسید.

 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: