دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
در تمامی فرهنگ‌ها گل نماد زیبایی است. هه سعی می‌کنند به‌نحوی از این زیبایی در محل زندگی یا کار خود استفاده کنند. اما در این میان سلایق گوناگونی وجود دارد. گل طبیعی‌ یا مصنوعی هر کدام طرفدارهایی دارند.

آوای خزر/ بعضی افراد ترجیح می دهند دغدغه نگهداری و مراقبت گل طبیعی را نداشته باشند و از زیبایی ثابت و ماندگار گل مصنوعی استفاده کنند. ماندگاری بسیار طولانی گل مصنوعی در شرایط آب و هوایی مختلف و عدم نیاز به نور و آب و مراقبت های دیگر می تواند دلیلی بر این انتخاب باشد.

اما بسیاری از مردم با وجود تمام موارد گفته شده گل طبیعی را به مصنوعی ترجیح می دهند. شاید مهمترین دلیل این انتخاب زنده بودن گل و امکان برقراری ارتباط بیشتر با طبیعت است. آنچه از طبیعت بر می آید اصیل و زیبایی آن به فطرت و روح انسان نزدیک تر است. زیبایی های طبیعی همواره دارای اصالت و آنچه ساخت دست بشر است تقلیدی از آن زیبایی طبیعی است.

قطعا تماشای زیبایی موجودی که زنده و سرشار طراوت است بر روح بیننده تاثیر بیشتری دارد. مراقبت و نگهداری از گیاهان تاثیر بسیاری بر آرامش انسان و جلای روح او دارد.

گل، هدیه بسیار مناسبی برای آنهاست که عزیزشان می داریم. با هدیه دادن گل می خواهیم زیبایی و طراوت را به نشانه عشق و دوستی به عزیزانمان هدیه دهیم. خاطره گلی که دوستی به ما هدیه داده است هرگز از یادمان نمی رود در صورتی که سایر هدایا را به زودی از یاد می بریم. با اینکه می دانیم عمر گل کوتاه است اما گره زدن زیبایی گل با خاطره هدیه دادن آن، آنرا به خاطره ای ماندگار تبدیل می کند.

اهدای گل در مناسبت های گوناگون غم و شادی معمول است. یکی از این مناسبت ها تبریک برای شادی و موفقیت است. ارسال سبد گل و تاج گل برای تبریک موفقیت تحصیلی، شغلی و ابراز قدردانی، افتتاحیه نمایشگاه ها، افتتاح رستوران و... نمونه هایی از این مناسبت ها هستند.

یکی دیگر از مناسبت هایی که ارسال گل در آن متعارف است ابراز همدردی در مراسم ترحیم است. در این گونه مراسم نیز برای عرض تسلیت و همدردی ارسال گل معمول است. مانند بسیاری خریدهای دیگر سفارش تاج گل ترحیم می تواند به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی انجام شود.

انتهای پیام/1005

 

برچسب ها: گل طبیعی ، گل مصنوعی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار