دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
خوردن خوراکی‌های غیرمتداول و مخصوصا ترکیب خوردنی‌های بی ربط شاید عجیب به نظر برسد اما مطمئنا بعد از خواندن این گزارش نظر شما تغییر خواهد کرد زیرا چیزهایی در شکم آدم‌ها پیدا شده که حتی فکرش را نمی‌کنید.

به گزارش آوای خزر، بعضی افراد عادت‌های غذایی غریبی دارند و ترکیب‌هایی عجیب را وارد معده خود می‌کنند؛ مثلا تصور کنید با ساندویچ کره بادام زمینی خود ترشی بخورید یا سیب زمینی سرخ کرده را با میلک شیک سفارش بدهید! اما پس از خواندن این گزارش احتمالا این رفتارهای مشمئز کننده را خواهید پذیرفت. در اینجا قرار است از چیزهای غیرقابل باوری که در معده آدم‌ها پیدا شده بگوییم:

بطری

مردی از اهالی چین با شکایت از درد شکم به بیمارستان رفت و چیزی که پزشکان بعد از معاینه متوجه شدند برای آن فرد بیچاره تکان دهنده و کاملا شرم آور بود. ظاهرا یک بطری نوشیدنی علت درد شکم بود که باید با جراحی خارج می‌شد.

تصاویر | ۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است

مار

اینکه آن مرد چینی چطور متوجه ورود بطری به شکمش نشده عجیب است اما عجیب‌تر اینکه معده یک خانم ۴۹ ساله پس از اینکه برای شفا نزد یک طبیب محلی برده شد، روز به روز بزرگتر شد. در ابتدا همه تصور می کردند که او باردار است اما پس از شدت گرفتن بیماری و ریختن دندان‌ها پزشکان یک مار در شکم او پیدا کردند. برخی به آن فرد محلی مشکوک شدند اما مهم این بود که جان زن بی‌دندان نجات پیدا کرد!

تصاویر | ۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است

قورباغه زنده

یک پیرمرد شرقی که دردهای شدیدی در ناحیه شکم داشت با یکی از اهالی جنوب شرقی چین آشنا شد و شنید که قورت دادن قورباغه‌ها و موش‌های زنده به مشکلات روده‌اش کمک کرده است. بعد از آن بود که خوردن قورباغه در برنامه روزانه تغذیه‌ای او قرار گرفت. او می‌گوید این رژیم عجیب او را قوی کرده است.

تصاویر | ۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است

نارنجک دستی

اشعه ایکس چیزی بود که وجود یک نارنجک دستی را در شکم یک تروریست افشا کرد. ظاهرا او به نقشه‌اش خوب فکر نکرده بود، زیرا هیچ راهی برای منفجر کردن آن نداشت. اما این تنها ابزار جنگی پیدا شده در شکم آدم‌ها نیست.

یک دختر چهار ساله اهل هند نیز یک گلوله واقعی را قورت داد. او فکر کرده بود این گلوله شکلات است اما شانس آورد و پزشکان قبل از ورود سرب‌های سمی به بدنش آن را خارج کردند. این تکنیک بین قاچاقچیان مواد مخدر هم مشهور است‎‎‎ و ماموران مرزی به آن حساس هستند.

تصاویر | ۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است

قیچی

شاید باور کردنش سخت باشد که یک جوان ۲۷ ساله بعد از صرف غذا‏ از یک قیچی ناخن به طول ده سانت به عنوان خلال دندان استفاده کند اما این اتفاق افتاد و وقتی دوستش جکی خنده‌دار تعریف کرد او قیچی را قورت داد.

تصاویر | ۵ چیز عجیبی که در شکم مردم پیدا شده است

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار