دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
تاج عروسی یکی از اکسسوری‌های مهم چشن عروسی است که برخی عروس‌ خانم‌ها به‌هیچ وجه حاضر به چشم پوشی از آن نیستند. در واقع تاج عروس، تکمیل کننده استایل عروس است و باید همزمان با تدارکات عروسی به فکر انتخاب بهترین مدل‌ تاج عروس بود.

آوای خزر/ تاج عروسی یکی از اکسسوری‌های مهم چشن عروسی است که برخی عروس‌ خانم‌ها به‌هیچ وجه حاضر به چشم پوشی از آن نیستند. در واقع تاج عروس، تکمیل کننده استایل عروس است و باید همزمان با تدارکات عروسی به فکر انتخاب بهترین مدل‌ تاج عروس بود.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

اما اینکه برای انتخاب بهترین مدل‌های تاج عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم مسئله مهمی است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. قول می‌دهیم با خواندن این مطلب بخشی از دغدغه و نگرانی‌تان درباره انتخاب مناسب‌ترین مدل تاج عروس برای رویایی‌ترین شب زندگی‌تان برطرف شود.

 

راهنمای انتخاب تاج عروس مناسب

شب عروسی یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی هر دختر و پسری است که تصمیم گرفته‌اند در کنار هم زندگی خود را شروع کنند. معمولا عروس خانم‌ها نسبت به دامادها نگرانی‌های بیشتری برای عروسی دارند؛ مدام نگران هستند که همه چیز مرتب باشد، لباس عروس، میکاپ و آرایش، دسته گل و تاج عروس از جمله مواردی هستند که برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارند.

لباس عروس، کفش و تاج عروس از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی ظاهر و استایل عروس خانم هستند.

عروس خانم دوست دارد در روز عروسی همه‌چیز بی‌نقص و کامل باشد و در لباس عروسی‌اش به زیبایی هر چه تمام‌تر بدرخشد. لباس عروس، کفش عروس و البته تاج عروس از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی ظاهر و استایل عروس خانم هستند که تنوع زیادی هم در بازار دارند. این یعنی عروس خانم بین انبوهی از انواع لباس و تاج عروس محاصره می‌شود و نمی‌داند که کدام مدل بهترین است.

نگران نباشید! ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم بهترین مدل تاج عروس را متناسب با استایل و لباس عروسی خود انتخاب کنید.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین مدل‌های تاج عروس براساس فرم صورت

مدل‌های مختلف و متنوعی از تاج عروس در بازار هستند که انتخاب را برای عروس خانم سخت‌تر می‌کنند. اما با دانستن چند نکته کوچک و مهم می‌توانید با خیال راحت، بهترین مدل تاج عروس را انتخاب کنید. اصل اول این است که ابتدا لباس عروس و مدل موهای‌ خود را انتخاب کنید و بعد سراغ خرید تاج بروید.

به‌این ترتیب انتخاب محدودتر و راحت‌تر می‌شود؛ یعنی خرید و انتخاب تاج عروس باید آخرین مرحله خرید عروسی باشد تا اول استایل عروسی کاملا مشخص شده باشد. در ادامه معیارهای مهم تاثیرگذار در انتخاب بهترین مدل‌ تاج عروس را آورده‌ایم:

انتخاب تاج براساس فرم صورت

صورت و فرم چهره افراد باهم فرق می‌کند و سبک آرایش و مدل موی عروس هم باید متناسب با همین فرم صورت انتخاب شود. انتخاب تاج هم باید باتوجه به نوع فرم صورت باشد. مثلا خانم‌هایی که صورت گرد و پری دارند بهتر است سراغ تاج‌های کشیده و بلند بروند. یا اگر مدل موی شینیون در بالا را انتخاب‌تان باشد، بهتر است تاج ریسه‌ای بگذارید.


بیشتر بخوانید: بهترین و جسورانه ترین مدل لباس عروس برای آنهایی که اضافه وزن دارند!


انتخاب بهترین مدل تاج عروس براساس مدل جواهرات

مدل جواهرات عروس خانم فاکتور دیگری است که باید در انتخاب تاج به آن توجه کنید. اگر سرویس جواهرات نگین‌دار و زرق و برقی است، قطعا تاج ساده بهترین انتخاب خواهد بود. در لباس‌های پرکار مرواریدی و نگینی هم باز تاج ساده مناسب‌ترین گزینه است.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

تفاوت قدی بین عروس و داماد

تفاوت قدی بین عروس و داماد از مواردی است که در شب عروسی بیشتر جلوه می‌کند. بنابراین باید راهکاری پیدا کنید تا با ایجاد خطای دید این تفاوت قدی کمتر دیده شود. اگر تفاوت قد عروس و داماد زیاد باشد، تاج بلند با شینیون بالا می‌تواند این تفاوت قدی را کمتر کند.

اما اگر اختلاف قدی زیاد نباشد یا عروس و داماد تقریبا هم قد باشند، ریسه یا تاج ظریف با ارتفاع پایین یا تاج‌های روی پیشانی بهترین انتخاب محسوب می‌شوند.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

انتخاب مدل تاج عروس براساس طرح و مدل لباس

در لباس عروس‌های پرکار مروارید و نگین دوزی شده، هیچ انتخابی به‌غیر از تاج ساده نمی‌تواند همه را خوشحال کند. لباس عروس‌های پر کار که در قسمت بالاتنه یا کمر گلدوزی، سنگ دوزی یا دانتل دارند هم جزو لباس‌های سنگین هستند که بهتر است با تاج ساده ست شوند.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

مدل مو و نوع آرایش

یکی از فاکتورهای مهم دیگر در انتخاب مدل تاج عروس، نوع آرایش و مدل موی عروس است. بهتر است ابتدا مدل مو را انتخاب کنید و بعد براساس آرایش مو و فرم صورت‌تان، سراغ انتخاب تاج بروید. در چنین مواردی می‌توانید از سلیقه و تجربه آرایشگرتان کمک بگیرید تا بسته به تجربه‌اش و نوع مدل موی انتخابی شما، بهترین گزینه ممکن را پیشنهاد بدهد.

رنگ تاج عروس

معمولا رایج‌ترین رنگ به‌کار رفته در تاج عروس‌ها رنگ نقره‌ای است. اما در حال حاضر تاج‌های با رنگ طلایی و نگین‌دار هم وارد بازار شده‌اند. برای انتخاب تاج‌های رنگی باید دقت و حساسیت زیادی به‌خرج دهید تا هارمونی رنگی بین لباس، آرایش و تاج رنگی‌تان برقرار شود.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

رنگ لاک هم حتی در انتخاب تاج رنگی تاثیرگذار است. این توصیه دوستانه را از ما بپذیرید که شب عروسی قرار است به شما خوش بگذرد پس بهتر است تاج ساده و سبکی را انتخاب کنید تا سنگینی تاج روی سر برای مدت طولانی باعث اذیت و ناراحتی‌تان نشود.

کلام آخر

شب عروسی از اتفاقات هیجان‌انگیز و دلپذیر زندگی است که بهتر است اجازه ندهید هیچ چیزی جلوی خوشحالی شما را در ان شب بگیرد. شما قرار است عروس آن مراسم باشید و بدرخشید. پس بهتر است بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید تا بهترین شب زندگی‌تان با خاطره خوبی تمام شود.

 

توصیه می‌کنیم مرحله آخر مقدمات قبل از عروسی را به انتخاب بهترین مدل‌های تاج عروس اختصاص دهید؛ یعنی زمانی که مدل مو، میکاپ و لباس‌تان کاملا مشخص شده باشد. برخی عروس خانم‌ها تاج‌های بزرگ، بلند و نگین‌دار و شلوغ را دوست دارند، برخی هم سراغ نمونه‌های ساده و مینیمال می‌روند، انتخاب برخی عروس‌ خانم‌ها هم تاج ریسه‌ای است.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

در این میان گاهی در مراسم نامزدی، بله برون یا عروسی‌های به سبک بوهمی هم عروس خانم‌ها از تاج گل به‌جای تاج‌های فلزی استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که تناسب و هارمونی رنگ و مدل در انتخاب تاج‌های گل هم به همان اندازه اکسسوری‌های فلزی اهمیت دارد.

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

 

 

چطور بهترین مدل‌های تاج عروس را انتخاب کنیم؟

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار