دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
قیمت بیت کوین امروز ۳۱ شهریورماه با ۲.۶۰ درصد کاهش نرخ به ۱۸,۵۷۱ دلار معادل ۶۰۲,۵۹۴,۸۵۲ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، روند نزولی بیت کوین ادامه دارد و باید منتظر ماند تا ببینیم این چرخه تا کدام نقطه قیمتی پیش می‌رود. امروز ۳۱ شهریور ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۶۰ درصد به ۱۸,۵۷۱ دلار معادل ۶۰۲,۵۹۴,۸۵۲ تومان رسید.

قیمت بیت‌کوین اصلاح صعودی کوتاه‌مدت را از ۱۸ هزار و ۲۲۳ دلار شروع کرد و توانست به بالای سطح ۱۸ هزار و ۸۰۰ و ۱۹ هزار دلار صعود کند، حتی منطقه مقاومت ۱۹ هزار و ۳۵۰ دلاری را نیز پاک‌سازی کرد. با این حال، قیمت با مقاومت قوی نزدیک به سطح ۱۹ هزار و ۶۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته مواجه شد.

اوج در نزدیکی ۱۹ هزار و ۶۷۸ دلار شکل گرفت و قیمت شروع به کاهش جدید کرد؛ حرکتی به زیر سطوح ۱۹ هزار و ۵۰۰ و ۱۹ هزار و ۴۰۰ دلاری وجود داشت.

قیمت بیت‌کوین زیر سطح ۵۰ درصد فیب اصلاحی معامله شد و حرکت صعودی از ۱۸هزار و ۲۲۳ دلار به بالاترین ۱۹هزار و ۶۷۸ بود. گاو‌ها اکنون از منطقه حمایتی ۱۸هزار و ۸۰۰ دلاری محافظت می‌کنند.

کاهش قیمت بیت کوین منعکس کننده یک اصلاح ناگهانی مشابه در بازار سهام آمریکا بود، به طوری که شاخص S&P ۵۰۰ چند دقیقه پس از به روز رسانی فدرال رزرو ۰.۵ درصد کاهش یافت.

در حالی که بسیاری از تحلیلگران ارز‌های دیجیتال بر این باورند که قیمت مجددا نزولی خواهد شد، دیروز اعلام شد که شرکت مایکرو استراتژی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه گذاران سازمان بیت کوین، در حد فاصله ۱۱ مرداد الی ۲۸ شهریور تعداد ۳۰۱ بیت کوین با متوسط قیمت ۱۹,۸۵۱ دلار خریده است. این بدان معناست که از نظر مایکرو استراتژی، قیمت بیش از این افت سنگینی نخواهد کرد.

اما از طرفی گرت سولووی استراتژیست ارشد بازار شرکت این د مانی استاکس طی گفت و گویی اعلام کرده که نرخ بیت کوین احتمالا تا ۱۲,۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین از خط روند نزولی با مقاومت ۱۹,۱۰۰ دلار در نمودار ساعتی پیروی می‌کند. حرکت واضح بالای این خط روند ممکن است قیمت را به مقاومت ۱۹,۳۳۰ دلار برساند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۱۹,۶۲۰ دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت می‌تواند سرعت بیشتری پیدا کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۸,۷۸۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸,۳۸۰ دلاری است که قیمت زیر این سطح می‌تواند منطقه حمایت ۱۸,۰۰۰ دلاری را آزمایش کند.

اتریوم هم امروز با افت یک درصدی در حدود نرخ ۱۳۴۰ دلار معامله می‌شود. بازدهی هفتگی اتریوم منفی ۱۶ درصد است. ارزش معاملات اتریوم به ۱۳ میلیارد دلار کاهش یافته و ارزش بازار آن نیز در حال حاضر ۱۶۳ میلیارد دلار است.

با وجود اینکه بسیاری از فعالان بازار تصور می‌کردند به روز رسانی مرج اتریوم رویدادی مثبت خواهد بود و باعث رشد قیمت اتریوم می‌شود، اما پلتفرم تحلیلی اوکی لینک امروز اعلام کرد ماینر‌ها در روز‌های منتهی به این رویداد یعنی از ۱۸ الی ۲۴ شهریور حدود ۱۵۰۰۰ اتریوم را فروخته اند که این موضوع احتمالا یکی از دلایل کاهش قیمت اتریوم پس از مرج بوده است.

پشتیبانی اصلی اتریوم سطح ۱۳۱۰ دلار است که کمتر از آن قیمت می‌تواند دوباره به ۱۲۷۵ دلار برسد. در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۳۴۵ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطوح ۱۳۹۰ دلار و ۱۴۱۰ دلار در حال شکل گیری است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند وارد یک فاز صعودی شود.

انتهای پیام/1005

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار