دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
سریال شهرزاد از جمله محبوب ترین سریال های مهدی سلطانی است با نقش هاشم دماوندی درخشید او بازیگر بسیار توانمندی است و نقش های مثبت و منفی بسیاری بازی کرده است.

به گزارش آوای خزر، بازیگر سریال اقازاده یکی از تحصیل کرده ترین هنرمندان ایرانی است که توانایی بسیار بالایی در ایفای انواع نقش هایش دارد و همه آنها را باور پذیر بازی می کند. جمع دوستانه مهدی مهدی سلطانی و همسرش به همراه حسین پاکدل و عاطفه رضوی را در پرشین وی ببینید.

مهدی سلطانی و همسرش

جمع دوستانه مهدی سلطانی و همسرش

جمع دوستانه مهدی سلطانی و همسرش به همراه حسین پاکدل و عاطفه رضویجمع دوستانه مهدی سلطانی و همسرش به همراه حسین پاکدل و عاطفه رضوی

ازدواج موفق مبتنی بر احترام متقابل است. متأسفانه بسیاری از اشخاص، احترام به همسر خود در بین جمع را فراموش میکنند . آنها با رفتار نامناسب خود هم شأن خود و هم شأن همسرشان را پائین آورده و همین امر میتواند زمینه ساز بسیاری از اختلافات زناشویی شود.

درست است که هیچ کس کامل و بی عیب نیست و حتی اگر تلاش کنید همیشه به همسر خود احترام بگذارید باز امکان دارد در مواردی یک حرف کنایه آمیز از دهانتان خارج شود که همسرتان را ازرده کند. ولی اگر می خواهید ازدواجی سالم و زندگی مشترک شادی داشته باشید لازم است بدانید که چطور با همسر خود در جمع رفتار کنید.

مهدی سلطانی و همسرشجمع دوستانه

همیشه در تمام شرایط رعایت نزاکت و احترام طرف مقابل را داشته باشید و طوری صحبت نمایید که اگر همانطور با شما -صحبت شد ناراحت نشوید. مدام در تکلم برای خود چارچوب بگذارید وهر حرفی را در جمع بیان نکنید حتی اگر اشخاص آن جمع خودمانی باشند از همسر خود انتقاد نکنید و در جمع به وی تذکر ندهید.

بعضی رفتارهای زوجین در بین جمع باید مدیریت و کنترل شود تا سبب ناراحتی همسرشان نشوند، پذیرایی از همسر و اهمیت دادن به وی در اولویت باید باشد، همچنین این اشخاص از بدگویی از همسر جلوی فرزندان و سایر افراد و نقص و عیب گیری از همسر باید خودداری کنند. بیان مشکلات زندگی و انتقادهای نابه جا هم میتواند سبب دلخوری همسرتان از شما شود.

هنگام پذیرایی چه رفتاری در کنار همسرتان داشته باشید

درصورتی که سینی نوشیدنی را در در برابر شما می گیرند، بهتر است اگر کنار هم نشسته اید اول یک نوشیدنی برای همسرتان بردارید و برای وی بگذارید ، موقع خوردن میوه بهتر است برای همسرتان هم پوست پرتقال یا خیار را کنده و به وی تعارف کنید.

شوخی زننده نکنید.

بین یک شوخی بی ضرر و یک شوخی ازار دهنده یک خط باریک وجود دارد . حتی اگر شوخی شما به نظر خودتان بی ضرر و صرفا خنده‌دار باشد، این بدان معنی نیست که نظر همسرتان هم همین است؛ بنابراین هیچوقت چیزی نگویید که احتمال می دهید همسرتان را شرمنده و تحقیر کند.

رفتار با همسر در جمع دوستانهرفتار با همسر در جمع دوستانه

اشکالی ندارد که با نیت و خلق خوب شوخی کنید، ولی اگر متوجه شدید که شوخی شما همسرتان را ناراحت کرده است ، به سرعت اشتباه خود را پذیرفته و در مقابل افرادی که آن را شنیده اند، از همسرتان معذرت خواهی کنید.

موقع صحبت کردن دیگران این گونه باشید

فرقی ندارد به خانه آشنایان خودتان رفته باشید یا آشنایان همسرتان سعی کنید اجتماعی باشید و شبیه یک مجسمه یا یک ربات تنها بیننده و شنونده نباشید. لبخند بزنید، سرتان را تکان دهید، سؤال کنید و آرام نباشید. در نظر بگیرید در عین رفتار اجتماعی نباید زیاد صحبت کنید ./تبیان

انتهای پیام/1005

برچسب ها: مهدی سلطانی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار