دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
عملکرد یکساله استاندار مازندران در بخش فعال‌سازی واحد‌های تولیدی راکد
هفته‌ای ۳ واحد تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل در مازندران به چرخه تولید بازگشت
مقام عالی دولت در مازندران می‌گوید: به‌طور متوسط هفته‌ای سه واحد تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل در یکسال گذشته به چرخه تولید بازگشته است، و در این مدت، روزی نیست که از واحد‌های تولیدی در استان بازدید نکرده باشد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ بود که سید محمود حسینی‌پور با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار مازندران معرفی شد.

اکنون یکسال از حضور ایشان در استان گذشت و مردم می‌پرسند در این مدت چه اقداماتی صورت گرفته است.

در سلسله‌نوشتار‌ها سعی داریم به بخش‌های مختلفی از عملکرد نماینده عالی دولت در مازندران که در واقع رزومه فعالیت‌های یکساله تمامی دستگاه‌های دولتی در استان با هدایت، حمایت و پیگیری استاندار و همکارانشان در استانداری است، اشاره کنیم.

در این قسمت به سراغ "فعال‌سازی واحد‌های تولیدی راکد" در استان می‌رویم. واحد‌هایی که باید چراغ آن‌ها روشن می‌بود تا اقتصاد در استان جان بگیرد و بخشی از سنگینی بار بیکاری در کشور، سبک شود.

یکی از نخستین دستورات رئیس جمهور دولت سیزدهم در بدو تشکیل دولت مردمی، شناسایی واحد‌های راکد، نیمه‌تعطیل و تعطیل تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور بوده است.

استاندار مازندران که ۳ ماه پس از این دستور به استان آمده است، از همان روز‌های ابتدایی، این مهم را در دستور کار خود قرار داد و اکنون با افتخار اعلام می‌کند که ۱۱۴ واحد صنعتی و تولیدی مازندران به چرخه فعالیت و تولید بازگشته‌اند که با این اقدام بیش از ۱۴۰۰ شغل ایجاد شده است.

سید محمود حسینی‌پور می‌گوید: با هدف پیشگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که از تعطیلی ۳۰۰ واحد تولیدی جلوگیری شده است.

او می‌افزاید: علاوه بر حمایت از واحد‌های تولیدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در یک سال گذشته راه­اندازی ۲ هزار و ۶۹۴ طرح به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان تصویب شد که با تحقق آن شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۴۰ هزار نفر در آینده نزدیک در استان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در مازندران معتقد است که راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل‌شده و تولید کالای ایرانی به معنای راه‌اندازی خط تولید قدرت و عزت ملی است که این امر تا کنون در دولت مردمی اتفاق افتاده است.
 
هفته‌ای ۳ واحد تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل در مازندران به چرخه تولید بازگشت
 
حسینی‌پور که مهمترین دغدغه‌اش در همان روز اول ورودش به مازندران را رشد اقتصادی و توجه به معیشت مردم عنوان می‌کند، بار‌ها با صدای بلند اعلام کرده بود: " کسی که برای مردم این استان قصد سرمایه‌گذاری داشته باشد مورد حمایت شخص بنده قرار می‌گیرد و درب اتاقم به روی سرمایه‌گذاران به نفع مردم مازندران باز است".

رئیس شورای اداری مازندران با اعلام اینکه به‌طور متوسط هفته‌ای سه واحد تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل در یکسال گذشته به چرخه تولید بازگشته است، می‌گوید: هفته‌ای نیست که در یکی از واحد‌های تولیدی حضور پیدا نکنم و مشکلات آن‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار نداده باشم.

استاندار مازندران در پایان اظهار داشت: در سفر‌های شهرستانی نیز شهر به شهر با مجموعه مدیران کل استانی به خدمت مردم می‌رویم و یکی از موضوعات مهم در این سفرها، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است که بعضا در محل واحد‌های تولیدی و صنعتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار