دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
رئیس بسیج رسانه مازندران اعلام کرد
تشریح برنامه‌های بسیج رسانه مازندران در هفته بسیج
رئیس بسیج رسانه مازندران، جزئیات سومین یادواره شهدای رسانه کشور در ساری را تشریح و برنامه‌های هفته بسیج توسط این سازمان را بیان کرد.
آوای خزر - سعید منصوری/ عبدالمهدی (فرهاد) حق‌شناس با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان کشور به‌ویژه در عرصه رسانه اعلام کرد: ۱۱ عنوان برنامه در قالب ۹۳ رویداد اجرایی با همکاری بسیج رسانه استان در این‌هفته برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه مازندران عنوان کرد: برگزاری دوره سواد رسانه برای عموم مردم و دستگاه‌ها، مسابقات ورزشی، اردوی راهیان پیشرفت در شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان و موفق، مستندی از پایگاه‌های برتر خبری، نشست مدیران مسوول رسانه‌ها در خصوص جهاد تبیین، و تجلیل از ۴۳ خبرنگار بسیجی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج سپاه کربلا است.

او همچنین از برگزاری سومین یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه مازندران به عنوان برنامه محوری بسیج رسانه این استان در هفته بسیج نام برد.

حق‌شناس ادامه داد: این برنامه روز پنج‌شنبه سوم آذرماه ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سالن سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران – ساری با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه مازندران اظهار کرد: مازندران دارای بیشترین شهدای حوزه رسانه در کشور است و برای گرامیداشت این قهرمانان بسیجی عرصه خبر، انشاالله همه ساله یادواره شهدای رسانه برگزار می‌شود.

این مسوول بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که مسیر پیشرفت و استقلال کشور را هموار کردند، وظیفه ما است و باید با قلم خودمان در نشر ارزش‌ها و آرمان‌های این شهدا سنگ تمام بگذاریم.

حق‌شناس با بیان اینکه جهاد تبیین مسئله مهمی است و نباید تنها در شعار خلاصه شود، افزود: امروز با دشمنانی مواجهیم که با جنگ ترکیبی و بی‌امان به میدان آمدند و ما باید با سلاح رسانه به جنگ آن‌ها برویم.

او در ادامه اعلام کرد: شهید مهرعلی حسینی از دیگر شهدای رسانه خبرنگار استان مازندران از شهرستان نوشهر است که ایشان خبرنگار "تاریخ ایران" بودند و به تازگی متوجه این موضوع شدیم.
 
تشریح جزئیات سومین یادواره شهدای رسانه + برنامه‌های بسیج رسانه مازندران در هفته بسیج

رئیس بسیج رسانه مازندران ادامه داد: از خانواده شهید حسینی و همچنین از خانواده شهید غلامعلی لقمانی شهمیری شهید شاخص رسانه استان در سال ۱۴۰۱ تجلیل می‌شود.

حق‌شناس اظهار داشت: در سومین یادواره شهدای رسانه، به آرمان‌ها و اندیشه‌های شهید سید محمدحسین نواب شهید شاخص رسانه کشور در سال جاری و همچنین شهید حاج قاسم سلیمانی که مدیر مسوول هفته‌نامه ثارالله کرمان بودند، پرداخته می‌شود.

او ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس خبری بسیج در سالن نمایشگاهی فرهنگ و ارشاد مازندران، تجلیل از خبرنگارانی که بیشترین همکاری را با بسیج رسانه استان مازندران داشتند نیز از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای بسیج رسانه است.

رئیس بسیج رسانه مازندران گفت: یادواره شهدای رسانه اختصاصا برای اصحاب رسانه است و در این برنامه جهاد تبیین و روشنگری هم داریم.

او در پایان سخنان خود، هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، قدردانی از ایثارگران و تبیین و روشنگری در زمینه مسائل مهم روز و نقش رسانه در نبرد ترکیبی و نرم دشمن، عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۰/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار