دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
 در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الریان، از گروه B تیم‌های ملی آمریکا و ولز برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید. تیموتی وه‌آ در دقیقه ۳۶ برای آمریکا و گرت بیل در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی برای ولز گلزنی کردند.

 

به گزارش آوای خزر، در مصاف دو همگروه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امتیازات میان تیم‌های ملی آمریکا و ولز تقسیم شد.

 در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی 2022 قطر، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه الریان، از گروه B تیم‌های ملی آمریکا و ولز برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید. تیموتی وه‌آ در دقیقه 36 برای آمریکا و گرت بیل در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی برای ولز گلزنی کردند.

در نیمه نخست این آمریکا بود که با رویکردی هجومی‌تر نبض بازی را در دست گرفت و حملات مکرری را روی دروازه حریف اروپایی‌اش ترتیب داد و 10 دقیقه به پایان روی حرکتی که کریستین پولیسیچ ستاره چلسی پایه‌گذار آن بود، تیموتی وه‌آ دروازه یاران گرت بیل را باز کرد. صحنه منجر به این گل جزو معدود موقعیت‌های گلزنی بازی در 45 دقیقه نخست بود که در نهایت هم با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم راب پیچ، ولز را با رویکردی بسیار متفاوت و هجومی‌تر از نیمه نخست به میدان فرستاد و این تیم اروپایی بود که آمریکایی‌ها را در نیمه زمین خودشان حبس کرد. ولز مزد این تغییر را هم گرفت و در دقیقه 81 روی یکی از حملاتش توپ را در محوطه جریمه به ستاره سرشناس خود گرت بیل رساند که درست پس از دریافت توپ با خطای زیرمان نقش بر زمین شد و عبدالله جاسم داور قطری مسابقه هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. ستاره سابق رئال مادرید خودش پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش در اولین بازی خود در جام جهانی دست خالی میدان را ترک نکند.

با این نتیجه، تیم‌‌های ملی آمریکا و ولز هر دو با یک امتیاز پس از انگلیسی که ساعاتی قبل ایران را شکست داد، در رده‌های دوم و سوم جدول گروه B قرار گرفتند.

تیم ملی ولز در بازی بعدی خود روز جمعه از ساعت 13:30 به مصاف ایران می‌رود. آمریکا هم در همان روز از ساعت 22:30 برابر انگلیس قرار خواهد گرفت./تسنیم

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار