دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۱۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
آغاز به کار چهل و هفتمین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران
چهل و هفتمین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در مازندران آغاز به کار کرد.
آوای خزر-فاطمه حسین زاده: چهل و هفتمین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) به میزبانی مازندران در هتل میزبان بابلسر در حال برگزاری است.

این همایش با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری ریاست کل دادگستری مازندران، سید علی باقری تبار ریاست کانون وکلای دادگستری مازندران، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و محمود کنار رودی دبیر همایش شروع شده است.

چهل و هفتمین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در ۲ روز با محوریت هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و آغاز به کار پنل‌های تخصصی در رابطه با آزمون و اختبار، یکسان سازی امور مشترک کانون ها، آسیب‌ها و چالش‌ها و راهکار‌های نهاد وکالت، انفورماتیک و رسانه و روابط عمومی آغاز به کار کرده است.

همچنین در دومین روز از این همایش، هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران موضوع‌های تاسیس واحد ملی آزمون و اختبار، بررسی مصوبات پنل‌های تخصصی، تاسیس اداره نظارت و بازرسی و اصلاح اساسنامه اسکودا از ماده ۱۶ به بعد را بررسی خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ تمامی اعضای کانون‌های وکلای دادگستری ایران در این همایش حضور دارند.
 
انتهای پیام/
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
با سلام
جهت اطلاع خدمتتان عرض میکنم که مدتی است بنگاه ها و مشاورین املاک استان شمال الخصوص در منطقه چمستان که حدودا طبق آمار 720 مشاوراملاک هستند اقدام به اخاذی از خریداران ویلا در این منطقه میکنند به این صورت که بعد از پایان معامله بین خریدار و فروشنده و انجام مراحل قانونی ثبت و اسناد و تسویه با دهیاری ها و پرداخت درصد مشاورین املاک با خریدار تماس گرفته و مبلغ بین 50 تا 150 میلیون تومان تحت عنوان ورودی به روستا دریافت میکنند و تهدید میکنند در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد آزار و اذیت و سرقت اموال قرار خواهید گرفت این مبلغ باید به یکی از اهالی روستا که هیچگونه سمت دولتی هم ندارد و روستا هم شهرکی هم نیست پرداخت گردد . بعد از اعتراض هم اذعان میکنند که این مسئله مدت دو سال است که عرف شده است .سوال من : اولا این پول حرام است از نظر شرعی دوما : اخاذی جرم است و دیگر اینکه اگر قرار است پولی جهت عمران و آبادی یک روستا پرداخت شود مگر نباید دهیاران این پول را قانونا دریافت کنند ؟ چرا مشاورین املاک چمستان این مبلغ را به زور و تهدید دریافت میکنند آیا شهرداری و اداره مالیات هیچگونه نظارتی بر این مشاورین املاک ندارد؟ اگر شما با خریداران چند ماه گذشتته املاک این منطقه تماس بگیرید متوجه می شوید که این اخاذی به نام شهرداری حقیقت دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها