دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
رئیس شورای شهر نکا اعلام کرد:
رئیس شورای اسلامی نکا با اشاره به ادعای اداره اوقاف مبنی بر وقفی بودن یک دانگ تعداد قابل توجهی از املاک که در این شهر وجود دارد، گفت: طبق این ادعا 9300 سند مالکیت در نکا ؛ از شش دانگ به 5 دانگ تغییر یافته و یک دانگ از هر سند در اختیار اداره اوقاف نکا قرار می گیرد.
 

به گزارش آوای خزر از نکا، حسین پویا در جلسه علنی عصر دیروز شورای شهر نکا که فرماندار و شهردار نیز حضور داشتند، اظهار داشت: شورای اسلامی نکا در دوره چهارم دارای اعضای مجرب و کاربلدی بوده و سرآمد سایر دوره ها هستند.
وی با اشاره به ماه مبارک رمضان از حضور اعضای شورای شهر در مساجد شهر و رسیدگی به مشکلات مردم خبر داد.
رئیس شورای شهر نکا با اشاره به ادعای اداره اوقاف مبنی بر وقفی بودن بسیاری از املاک  شهرستان نکا افزود: 9300طبق این ادعا 9300 سند مالکیت در نکا  ؛ از شش دانگ به 5 دانگ تغییر یافته و یک دانگ از هر سند در اختیار اداره اوقاف نکا قرار می گیرد.



جعفر احمدی فرماندار نکا نیز در این جلسه با اشاره به در دست ساخت بودن پل غربی این شهر، گفت: ترافیک در این مسیر سبب نارضایتی مردم میشود، لذا باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شود تا بعدها نیز دچار مشکل نشویم.



وی همدلی اعضای شورای شهر و شهردار نکا در پیشبرد خدمات شهری را ارزشمند توصیف و اظهار امیدواری کرد: با ادامه همین روند و روحیه جمعی و مشارکت‌پذیری بتوانیم موجبان رضایتمندی شهروندان و آبادانی شهر خود را فراهم کنیم.
شهردار نکا نیز با بیان اینکه دو طرح ویژه برای خروجی شهر نکا در دست اقدام داریم، گفت: ورودی و خروجیهای شرقی و غربی شهر نکا باید برای عابران و گردشگران زیبا و جذاب باشد تا نگاه آنها به شهر نیز تغییر یابد.









سید عیسی میری قلعه با اشاره به فراموش شدن کشتارگاه نمیه صنعتی نکا که قرار بود با مشارکت شهرداریهای شرق مازندران ساخته شود، تصریح کرد: به هر حال شهر نکا نیاز به کشتارگاه دارد و باید این پروژه در ابعاد کوچکتری مطابق با ظرفیت این شهر، ساخته شود تا شاهد مشکلاتی در رفت و آمد و کشتارهای غیرمجاز و غیربهداشتی در شهر نباشیم.
وی احداث کانال در سطح شهر نکا برای کنترل آبهای سطحی را یکی از فعالیتهای خوب شهرداری نکا برشمرد و گفت: این شهر در جمع آوری، کنترل و هدایت آبهای سطحی از شهرهای طراز اول استان مازندران است.
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
این یعنی روز روشن دست تو جیب مردم بردن اونیکه پول شش دانگ رو داد اون یه دانگ چی میشه تازه خودشون دیمی بخشی از شهرو اوقافی کردن قبلافقط منطقه آرامگاه و بخشی ازماکروویو اوقافی بود الان شخص میخواد وام بگیره به زور ازش میگیرن چون بانک معرفی نمیکنه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار